Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
De har väl Johan Andersson i laget (en tämligen defensivt inriktad center) så det borde väl vara perfekt...
Det enda stället Johan Andersson är defensiv numera är på eliteprospects.-daniel- skrev:De har väl Johan Andersson i laget (en tämligen defensivt inriktad center) så det borde väl vara perfekt...
Totalt genomrutten hockeyspelare på alla plan.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- -daniel-
Så dålig defensiv är väl inte Bagarn numera, eller är han? Kan inte påstå jag har någon vidare koll på honom den här säsongen.Billx skrev:Det enda stället Johan Andersson är defensiv numera är på eliteprospects.-daniel- skrev:De har väl Johan Andersson i laget (en tämligen defensivt inriktad center) så det borde väl vara perfekt...
Totalt genomrutten hockeyspelare på alla plan.
Aja tbax till topic.
Linkan dominerar i Timrås powerplay. Mål direkt. Fan ta dig Järlan för att du inte stod upp för Linkan. Det glömmer jag aldrig.
Haha, dominerar..Fricke skrev:Linkan dominerar i Timrås powerplay. Mål direkt. Fan ta dig Järlan för att du inte stod upp för Linkan. Det glömmer jag aldrig.
Han fick fram en snygg passning, som turligt styrdes vidare till ett skottläge för backen.
Men jag håller med dig, han skulle ha spelat i Djurgården!
Hoppade precis in för att säga samma sak... 30sek tog det så hade Linkan lagt upp 1 perfekt macka samt en pass som ledde till målet... alla 30 sek spenderat i W.G position bakom mål.... Om inte så hade vi fan kunnat ha honom som extra anfallare och bara använda i PP!Fricke skrev:Linkan dominerar i Timrås powerplay. Mål direkt. Fan ta dig Järlan för att du inte stod upp för Linkan. Det glömmer jag aldrig.

Istället spelar vi Tjärnqvist och Carlsson i PP. Fy fan Järlan.Capcash skrev:Hoppade precis in för att säga samma sak... 30sek tog det så hade Linkan lagt upp 1 perfekt macka samt en pass som ledde till målet... alla 30 sek spenderat i W.G position bakom mål.... Om inte så hade vi fan kunnat ha honom som extra anfallare och bara använda i PP!Fricke skrev:Linkan dominerar i Timrås powerplay. Mål direkt. Fan ta dig Järlan för att du inte stod upp för Linkan. Det glömmer jag aldrig.
- Christopher J
Håller med, Fy fan. Linkan ska spela i DIF. Linkan och Brendl, den ni. Ungefär vad Linkan och Widing hade varit förra säsongen.
Jag början nästan gråta när jag ser det här klippet
Känns så fel!
http://elitserienplay.se/video.12798014 ... 9056797001
Känns så fel!
http://elitserienplay.se/video.12798014 ... 9056797001
- Christopher J
Läste snabbt på sportexpressens senaste nyheter detta, "Djurgården sparkar två nya spelare". Tänkte shit, får Almtorp och Carlsson sparken, sen visade det sig att det var två utlånade spelare i fotbollslaget. 

- SkönaDjurgårn
Happ, där gjorde Linkan assist #2 i debuten för Timrå. Jag kommer aldrig, aldrig, ALDRIG förlåta ledningen som inte tog hem Elitseriens bästa poänggörare genom tiderna. Ett jävla skämt är vad det är.
Jäkla linkan, han är sig lik igen!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Det tragiska är att Linkan hade typ 3 träningspass med laget och knappast i full form ännu.. ändå man of the match och serverar passar i precis samma klass som förr...
BRA att vi sket i honom, herregud vad han inte passar in i vårt "lagbygge"!
BRA att vi sket i honom, herregud vad han inte passar in i vårt "lagbygge"!
- SirDIFalot
Sluta tjata om Linkan här nu...
Expert.
Tjänstefel är det, inget annat.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett