Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Alltid är det något pajashuvud som ska klanta sig
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Skit att åka på ett sånt mål, men bara fortsätta kriga nu och inte låta Glen komma in i matchen.
Trumman är förjävla irriterande.
Trumman är förjävla irriterande.
- Jim Morrison
Vad fan händer?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hahaha six fingered Cleetus tände mållampan lite väl tidigt...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Dålig start på första, dålig avslutning på andra. Förlåt, men jag HATAR verkligen Djurgårdstendensen att varva sina insatser så jävla friskt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förbannat dåligt slut på andraperioden.
- Jim Morrison
"Tiotusen tysta göteborgare"
Förutom trumman, Niklas! Trumman!!

Förutom trumman, Niklas! Trumman!!
Självklart får ju fisklunda riktigt mycket luft av målet. Gärna ett tidigt mål i tredje så vi kan ta tillbaka matchen.
- Lee Harvey Oswald
Otroligt dålig match, vilken usel nivå.
Man turas om att vara sämst, DIF lyckas med konststycket att vara både bäst och klart sämst.
Nu kommer frölunda gasa i 3:e, då inser DIF att man borde kanske haft mer än 2-2 med sig
Man turas om att vara sämst, DIF lyckas med konststycket att vara både bäst och klart sämst.
Nu kommer frölunda gasa i 3:e, då inser DIF att man borde kanske haft mer än 2-2 med sig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Tycker helt ärligt att vi borde leda med något mål efter två. Vi har varit bättre än dem i de två första.
Tråkigt att Wesslan släpper in 2-2, den ska han ha, vi var på väg att mala ner Frölunda där men efter målet fick de ny energi. Typiskt, ett sånt mål som Wesslau släppte in flera av i Karjala, långt utifrån och oskymd. Han måste höja sig tycker jag liksom Nilson.
Tycker att bröderna Tjärnqvist har gjort en bra match liksom BOM BOM och Brodin.
Bom Bom gör sin bästa denna säsong tycker jag, han ligger bakom 1-1 med en smart sidledsförflyttning.
Tråkigt att Wesslan släpper in 2-2, den ska han ha, vi var på väg att mala ner Frölunda där men efter målet fick de ny energi. Typiskt, ett sånt mål som Wesslau släppte in flera av i Karjala, långt utifrån och oskymd. Han måste höja sig tycker jag liksom Nilson.
Tycker att bröderna Tjärnqvist har gjort en bra match liksom BOM BOM och Brodin.
Bom Bom gör sin bästa denna säsong tycker jag, han ligger bakom 1-1 med en smart sidledsförflyttning.
Lite pausunderhållning:
Vad fan är det i fisken? Måste vara gamla Tjernobyl-rester som packet käkar.

Vad fan är det i fisken? Måste vara gamla Tjernobyl-rester som packet käkar.

-
Alltså vad är felet med det här jävla laget!?
2-2 och
TADAA... Tredje perioden på G
Mitt hjärta har nog redan vant sig vid DIF´s spel denna säsong. Den har redan börjat öka takten för vad som komma skall...
TADAA... Tredje perioden på G
Mitt hjärta har nog redan vant sig vid DIF´s spel denna säsong. Den har redan börjat öka takten för vad som komma skall...
There is no I in TEAM!!!!
Även om starten är en fullständig skandal, så märker man att spelarna har tagit tag i detta. Som Wikegård säger i sin blogg, så verkar de äldre spelarna ha tröttnat på Hardy och tagit saker i egna händer för att styra upp det hela, vilket även skedde förra säsongen.
Vi har i alla fall hyfsad fart och en del halvlånga anfall nu. Men det är fortfarande långt ifrån godkänt i min bok.
Vi har i alla fall hyfsad fart och en del halvlånga anfall nu. Men det är fortfarande långt ifrån godkänt i min bok.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lee Harvey Oswald
Sant, vi spelar i göteborg, bra att påminna sig om det.Mäklaren skrev:Även om starten är en fullständig skandal, så märker man att spelarna har tagit tag i detta. Som Wikegård säger i sin blogg, så verkar de äldre spelarna ha tröttnat på Hardy och tagit saker i egna händer för att styra upp det hela, vilket även skedde förra säsongen.
Svackorna i matcherna är dock på tok för djupa och för många, när vi är som sämst finns det ingen som bräcker oss i uselhet, inte ens i närheten
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan