Ingen aning vad han heter, men det är han som brukar kommentera Hvs och Växjös matcher.Edin skrev:Vem kommenterar på C+?
Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Claesson måste förövrigt vara en av de lättaste backarna att komma runt i Elitserien.
Fortsätt spela vårt spel, fan ta er om ni slappnar av nu!
Fortsätt spela vårt spel, fan ta er om ni slappnar av nu!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har han varit jättedålig idag på något sätt? Tycker vi ser en helt annan Tjärnqvist än tidigare på säsongen.Jim Morrison skrev:Så värdelös. Herregud.Kentta skrev:Alltså, Mathias Tjärnqvist.
Vad gör mannen på isen ens?
Tycker faktiskt Carlsson gör sin enda "Okej" match hittills också. Särar gärna på den kedjan dock.
Expert.
Tycker Mika dräller med pucken väldigt ofta när han ska ta den från vår zon till deras. Spela enkelt Mika, du är grym ändå!
Upp med Almtorp i andrakedjan, sätt ut Zibbe på vingen tillsammans med Åberg. Norman centrar tredjekedjan och spelar tillsammans med Carlsson och Kempe. Fjärde kan bli lite hur som helst.
Hur svårt ska det vaaaaa?
Hur svårt ska det vaaaaa?
- norrlandsgold
Kan man vinna sm-guld med "tur" mål? studspuckar , skridskomål? Vad har hänt med kanonerna från blå från förra året.. ja ragge och falk.. kom tillbaka..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Håller med om att Carlsson gör en av sina bättre matcher, särskilt defensivt.
Någon som inte är lika framträdande som vanligt är DT.
Någon som inte är lika framträdande som vanligt är DT.
offtopic: strular ljudet på SPORT1 för er andra också?
edit: verkade bara vara under reklamen.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- norrlandsgold
kollar extra 1 ja.. inget ljudproblem här..Stulle skrev:offtopic: strular ljudet på SPORT1 för er andra också?
Jo jag kollar där med men jag byter till SPORT1 under periodpausen. I första pausen så var det reportage med DIF och hockeyklubbor.norrlandsgold skrev:kollar extra 1 ja.. inget ljudproblem här..Stulle skrev:offtopic: strular ljudet på SPORT1 för er andra också?
Jag är inte arg, och inte besviken.
- norrlandsgold
Stulle skrev:Jo jag kollar där med men jag byter till SPORT1 under periodpausen. I första pausen så var det reportage med DIF och hockeyklubbor.norrlandsgold skrev:kollar extra 1 ja.. inget ljudproblem här..Stulle skrev:offtopic: strular ljudet på SPORT1 för er andra också?
ofan, nu då? inge kul där?
Ja, för Ragge och Falken smällde ju så jävla ofta på kanoner från blå.norrlandsgold skrev:Kan man vinna sm-guld med "tur" mål? studspuckar , skridskomål? Vad har hänt med kanonerna från blå från förra året.. ja ragge och falk.. kom tillbaka..
Jävla troll.
- norrlandsgold
Troll? Igen ..OkejKentta skrev:Ja, för Ragge och Falken smällde ju så jävla ofta på kanoner från blå.norrlandsgold skrev:Kan man vinna sm-guld med "tur" mål? studspuckar , skridskomål? Vad har hänt med kanonerna från blå från förra året.. ja ragge och falk.. kom tillbaka..
Jävla troll.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För övrigt undrar jag vad det är med Mika och hans jävla puckmottagningar egentligen?!
Någon mer än jag som stör sig på detta???
Någon mer än jag som stör sig på detta???
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Med ett par.bira i kroppen så måste jag leverera ett stort OT. Riktigt fina toaletter i Vida Arena. tom skitvänliga. tänk om Hovet var så.