Djurgårn skrev:Ge mig EN anledning till varför jag ska gå på matchen på onsdag?
Hörde nånstans att skratt förlänger livet. Klart vi ska dit och skratta åt eländet...
Kanske dax för en protest? Vad sägs om låta dom spela för en helt tyst klack?
Ja, jag är väl inte riktigt seriös nu..
Tyst i klacken 1 period? Varför inte?
Njae. Varför visa oss lika dåliga som spelarna? Jag själv skulle få dåligt samvete om jag spelade i DIF inför de fansen och inte klarar av att leverera alls på isen.
Hursomhelst är det en icke-fråga då det knappast är supporterkärnan som hänger på det här forumet. Hälften av forumet är ju inte ens från Stockholm så det känns som en rätt onödig debatt.
Sline skrev:DANIEL TJÄRNQVIST LER I EN INTERVJU EFTER 0-5 TORSK MOT HORUNGARNA
VILKEN FITTA
Jag gillar dubbelmoralen där vissa spelare inte får "le" medan folk här sitter och säger att dom asgarvar? Och skriver "HAHAHAHAH" när DIF släpper in mål.
Absolut det är onödigt att kalla Tjärna för fitta.
Men ibland kan man kanske bortse från ordvalen på ett forum när det skrivs i frustration efter att ha blivit totalt överkörda av Aik i ett derby?
Fast du är garanterat en sådan som aldrig skulle gå över ett övergångsställe så länge det är rött även fast det inte kommer några bilar. Så att säga....
Hörde nånstans att skratt förlänger livet. Klart vi ska dit och skratta åt eländet...
Jag brukar alltid sjunga en massa men nu har jag knappt lust att gå på matchen på onsdag. Så jag kommer nog inte sjunga lika mycket som vanligt. Känner mig uppgiven.
Hardy har inte stake nog att göra en intervju, visar väl ändå hur mycket han bryr sig?
Dags att förklara vad som är fel på laget, Hardy, eller kanske är det dig och tränarstaben det är fel på? Ut med språket!
Att vi inte kan göra mål är ju årets understatement. Känns inte som om kedja 1-3 är rätt komponerade, bara fjärdekedjan som verkar harmonisk och gör sitt jobb (det jobb som en fjärdekedja ska göra), spelar också +/-0.
Finns kanske egentligen bara skit en sådan här dag men jag gillar dock Mikas intentioner. Man ser att han har lyssnat på träningarna där borta på andra sidan pölen. Passningarna är hårda och spelet är rakt. Helt enkelt inte mycket som är likt med resten av lagets spel.
Jag brukar alltid sjunga en massa men nu har jag knappt lust att gå på matchen på onsdag. Så jag kommer nog inte sjunga lika mycket som vanligt. Känner mig uppgiven.
Sline skrev:DANIEL TJÄRNQVIST LER I EN INTERVJU EFTER 0-5 TORSK MOT HORUNGARNA
VILKEN FITTA
Jag gillar dubbelmoralen där vissa spelare inte får "le" medan folk här sitter och säger att dom asgarvar? Och skriver "HAHAHAHAH" när DIF släpper in mål.
Absolut det är onödigt att kalla Tjärna för fitta.
Men ibland kan man kanske bortse från ordvalen på ett forum när det skrivs i frustration efter att ha blivit totalt överkörda av Aik i ett derby?
Fast du är garanterat en sådan som aldrig skulle gå över ett övergångsställe så länge det är rött även fast det inte kommer några bilar. Så att säga....
Haha blev faktiskt påkörd av en bil när jag gick över när jag var yngre. Kring 10 bast typ. Nu är jag jävligt försiktig
Det var bara en sak jag har tänkt på länge att folk sitter här och skriver "HAHAHA VAD USLA VI ÄR, JAG BARA GARVAR, GÅ OCH SE DJURGÅRN, ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET!!HAHAH"
För att sedan "VAAAA???? SÅG NI? MONTÉN FLINADE FAN TILL LITE I INTERVJUN EFTER DÄR? AVGÅ SOPA PAJAS!"
Ni som tar er till Hovet på onsdag är inga riktiga Djurgårdare. Så enkelt är det! Jag är trött på att ledningen samt spelarna pissar oss i ansiktet gång på gång medan vi snällt står kvar och tar emot. Kunnandet att driva en förening finns inte hos Järlefeldt o co. Återigen, så enkelt är det! Dessa människor håller på att förstöra våran klubb och de fattar det inte. De är helt enkelt för jävla dumma i huvudet för att förstå det.
Tänker inte bidra med ett ruttet öre för att skicka Djurgården till allsvenskan, det gör jag bara inte. Jag är för helvete Djurgårdare! Jag anser att de som köper souvenirer, går på matcher och skänker pengar till Djurgården i nuläget är medbrottslingar. Sa det redan innan säsongen, det här är bland det sämsta laget vi haft på länge och det är så snebyggt att det får vilken hockeysupporter som helst att börja gråta. Ledningen har inte kunnandet att se det. De har inte intelligensen för att förstå att, vänta nu muren rasar inte oavsett hur hårt Ölvestad stångar den. Det slog mig när Järlan blev intervjuad i pausen, han får frågan vad som inte fungerar med Djurgården... Han svarar: "Vi gör inte tillräckligt med mål"... Jag var på en hockeymatch för ett tag sen, och en liten pojke på raden framför frågar sin mamma: "Varför gör de inte mål istället för, mamma?". Denna lilla pojke har kommit lika långt i tankebanorna som Järlan, och han har ungefär samma kunnande som Järlan. Fan man skäms ju!
Timrå ska ha respekt, liksom Färjestad. De AGERAR och iom värvningen av Linkan så har nu även TIK sprungit om oss. Vi är härmed sämst i serien och vi fortsätter stödja detta match efter match. Tycker vi ska ge varandra en stor applåd för att vi fortsätter att heila när Hitler åker förbi i sin folkvagn.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, maila till Järlefeldt och förmodligen inte få något svar. Eller ringa och riskera att jag gör något personligt påhopp som inte bidrar med något till diskussionen. Har svårt att prata om detta utan att visa känslor, något som våra spelare och ledareborde fundera på. Men som sagt, lön den 25:e var det ja. Och vi betalar snällt ut det månad efter månad till några som prestrerar på samma nivå som ett forumlag skulle göra om vi startade ett. Aikarna sjöng: "Samma klass som Bajen" och jag sjöng med. Tom med råttorna är smartare än vår ledning, hur fan är det möjligt. Föreslår att vi nästa medlemsmöte föreslår att inför nästa säsong i HockeyAllsvenskan börjar med ett IQ-test på alla anställda. Alla med mindre än en sönderknarkad tioåring får inte skriva kontrakt med Djurgården. Tror vi i sådana fall skulle få byta ut rubbet, redan imorgon.