Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
- norrlandsgold
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Vem står i mål ? Ser ju ut som en liten pojke ..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Det stämmer bra det.Stulle skrev:Va inte Due-Boje bakom Wesslau även i FBK matchen?Alberget 4A skrev:Due-Boje Gör sin första match på bänken för i år. Har han petat ner Sandberg nu tro...
Kul med mycket folk nere i skogarna. Blir säkert torsk igen nu när man blivit förhoppningsfull efter en seger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Dom ser sjukt hungriga ut!
- norrlandsgold
Såg wesslan nu , de är kameran som är så långt bortanorrlandsgold skrev:Vem står i mål ? Ser ju ut som en liten pojke ..

Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Stulle skrev:Är det rave eller techno?lefflan skrev:Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?
Vanligtvis men i dystra tillställingar som min egen så är det soft musik. Enya vet du?
bra början!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Enya är soft musik..sail away...Komigen nu DIF nu kör vi:))lefflan skrev:Stulle skrev:Är det rave eller techno?lefflan skrev:Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?
Vanligtvis men i dystra tillställingar som min egen så är det soft musik. Enya vet du?
spocksbeard skrev:Enya är soft musik..sail away...Komigen nu DIF nu kör vi:))lefflan skrev:Stulle skrev:Är det rave eller techno?lefflan skrev:Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?
Dif vinner med uddamålet efter en tuff tillställing. hoppas jag inte jenixar nu bara.
Jag ska inte va anledning till det.
Oj, vad den här kommentatorn hejar på Växjö, jävla svin.
http://www.youtube.com/watch?v=iv7e4LIhapEspocksbeard skrev:Enya är soft musik..sail away...Komigen nu DIF nu kör vi:))lefflan skrev:Stulle skrev:Är det rave eller techno?lefflan skrev:Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?

Tillbaks till topic, snart måste målen droppa in med, med tanke på det fina spelet hittills.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Kentta skrev:Oj, vad den här kommentatorn hejar på Växjö, jävla svin.
Ja vad var det jag sa. Har inte hört ett skit ja

Våra skott är så sjukt tama, antingen alldeles för löst, eller en meter utanför. Men bra spel hittills, grymt bra faktiskt.
Såhär ska hockey spelas högt tempo många chanser åt rätt håll och det måste jag erkänna en riktigt bra arena att kolla hockey i.
Tyvärr har Bom Bom presenterat sig
Tycker Wesslan skakat av sig karjala.