B.I.B.A skrev:Hur fan kan man sitta och vara lycklig? Fattar du att vi blev rövknullade av aik för två dagar sedan? Inget, absolut inget resultat i EN jävla match mot ett uselt färjestad duger som ursäkt för det. Jag tänker vara starkt kritisk till Hardy fram tills vi har presterat bra i, låt oss säga 11 av 15 matcher. En gång är ingen gång.
Tills dess. AVGÅ HARDY!
När hatet mot aik är större än kärleken till Djurgården så är det något som är fel, om du frågar mig.
Det är aldrig kul att förlora, speciellt inte mot aik, men det är
EN match. Det är 3 förlorade poäng och -5 i +/- statistiken. Vi har inte åkt ur elitserien, vi förlorade
EN match.
Jag tog förlusten mot aik på ett ganska bra sätt trots allt, och 5-0 förlusten var inte ens i närheten av lika smärtsam som de två raka derbytorskarna ifjol. Dom var hemska, men laget reste sig och tog sedan 4 raka derbyvinster mot aik. Det är tre derbyn kvar, och vi har flera chanser att revanschera oss, så än är det ingen katastrof.
Jag är hur nöjd som helst en kväll som denna, och jag har all rätt att vara det. Förlusten mot gnaget är historia, och det är ingen mening att vara bitter över den längre, för vem fan gynnar det?