Stulle skrev:Ett helt nytt lag på isen idag. Frågan är bara i vilken matchminut som raset kommer?
Ja eller islossning idag för att sen falla tillbaka till samma usla spel/inställning.
Kanske farligt för våra spelare att vinna för stort ikväll, då de kanske börjar tro att de är bättre än vad de är...
Läste precis på FB :
Ens favoritlag är som ens barn! Desto mer de skadar sig och gör sig illa desto mer älskar vi dem och stöttar dem för att komma tillbaka i bästa form!!
Stulle skrev:Ett helt nytt lag på isen idag. Frågan är bara i vilken matchminut som raset kommer?
Ja eller islossning idag för att sen falla tillbaka till samma usla spel/inställning.
Kanske farligt för våra spelare att vinna för stort ikväll, då de kanske börjar tro att de är bättre än vad de är...
Läste precis på FB :
Ens favoritlag är som ens barn! Desto mer de skadar sig och gör sig illa desto mer älskar vi dem och stöttar dem för att komma tillbaka i bästa form!!
En oerhört stor skillnad mot fiaskomatcherna är att spelarna attackerar målet. Då ökar sannolikheten att något studsar in.
Stulle skrev:Helt otroligt. Hade vi inte studsarna med oss i derbyt så har vi det idag, there is a god
Exakt min tanke, det är precis dessa puckar som gick stolpe ut i typ ALLA matcher tidigare. Hoppas det är en permanent vändning vi ser nu.. lite mer medvind och fan vad det syns att spelarna är gladare nu när de lirar, mer fan, mer kämpa!
Nu håller vi andan , och hoppas att formen håller året ut. Kommer inte gratulera i dag.. Det är som triss... Plötsligt händer det.. Ja, i bland vinner du stooort, men oftast så går du på en nit..
Skönt att Kempe nästan satt en Zorro i hög fart. Tänk er den killen med mer självförtroende och och mer skicklighet från tanke till handlande. Nu går hans klassiska dragning bara in var tionde gång.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Detta betyder faktiskt inte ett skit för mig. Ursäkta, men efter hela förra säsongen och denna så har vi nog alla lärt oss hur Djurgården ser ut. En bra match sedan tre dåliga, och det håller inte. Väntar nog 20 BRA omgångar nu innan jag börjar jubla.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.