Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
Frågetråden
Frågetråden
Re: Frågetråden
Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev:Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Frågetråden
Det borde vara en baggis denna säsong.Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev:Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
Kanske en dum fråga men om Djurgårn skulle göra mål vid en sådan protest så håller vi väl fortfarande käften?Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev:Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Spelar det någon roll? Det är ju inget sånt inplanerat.Struten skrev:Kanske en dum fråga men om Djurgårn skulle göra mål vid en sådan protest så håller vi väl fortfarande käften?Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev:Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
Expert.
Det kommer väl bli som en vanlig match där spelarna suger, där ledarna suger och klacken suger. Färjestad vinner med 3-1.
Edit: Jag tror inte att någon större protest kommer framföras förutom att klacken lär sjunga lite sämre en vad vi redan gör.
Edit: Jag tror inte att någon större protest kommer framföras förutom att klacken lär sjunga lite sämre en vad vi redan gör.
En perfekt post för tråden: Pessimist-Jollen Välkommen dit.Jonas1891 skrev:Det kommer väl bli som en vanlig match där spelarna suger, där ledarna suger och klacken suger. Färjestad vinner med 3-1.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
JohanPez skrev:Ja jag tänkte i alla fall sno en extra servett och två varv senap så får vi se om de vågar att fortsätta som de gör.Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Självklart inte men detta var rent hypotetiskt.SirDIFalot skrev:Spelar det någon roll? Det är ju inget sånt inplanerat.Struten skrev:Kanske en dum fråga men om Djurgårn skulle göra mål vid en sådan protest så håller vi väl fortfarande käften?Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev:Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..Challen skrev:Någon som vet om det kommer vara någonslags protest imorgon?
Frågetråden
Det pratades om detta under sista fotbollsderbyt och då var det tydligen okej att jubla om det blev mål så rent hypokondriskt ska det vara okej ja.Struten skrev:Självklart inte men detta var rent hypotetiskt.SirDIFalot skrev:Spelar det någon roll? Det är ju inget sånt inplanerat.Struten skrev:Kanske en dum fråga men om Djurgårn skulle göra mål vid en sådan protest så håller vi väl fortfarande käften?Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå en tyst första period.JohanPez skrev: Om man ska vara lite mer seriös här då verkar det finnas en del som är sugna på att köra Challe Berglunds järnkaminer..
- Praktikanten
Hej Djurgårdsfamiljen!
Första inlägget men har följt det väldigt länge. Nu var det dags!
Anyway.
Jag tycker att det här med protester på läktarna är fel genom tystnad. Upp med en banderoll eller liknande men det ska tamejfan vara fullt ös på sångerna.
Uppenbarligen finns det mycket missnöje där ute med ett eller annat, men det får vi inte sagt genom tystnad, tycker jag!
Vi kan inte sätta oss ner och vägra sjunga som små barn för att det inte fungerar just nu. Det är NU dom behöver oss som mest.
Upp med hakan grabbar!
Första inlägget men har följt det väldigt länge. Nu var det dags!
Anyway.
Jag tycker att det här med protester på läktarna är fel genom tystnad. Upp med en banderoll eller liknande men det ska tamejfan vara fullt ös på sångerna.
Uppenbarligen finns det mycket missnöje där ute med ett eller annat, men det får vi inte sagt genom tystnad, tycker jag!
Vi kan inte sätta oss ner och vägra sjunga som små barn för att det inte fungerar just nu. Det är NU dom behöver oss som mest.
Upp med hakan grabbar!
Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens stöd som mest.
No Rules In The Animal Kingdom
Frågetråden
De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.

Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev:De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.
No Rules In The Animal Kingdom