Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Scandinavium är inget drömställe att åka till direkt. Även om denna match är något jag sent glömmer.
http://www.difhockey.se/match.php?id=2388
http://www.difhockey.se/match.php?id=2388
Expert.
Ljuva minnen. Var en skön känsla att stå i klacken den dagen och totalt överrösta "goa gubbar".
Ne nu blir det o dra på sig Brembergtröjan och ge sig ut för en bit mat innan matchen.
Ne nu blir det o dra på sig Brembergtröjan och ge sig ut för en bit mat innan matchen.
-
Haha, du ska alltid va värst!Jepe skrev:Hade också en dröm inatt, hon var blond och hade gigantiska... Jag kom fri och skulle lägga in den mellan bena men snubblade och "sköt" för fort.....
Ang matchen så tror jag stenhårt på vinst. 2-4 avgörande i tom kasse. Åberg, Holmqvist, Printz och i öppen kasse Otto!
Vadå? Jag hajar inte, varför hade dom en tjej i målet?Jepe skrev:Hade också en dröm inatt, hon var blond och hade gigantiska... Jag kom fri och skulle lägga in den mellan bena men snubblade och "sköt" för fort.....
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ingen Pyörälä hos fiskarna, vad det verkar (utöver redan saknade Lundqvist och Kahnberg).
- Lee Harvey Oswald
"Han" den tjocka dansken i mål är väl egentligen en hon?Edin skrev:Vadå? Jag hajar inte, varför hade dom en tjej i målet?Jepe skrev:Hade också en dröm inatt, hon var blond och hade gigantiska... Jag kom fri och skulle lägga in den mellan bena men snubblade och "sköt" för fort.....
Det där med gigantiska var väl samma som Fasth körde med förut, alldeles för stora benskydd?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tycker faktiskt lite synd om Mika inga roliga typer han får spela med
Men buhuuu...stackars mika som får spela med de "typerna". Snälla, de spelar väl också i Djurgården eller?Glory1 skrev:Tycker faktiskt lite synd om Mika inga roliga typer han får spela med

Losing all hope was freedom.
TyvärrRaus skrev:Men buhuuu...stackars mika som får spela med de "typerna". Snälla, de spelar väl också i Djurgården eller?Glory1 skrev:Tycker faktiskt lite synd om Mika inga roliga typer han får spela med
Pyörälä ej med ikväll. Känns ganska skönt, dock är jag jävligt oroad över att vi blir slaktade....
Hellberg står istället för chipsdansken.
Kanske finns lite större chanser nu då!Enbom skrev:Hellberg står istället för chipsdansken.
Bah, käften. Så sa vi när Fasth var sjuk också.Mash skrev:Kanske finns lite större chanser nu då!Enbom skrev:Hellberg står istället för chipsdansken.
Wikegård kommenterar, nice
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Han är väl studiomupp som vanligt?sensei skrev:Wikegård kommenterar, nice
Åke Unger kommenterar, den sämsta jävla kommentatorn Canal+ kan vaska fram..