It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Spela hockey på Hovet 26/12

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:
Magnutz skrev:
DIFnacka skrev:Haha, absolut. Dock så drog min träningskompis till USA för collegehockey så man får väl träna tacklingar mot sargen nu istället. Eller kanske att hoppa över sargen så man slipper skämmas i år igen ;)

@Magnutz Ska jag fortsätta tjata om videon som du utlovade från förra året. Du hade väl allt på film eller hur var det? :)
Min käre svåger, som inte ska få äran att filma årets event, filmade och han har INTE Parkinsons. Även om man kan tro det. Han var och är en skitusel fotograf/filmare. Men jag har det på film. Nånstans, även om det är katastrofuselt filmat. Han sökte inte upp en bra plats för att filma utan satt helt sonika på en av sittplatserna på långsidan bakom båsen och filmade. Ser för täskigt ut. ;)
Nåt för ert projekt kanske?
Men inte det han filmade om det var det du syftade på!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:
Daniel942 skrev:
Magnutz skrev:
DIFnacka skrev:Haha, absolut. Dock så drog min träningskompis till USA för collegehockey så man får väl träna tacklingar mot sargen nu istället. Eller kanske att hoppa över sargen så man slipper skämmas i år igen ;)

@Magnutz Ska jag fortsätta tjata om videon som du utlovade från förra året. Du hade väl allt på film eller hur var det? :)
Min käre svåger, som inte ska få äran att filma årets event, filmade och han har INTE Parkinsons. Även om man kan tro det. Han var och är en skitusel fotograf/filmare. Men jag har det på film. Nånstans, även om det är katastrofuselt filmat. Han sökte inte upp en bra plats för att filma utan satt helt sonika på en av sittplatserna på långsidan bakom båsen och filmade. Ser för täskigt ut. ;)
Menade att filma nytt :)
DIF!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:
Magnutz skrev:
Daniel942 skrev:
Magnutz skrev:

Menade att filma nytt :)
Iofs kunde det ju va kul... att sätta svågern på en kamera... för att få garanterat blooper-material.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Har precis köpt ny sticka. De har 50% off på fjolårets klubbor i shoppen vid vår arena. Det blir en 1500krs-yxa som jag endast betalar 750kr för. Sweet!! Tar med den på matchen, om det är hel då! :D
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Magnutz skrev:Har precis köpt ny sticka. De har 50% off på fjolårets klubbor i shoppen vid vår arena. Det blir en 1500krs-yxa som jag endast betalar 750kr för. Sweet!! Tar med den på matchen, om det är hel då! :D
Reebok 8k sickick III? :wink: CCM U+ CL?

Funtar också på att köpa en ny klubba, har svårt att bestämma mig för vilken bara..
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Magnutz skrev:Har precis köpt ny sticka. De har 50% off på fjolårets klubbor i shoppen vid vår arena. Det blir en 1500krs-yxa som jag endast betalar 750kr för. Sweet!! Tar med den på matchen, om det är hel då! :D
Reebok 8k sickick III? :wink: CCM U+ CL?

Funtar också på att köpa en ny klubba, har svårt att bestämma mig för vilken bara..

Fan om det inte var en Easton-sticka. En sån som Nisse sägs ha lirat med ett tag. Hämtar den imorgon. ;)
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Spela hockey på Hovet 26/12

Inlägg av seppuko »

Haha, själv köper jag en klubba för max 200 spänn. 750 är dyrt :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Bedrövligt nog kan jag inte vara med då jag givetvis befinner mig i sunny florida under julledigheten då det är svinkallt i sverige.

Skriver däremot upp mig redan nu på ev. senare matchtillfälle!

(Har nyinköpt ccm-klubba och går på is nu på söndag)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

seppuko skrev:Haha, själv köper jag en klubba för max 200 spänn. 750 är dyrt :)
;) Vill ha lite schwung i stickan. Sköt av träklubban förra helgen. Den kostade 200 spänn. ;)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

sensei skrev:Bedrövligt nog kan jag inte vara med då jag givetvis befinner mig i sunny florida under julledigheten då det är svinkallt i sverige.

Skriver däremot upp mig redan nu på ev. senare matchtillfälle!

(Har nyinköpt ccm-klubba och går på is nu på söndag)
:) Men... det är ju annandagshockey! Inget slår ju det!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Stickan är en Warrior W03 Draper. Grüm! Klubban på bilden är inte min, men min ser ut sådär. gråa toner och grymt skön. Den blev min för 750 spänn. Bra rabatt på den! Smeknamnet? Dräpar'n såklart!

Bild
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Är det dags att gå ut med bokningar till detta?

Jag har mailat Ednertz och postar direkt jag fått svar.
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

JAG VILL!

Jag har säsongskort i klacken. Ska jag välja det billigaste alternativet då?

Tar man med egen utrustning? Fattar noll men jag ska va med!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Challen skrev:JAG VILL!

Jag har säsongskort i klacken. Ska jag välja det billigaste alternativet då?

Tar man med egen utrustning? Fattar noll men jag ska va med!
Allt finns där. Vill man ha med egna grejer var det OK förra gången. Jag hade med egen hjälm och griller. :) Hoppas på snabbt svar från Janne E.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Tror inte att Janne har börjat planera för några utskick än, då det kom upp på hemsidan en vecka in i december förra året!

Taggad som fan inför året, har hållit igång bra mycket bättre på konditionen så den här gången kan man i alla fall vara med och tävla lite, och inte bara åka runt och slöa som förut! :wink:
Skriv svar