Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Ptja... vi har inte en enda sniper i laget. Ingen prickskytt. Det är ett under att vi gör mål ibland. Hur tänker vi?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Tillbaka i samma gamla banor? Verkar som det. En trepoängare på tre matcher och vi tror vi är det bästa laget i serien.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Klart bäst hittills är formation eriksson-fimpen-kempe. Låt den linan lira PP också..
Jag undrar vad en spelare som Zibbe fick lära sig i nhl ja.
ölve, otto och mackan är tyngst just nu tycker jag.DIFRobbex skrev:Klart bäst hittills är formation eriksson-fimpen-kempe. Låt den linan lira PP också..
Men visst, eriksson, fimpen och kempe visar energi. Gillar den kedjan.
Kul period.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Med fart i benen skulle ölve-otto-mackan kedjan vara bra.gurra skrev:ölve, otto och mackan är tyngst just nu tycker jag.DIFRobbex skrev:Klart bäst hittills är formation eriksson-fimpen-kempe. Låt den linan lira PP också..
Men visst, eriksson, fimpen och kempe visar energi. Gillar den kedjan.
Frågan är när DIF ska lira EN hel bra match någon gång. VI har ingen fart, vi skjuter inte och PP är under all jävla kritik. Vakna upp för fan.. Man skäms över att se detta hela tiden!
"Vi har varit mindre dåliga än Växjö..." Herregud. Montén visar att det inte är prima fint för tillfället. 

Rätt så väntad period detta. DIF har inte spelat sen matchen mot frölunda den 22/11
Växjö lirade i torsdags borta mot fbk och har mer matchtempo i kroppen.
Växjö lirade i torsdags borta mot fbk och har mer matchtempo i kroppen.
Göra mål?DIFRobbex skrev:Jag undrar vad en spelare som Zibbe fick lära sig i nhl ja.

Hur funkar det att när det går dåligt för oss så kan alla sitta och klaga, men när det går bra så håller alla käften ? 

FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..
Fyfan för hockey på söndagar föresten. Det låter rätt sömnigt på Hovet, vilket säkert har sina anledningar då halva klacken antagligen är bakfulla
Fyfan för hockey på söndagar föresten. Det låter rätt sömnigt på Hovet, vilket säkert har sina anledningar då halva klacken antagligen är bakfulla

Senast redigerad av Raus den 2011-11-27 17:01:42, redigerad totalt 1 gånger.
Losing all hope was freedom.
låter smart...Raus skrev:FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..
Precis... ingen vågar knappt andas med risken att jinxa oss när vi faktiskt spelar bra och leder!Raus skrev:FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM GUUUU-UUUuuu*%¤#",...
- Jim Morrison
Om vi var slarviga förra perioden så vet jag inte ens vad jag ska kalla Växjö just nu. Haha, herregud, värsta jag sett nästan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.