Säsongen 2011/2012
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongen 2011/2012
En bedrovlig sasong krons idag av att bli fornedrade mot AIK, det har var fan droppen. Nu maste nagon gora nagot. Agera!
AGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERA
Fyhelvete vad tiltad jag ar. AAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
AGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERAAGERA
Fyhelvete vad tiltad jag ar. AAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sabbade sidan ocksa, fuck. Sorry, ta bort skiten.
Säsongen 2011/2012 Version 2
Eftersom SkönaDjurgårn förstörde originaltråden (har inte lyckats lösa det än) startar en ersättningstråd.
Jenny Borg postade följande text på Facebook alldeles nyss. Jag tycker den förtjänar att visas och att läsas. Jag hoppas du inte misstycker Jenny.
Jenny Borg postade följande text på Facebook alldeles nyss. Jag tycker den förtjänar att visas och att läsas. Jag hoppas du inte misstycker Jenny.
Jenny Borg skrev:Jenny Borg
Vakna Djurgården!
Nu får det fan räcka med denna nonchalans!
Att gå ut i ett derby med denna totala brist på respekt för både motståndaren och supportrarna och den totala oförmågan att skapa någonting vettigt överhuvudtaget på isen är oförsvarbart. Derbyt var droppen som fick bägaren av tålamod att rinna över för oss supportrar som lever för det här.
Det finns ett fåtal spelare som visar ngn som helst glöd och vilja därute, men resten...
Skölden som spelare och ledare får bära på bröstet borde vara en ära och en ynnest, istället uppträder dom helt utan stolthet för våra färger.
Har hört många bortföklaringar denna höst till varför situationen är som den är och är ofantligt trött på dom allihop.
Nej, vi blir inte bättre än såhär. Inse fakta och gör någonting åt det!!! Innan det är försent…
Vi har kapacitet för så mycket mer i laget och hade därför sett fram emot en kul säsong i toppen av tabellen men vi kommer istället få kämpa livet ur oss för att ens ta oss till slutspel.
Det är nu det är dags att få in nytt blod i leden, nån som kan ge spelarna glöden och hjärtat tillbaka. Ska vi låta allt vi kämpat för i flera år glida oss ur händerna för att man inte orkar agera...
VI supportrar har visat tålamod i år. Vi ger Djurgården vårt stöd, vårt engagemang och ovillkorliga kärlek varje match - det är dags att ge oss hjärta tillbaka nu!
Framåt kämpa Djurgården!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2011/2012
Hej. Eftersom SkönaDjurgårn sabbade tråden så pass hårt att den inte ens går att laga så måste vi helt enkelt skapa en ny, där vi skriver en hel sida med inlägg... och sedan "sammanfogar förra tråden hit"
Det måste alltså vara en hela sida med inlägg för att SkönaDjurgårn's inlägg ska vara på förgående sida....
Så nu jävlar ska jag spamma denna tråd...
Det måste alltså vara en hela sida med inlägg för att SkönaDjurgårn's inlägg ska vara på förgående sida....
Så nu jävlar ska jag spamma denna tråd...
Expert.
- SirDIFalot
- SirDIFalot
- SirDIFalot
- SirDIFalot
- SirDIFalot
- SirDIFalot
Det är SpamSirDIFalot skrev:Vem är den där gubben i båset?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- SirDIFalot