Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Känns som en tung förlust.
Av vad man har hört osv så verkar han ha varit en stor del i att få tillbaka publiken under de senaste säsongerna.
Av vad man har hört osv så verkar han ha varit en stor del i att få tillbaka publiken under de senaste säsongerna.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- Ja-ke den andre
Fy fan vad surt. Inte alls bra.
Ett proffs ut i fingerspetsarna.
Ett proffs ut i fingerspetsarna.
Han var ju otroligt bra i 08-hockey förra säsongen där han svarade på massor med frågor som gjorde att man fick en bättre insyn i verksamheten, tack & bock Janne.
Jag är inte arg, och inte besviken.
En stor förlust, beklagar detta. Janne är enormt sympatisk och verkar också ha lyckats i sin roll.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Detta sätter skapligt med press på nyrekryteringen. Janne Ednertz växer inte på trän.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Man får fler och fler dåliga vibbar från DIF hockey...
Expert.
Ett ord - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Satan... Janne växer som sagt inte på träd, han var speciell...
Avtackning till Janne på söndag låter bra.
Blir intressant att se vem som fyller hans plats..
Satan... Janne växer som sagt inte på träd, han var speciell...
Avtackning till Janne på söndag låter bra.
Blir intressant att se vem som fyller hans plats..
Ser det inte som att DIF har gjort något dåligt för Janne, utan snarare att hans potential tas tillvara i annat företag där troligen löner och variation är större.
Härligt resultat Janne har uppnått under sin tid, tusen tack för det och välkommen tillbaka någon gång i framtiden.
Härligt resultat Janne har uppnått under sin tid, tusen tack för det och välkommen tillbaka någon gång i framtiden.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt otroligt, en av de få som jag har enorm respekt för i Djurgårdens ledning. Har länge sagt att jag tycker det är dags att möblera om i vårat styre, men Ednertz hade jag hoppats kunna vara vår stora hörnsten även kommande år. Riktigt tråkigt för hela föreningen!
100% DJURGÅRDSJ***L
Läste inte hela nyheten förens nu.
Skönt att höra att han fortsätter säsongen ut, för jäkla trist när det kommer till sista matchen för säsongen..
Skönt att höra att han fortsätter säsongen ut, för jäkla trist när det kommer till sista matchen för säsongen..
Inte bra att tappa den enligt mig mest kompetente personen i hela organisationen.
Går han ens att ersätta?
Jag tvivlar tyvärr på detta.
Går han ens att ersätta?
Jag tvivlar tyvärr på detta.
Undrar lite stillsamt vad det är för ett foto de tagit av Janne och satt till nyheten. "Gyllene Snittet" någon?! Herregud.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag håller med om att Janne gjort ett fantastiskt jobb för DIF men att racka ned och anse resten av organisationen som inkompetent kanske man istället borde man fråga sig hur Janne lyckats?, tror ni på fullt allvar att han gjort allt på egen hand utan ett stort stöd i organisationen? Jag ser det snarare som en stark och framförallt prestigelös organisation som låter duktiga medarebetare kliva fram och sätta "laget framför jaget"
Nej du har så rätt. Claes Forsberg ska ha åtminstone hälften av credden för att publikuppsvinget innan han lämnade över till Ednertz.grus skrev:Jag håller med om att Janne gjort ett fantastiskt jobb för DIF men att racka ned och anse resten av organisationen som inkompetent kanske man istället borde man fråga sig hur Janne lyckats?, tror ni på fullt allvar att han gjort allt på egen hand utan ett stort stöd i organisationen? Jag ser det snarare som en stark och framförallt prestigelös organisation som låter duktiga medarebetare kliva fram och sätta "laget framför jaget"
Hur du fantiserat ihop resten kan man ju fråga sig däremot.
- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Årets roligaste på forumet...grus skrev:Jag ser det snarare som en stark och framförallt prestigelös organisation som låter duktiga medarebetare kliva fram och sätta "laget framför jaget"