Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011

Inlägg av Daniel942 »

Metal Machine skrev:
Daniel942 skrev:
Metal Machine skrev:
Daniel942 skrev:
Metal Machine skrev: Sen... om ni hade haft lite j-a 3D-tänk hade ni fattat att det där skrevs i vredesmod. Jag var förbannad när jag skrev det. Ni vet F-Ö-R-B-A-N-N-A-D - känner ni till det ordet? Bra. Då vet ni också vad jag talar om här. Om jag sedan väljer att efterleva det eller inte är inte heller något som angår er.
Att det skulle spela någon roll är lika snedvridet som att man ska få kortare straff om man varit alkoholpåverkad när man begått ett brott.
Du skulle må bra att ställa dig framför spegeln lite oftare.
Du skulle må bra av att inse när du förlorat en diskussion och kunna säga "ursäkta jag hade fel".
Förlorat en diskussion? Det här handlar om värderingar. Våra värderingar sammanfaller uppenbarligen inte.
Okej, lite fel formulerat där av mig, det kan jag hålla med om.
Men du ser poängen.
DIF!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Ja, för nästa gång tänker jag ignorera dig. Jag förstår inte varför jag fortsätter att föra diskussioner med bigotta mongon (ta inte åt dig) om världsliga ting gång efter annan.
Användarvisningsbild
Daniel942

Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011

Inlägg av Daniel942 »

Metal Machine skrev:Ja, för nästa gång tänker jag ignorera dig. Jag förstår inte varför jag fortsätter att föra diskussioner med bigotta mongon (ta inte åt dig) om världsliga ting gång efter annan.
Haha sanslöst vilken låg nivå du lägger dig på. Pinsamt.
DIF!
Metal Machine

Daniel942 skrev:
Metal Machine skrev:Ja, för nästa gång tänker jag ignorera dig. Jag förstår inte varför jag fortsätter att föra diskussioner med bigotta mongon (ta inte åt dig) om världsliga ting gång efter annan.
Haha sanslöst vilken låg nivå du lägger dig på. Pinsamt.
Man tackar!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Metal Machine skrev: Ja, för nästa gång tänker jag ignorera dig. Jag förstår inte varför jag fortsätter att föra diskussioner med bigotta mongon (ta inte åt dig) om världsliga ting gång efter annan.

Äh, håll ditt löfte vid en eventuell förlust mot frölunda så löser sig det hela fint.
Du nöjd med ditt "modiga" beslut och flera här inne inte allt för ledsna.
Lite Win-Win-situation
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-11-19 18:27:13, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Metal Machine skrev:Jag var nog mer förbannad över den tappade poängen än glad över de två vunna. Kalla mig gärna pessimist eller allmänt negativ, men tala inte om för mig att jag är mindre Djurgårdare för det (se inlägg ovan).
Stannar man hemma när det går dåligt så är man en medgångssupporter, och den supporterskaran anser jag inte vara särskilt viktig. Sen om du gör det eller ej, det är det bara du som vet.
Metal Machine

Salas skrev:
Metal Machine skrev:Jag var nog mer förbannad över den tappade poängen än glad över de två vunna. Kalla mig gärna pessimist eller allmänt negativ, men tala inte om för mig att jag är mindre Djurgårdare för det (se inlägg ovan).
Stannar man hemma när det går dåligt så är man en medgångssupporter, och den supporterskaran anser jag inte vara särskilt viktig. Sen om du gör det eller ej, det är det bara du som vet.
Exakt. Men likförbannat ska man gå in och markera? Jaja, ni gör ert, jag gör mitt. Bra så.
MGC

Inlägg av MGC »

Vad har dom senaste sidornas inlägg med matchen att göra :?:
Tycker att spelet blir sakta bättre. Dock en hel del kvar till den nivå jag vill se. Gillar att Janne Karlsson uppfattar våran första period som en av dom bästa hitils, är nog inte bara snällhet och troligen en idikator åt rätt håll.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Fyfan Djurgårn. Jag pissar på er. Patetiska as. Nu är kvällen sabbad. Tack.

hejja juggorn
Losing all hope was freedom.
Metal Machine

MGC skrev:Vad har dom senaste sidornas inlägg med matchen att göra :?:
Tycker att spelet blir sakta bättre. Dock en hel del kvar till den nivå jag vill se. Gillar att Janne Karlsson uppfattar våran första period som en av dom bästa hitils, är nog inte bara snällhet och troligen en idikator åt rätt håll.
Ingenting.

Jag håller med dig. Framförallt första halvan av första perioden var riktigt bra. Det märks dock att Växjö har problem i försvarszon, men är vassa när de anfaller. Just Reddox och Moran var riktigt bra under gårdagen. Blev farligt varje gång de var inne på isen.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Raus skrev:

hejja juggorn
Haha, vem sa så, det var väl inte Rönninge-Rambo ...?!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Lee Harvey Oswald skrev:
Raus skrev:

hejja juggorn
:lol:
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
snoddas

Inlägg av snoddas »

Nu är vi i alla fall tillbaka på slutspelsplats :D ser betydligt bättre ut nu än det gjort tidigare,så jag tycker att det bör finnas lite mer optimism här på forumet även om spelet inte sitter som en smäck än!att gräva ner sig och inte kunna se något positivt i spelet tycker jag är löjligt vilket många här verkar göra.tänk om grabbarna på isen skulle ha samma inställning som vissa här har?dom har fan inte gett upp än!
Metal Machine

Lee Harvey Oswald skrev:
Raus skrev:

hejja juggorn
Jag bjuder på den! ;)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Metal Machine skrev:
Salas skrev:
Exakt. Men likförbannat ska man gå in och markera? Jaja, ni gör ert, jag gör mitt. Bra så.
Gör då ditt i din dagbok eller nåt om du inte vill få kritik för publika uttalanden. Sanslöst.

"Jag sköter mitt och du ditt, men jag uttalar mig så att alla kan se på en plats där det egentligen är tillåtet att replikera. Det är okej för mig att svara, men du ska låta mig vara på denna publika plats. Fuck you, sköt ditt (så lägger jag mig i ditt när det passar mig)."
Säg den glädje som varar
Skriv svar