Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Wikegård ser förbannad ut när han pratar om hur Djurgården kommer ut i första perioden. Måste svida i hans Djurgårdshjärta!
Re: Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Stor humor..Jim Morrison skrev:Så sjukt trött på den där förbannade trumman. Känner mig fan i trans. Och arenaspeakern![]()
![]()
Trummor och indianljud, oh jösses..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Men starten är klassiska Djurgården den här säsongen. Tack Wesslau, för att du spelar så bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Landar ändå på 15 skott mot Frölundas åtta. Spelar upp sig ju längre perioden går. Katastrof-PP javisst, men sånt händer då och då. Har ändå gjort ett PP-mål i första.
Hellberg ser betydligt mer skakis ut än Wesslau.
Fortsätt på samma väg nu.
Hellberg ser betydligt mer skakis ut än Wesslau.
Fortsätt på samma väg nu.
Expert.
Samma gamla Djurgården, svaga och arbetar sig uppåt, standard.
Ser ut som att skridskorna glömdes att slipas... Almtorp hade kunnat gjort en klockren stoppsladd istället för att sätta sig på baken, då hade det varit 1-2.
Fortsätt kämpa, är inte ett dugg förvånad att vi startade som vi gjorde.
Ser ut som att skridskorna glömdes att slipas... Almtorp hade kunnat gjort en klockren stoppsladd istället för att sätta sig på baken, då hade det varit 1-2.
Fortsätt kämpa, är inte ett dugg förvånad att vi startade som vi gjorde.
Måste va det bästa för DIF egentligen. Tror inte det hade passat dem att gå ut och köra över motståndarna i 2 perioder och sen haft ledningen med 7-0. Vi vet ju vad som hade hänt i tredje sen juJim Morrison skrev:Men starten är klassiska Djurgården den här säsongen. Tack Wesslau, för att du spelar så bra.

Det ultimata för DIF är att DIF jagar hela matchen för att sen sätta avgörandet 19:50 ungefär i tredje. Så finns det knappt ngn tid för idioti i slutet

There is no I in TEAM!!!!
Don't underestimate the power of puck out!Bigge skrev:Det ultimata för DIF är att DIF jagar hela matchen för att sen sätta avgörandet 19:50 ungefär i tredje. Så finns det knappt ngn tid för idioti i slutet
Eller inte. Hade Almtorp stannat så hade pucken suttit i bröstet på Hellberg.Mash skrev:Almtorp hade kunnat gjort en klockren stoppsladd istället för att sätta sig på baken, då hade det varit 1-2.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Exakt, han tacklade till Hellberg så han gled 20 cm i sidled och pucken gick in precis där han skulle suttit.Salas skrev:Eller inte. Hade Almtorp stannat så hade pucken suttit i bröstet på Hellberg.Mash skrev:Almtorp hade kunnat gjort en klockren stoppsladd istället för att sätta sig på baken, då hade det varit 1-2.
Expert.
aaaaah, varför lägger man inte upp pucken i nättaket i dom där lägena...
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Lee Harvey Oswald
Åke Riks-Säret Unger
-Vad ska ni göra nu för att hitta tillbaka till energin ni hade i starten av 1:a?
Lill-Kenta:
-vi måste få ut pucken ur zon snabbare.
Åke:
ja men nåt mer konkret?
Lill-Kenta
-ja, som jag sa, vi måste få ut pucken ur zon snabbare
Åke:
-jahaa...
-Vad ska ni göra nu för att hitta tillbaka till energin ni hade i starten av 1:a?
Lill-Kenta:
-vi måste få ut pucken ur zon snabbare.
Åke:
ja men nåt mer konkret?
Lill-Kenta
-ja, som jag sa, vi måste få ut pucken ur zon snabbare
Åke:
-jahaa...
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-11-22 20:03:02, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Tjärnqvist-Holmqvist, äntligen!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
"Det där är en klockren offside" Vilka jävla skämt "experterna" är...
"Pucken fladdrar in" idioter.
"Pucken fladdrar in" idioter.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tjohoooo!
Kusligt jävla tyst i Scandinavium nu, gränsen till att det är läskigt.
Kusligt jävla tyst i Scandinavium nu, gränsen till att det är läskigt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.