Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 14/11 2011 Derby 2/5

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
B.I.B.A

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 14/11 2011 Derby 2

Inlägg av B.I.B.A »

Ölvestad gav någon en ordentlig utskällning på bänken idag. Någon som såg vem det var? Värmde att se lite passion från någon i alla fall.
Avgå Jocke.
Jamakra
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jamakra »

Var är Mäklarn? Vill inte gå i ide utan hans känslor
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

starvin_marwin skrev:Märks att stora delar av forumet är icke-säsongare från landsbygden. Vem fan har fostrat er i Djurgårdsandan till att stå och skrika på era egna spelare? Har ni någon äldre förebild som tog med er när ni vår kids, visade vart skåpet skulle stå och framförallt lärde er om vår anrika kultur? Jag är sjukt bedrövad över vår insats ikväll både bland spelare och ledare, men framförallt är jag bedrövad över alla stolpskott som tror sig åstadkomma något genom att häckla våra egna. Fan slit på er en gul-svart tröja om ni så gärna vill adoptera aik-kulturen. pajasar.

Om vi säger såhär, jag kan omformulera mig. Hur tycker du att vi ska vända på skeppet? Sjunga stötta, hoppa, dansa, runka av varandra och sjunga "No Woman No Cry"? Läget är ju dessvärre inte som det brukar när man hamnar i svackor. Vi har inte visat någon tendens på bra spel ALLS denna säsong. Vi har en ledning som inte bryr sig, vi har tränare som verkar snarare njuta av uppmärksamheten de får för närvarande. Vi har spelare som tråkigt nog inte kan rå för att de suger och inte kan leverera varken framåt eller bakåt. Bristen på spets är så satans genomskinlig, vilket varenda käft förstått vid det här laget. Djurgårdare, aikare, hammarbyare, gaisfans, Åbyfans, utlänningar, experter, aftonbladet, Glada Hudik-sällskapet you name it! Men vissa har inte det. Och det värsta är att det är de som drar i trådarna som inte har hjärnceller nog för att haja läget.

Enda sättet jag kommer fram till är att helt tvinga styrelsen att sparka gänget som för närvarande utsätter Sveriges bästa supportrar för den här misshandeln. Skulle grannpojken komma över med någon sorts affärsidé och ville att jag skulle stödja den med tusentals kronor varje år så skulle jag inte vända analen till och ge honom galgen. Bör nämnas att pojken är utvecklingsstörd och gillar Schlager!
100% DJURGÅRDSJ***L
lefflan

Inlägg av lefflan »

B.I.B.A skrev:Ölvestad gav någon en ordentlig utskällning på bänken idag. Någon som såg vem det var? Värmde att se lite passion från någon i alla fall.

Tänkte kyle men ingen större aning.
kalle99

Inlägg av kalle99 »

B.I.B.A skrev:Ölvestad gav någon en ordentlig utskällning på bänken idag. Någon som såg vem det var? Värmde att se lite passion från någon i alla fall.
Såg också att han stod lutad över någon. Men skrek han ?
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson

Det ska göra ont att möta Djurgården :

http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Plocka hem Waltin! Han ser ut att fortfarande ha glöden för spelet.
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Millwall skrev:Jaja...Visst är FITTA nått fantastiskt, men inte när den sitter på 20 grabbar från DIF Hockey!
tihihi!
lefflan

Inlägg av lefflan »

En sak är jag riktigt tacksam för ikväll.. Det är att ni finns. Så man kan dela upp ilskan med er och dessutom läsa sig trött.. Tack som fan! brukar lugna ner mig då. Så kanske man snart kan ringa tjejen som är ....... :oops:
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

kalle99 skrev:
Såg också att han stod lutad över någon. Men skrek han ?
Japp, han var ruskigt förbannad. Tyckte först det såg ut som att han riktade sig till #46, men Pontus var på isen när kameravinkeln ändrades så det var nog inte åt honom.

Hoppas det var till Hardy.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Mash skrev:Wikegård for Coach!
Varför skulle DIF bli bättre med en clown i båset, en clown som aldrig har vunnit något?
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Caveman skrev:
Varför skulle DIF bli bättre med en clown i båset, en clown som aldrig har vunnit något?
Tycker du det går bättre med Santa Claus?
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

Tomhet. Besviken som fan. Fan finns det mer att säga egentligen?..

Sent from my SGS2 using Tapatalk
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Caveman skrev:
Wikegård har blivit äldre och visare. Han är min favorit i nuläget med sin analytiska förmåga och konsten att inspirera. Trion är däremot helt död för mig. Jag lyssnar inte ens på vad Monten, Micke eller Hardy säger längre. Ja, det är troligtvis precis så spelarna också känner när jag tänker efter.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

sensei skrev:
Caveman skrev:
Wikegård har blivit äldre och visare. Han är min favorit i nuläget med sin analytiska förmåga och konsten att inspirera. Trion är däremot helt död för mig. Jag lyssnar inte ens på vad Monten, Micke eller Hardy säger längre. Ja, det är troligtvis precis så spelarna också känner när jag tänker efter.
Hardy säger...? Trodde inte ens han yttrade sig längre. Han smiter ju bara iväg som en rädd liten jävla skolunge.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

DIF Hockeys startsida skrev: Bildgalleri från måndagkvällens berdy som spelades på Globen.
Då fattar jag. De spelade BERDY. Inte undra på att aik vann. Våra killar skulle ju spela derby!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar