Säga vad man vill om Timrå, men se på vad dom har gjort!
Dom har rört om i grytan (sparkat sportchefen, en bra början) och även det som DIF borde gjort för länge sedan... Värvat just, Linkan.. Herregud, ska detta betyda att bönnerna i norr är smartare än DIF?!
jensa85 skrev:"Vi runt laget är överens om att "Linkan" inte skulle höja detta laget"
CLASSIC!
Det är väl klart att ledningen måste hålla en enad front utåt. Även om det bara är head coachen som lagt in ett veto.
Skärp er nu. Det finns saker som är fel på riktigt att gnälla på...
Men för fan, måste du vara så jävla korrekt i precis alla lägen?
Det där citatet gör många Djurgårdare riktigt irriterade och det hela blir bara en enda stor komedi när man ser inkompetensen i våran offensiv.
Torsken är lika rättvis som ett par baljor för stor.
Kanske lika bra att torsken blir rejäl så att vissa högre upp inom heirarkin vaknar upp och tvingas inse att tränarna måste bort.
Två hela fönster och snart 1.5 säsonger och det blir bara sämre och sämre.
In med en tränare som brinner för helvete.
Kan även köpa en temporär lösning säsongen ut medan man letar efter rätt namn.
Vet att detta är som att svära i kyrkan men jag tror att en vansinigt skrikandes Pelle Bäckman kanske skulle kunna skrämma igång en del spelare.
Rätt kul att Wikegård pratar om att spelarna som köpts in inte är poängspelare, men grejen är ju den att både Almtorp och Carlsson är signade för att höra hemma i producerande kedjor...
... bara ett i raden av en mängd bevis för att de som byggt lagen de senaste säsongerna inte vet vad de pysslat med.
5 FUCKING 0, 5 FUCKING 0 !? Det är tamefan inte sant, inte mot solnapacket. Det är tamefan patetiskt. Jävla primadonnor som glider runt och väntar på den 25e. Börja jobba för i helvete, totalt jävla viljelöst. Omformatera laget, omgående, ingen jävel ska få le efter denna match. Hem och träna, för det är det ni behöver. Ni pissar på skölden, ni pissar på fansen, AVGÅ
Det funkar inte längre, det är viljelöst. Ingen verkar vilja kämpa, orkar inte längre. Står på läktaren och skriker halsen av mig varenda jävla match (kunde inte gå idag, sjuk....) och detta är vad man får tillbaka!? Vet inte hur många gånger jag sagt patetiskt men jag säger det igen, det är P-A-T-E-T-I-S-K-T! Patetisk insats, patetisk attityd, patetisk tränarstab och patetisk inställning. Avgå, omedelbart.