Trist, i synnerhet vad gäller andrakedjan. Men ändå helt väntat efter en seger med 5-1.DIF_Soldier skrev:Inga ändringar i laget alls.
Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Var är Sillen, skadad eller petad?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skadad, något ledband(?) vid tummen eller hur det var
- Jim Morrison
Skadad. Handen.Edin skrev:Var är Sillen, skadad eller petad?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jaha åter igen får man tacka er här inne.. Stor-bråk med tjejen och hon är på middag medans jag sitter själv hemma hos henne i råttstad. Var på systemet och köpte upp tillräckligt stort lager.
LOL tänkte skriva å ag tänkte utan att tänka att jag skulle till hovet xD kom på nu att det är bota-match. Hade tänkt skrika ut frustration men kanske hade blivit några ord för mycket då,och i samband med alkohol när man är arg kanske inte va så bra när man (väldigt sällan) blir så arg så man slår till en sak bara så där. Hade nog inte vart kul och ha mig där då,för andras och min egen skull. jag va nykter då. bli inte länge till...
För övrigt hoppas jag Djurgården vinner nu så man slipper hasa ner i graven ännu längre.
Skål! forumvänner och Djurgårdshjärtan!
LOL tänkte skriva å ag tänkte utan att tänka att jag skulle till hovet xD kom på nu att det är bota-match. Hade tänkt skrika ut frustration men kanske hade blivit några ord för mycket då,och i samband med alkohol när man är arg kanske inte va så bra när man (väldigt sällan) blir så arg så man slår till en sak bara så där. Hade nog inte vart kul och ha mig där då,för andras och min egen skull. jag va nykter då. bli inte länge till...
För övrigt hoppas jag Djurgården vinner nu så man slipper hasa ner i graven ännu längre.
Gör oss stolta lefflan!lefflan skrev:Jaha åter igen får man tacka er här inne.. Stor-bråk med tjejen och hon är på middag medans jag sitter själv hemma hos henne i råttstad. Var på systemet och köpte upp tillräckligt stort lager.
4-2 förlust.
Förmodligen så tror DIF att de efter att ha krossat FBK nu är Svenska Mästare och kan slappna av idag.
Växjö gör 1-0 efter 3 minuter.
Förmodligen så tror DIF att de efter att ha krossat FBK nu är Svenska Mästare och kan slappna av idag.
Växjö gör 1-0 efter 3 minuter.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas dom kan spela bra två matcher i rad nu. Lite nervös är man att dom återgår till tidigare synder. Men dags nu o få ordning på spelet....SKÅL LEFFLAN o SKÅL för DIF...(dags för fin whisky här en flaska Oban
)

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Due-Boje Gör sin första match på bänken för i år. Har han petat ner Sandberg nu tro...
Kul med mycket folk nere i skogarna. Blir säkert torsk igen nu när man blivit förhoppningsfull efter en seger.
Kul med mycket folk nere i skogarna. Blir säkert torsk igen nu när man blivit förhoppningsfull efter en seger.
Heaty skrev:Gör oss stolta lefflan!lefflan skrev:Jaha åter igen får man tacka er här inne.. Stor-bråk med tjejen och hon är på middag medans jag sitter själv hemma hos henne i råttstad. Var på systemet och köpte upp tillräckligt stort lager.
Ja vissa saker är kanske inte är själva livet men för vissa som mig betyder folk här inne på forumet och hockey väldigt mycket. Det kanske inte är själva livet. Men saker som får en att slappna av och njuta/tänka på annat. Det tillhör iallafall livet.
Man kan inte bygga att hus utan byggmatrial!
Skiter i på vems bekostnad men Brodin såg het t på.värmningen så jag vill iaf se 5 min utav honom
Va inte Due-Boje bakom Wesslau även i FBK matchen?Alberget 4A skrev:Due-Boje Gör sin första match på bänken för i år. Har han petat ner Sandberg nu tro...
Jag är inte arg, och inte besviken.
- norrlandsgold
Less man är på bondetrummorna nu.. Suck suck och åter suck..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?
Vad tror ni nu då?
Är det rave eller techno?lefflan skrev:Gillar inte kommentatorerna då dom oftast verkar ha något emot Djurgården. Så derför blir det perfekt med Enya istället.
Vad tror ni nu då?
Jag är inte arg, och inte besviken.