Gå tillsammans med gnagarna...?seppuko skrev:Alternativt så är detta en sak där man borde skita i klubbtillhörighet eftersom det drabbar båda stort. Att då gemensamt gå ihop i demonstration eller liknande är ju bättre än att bara sitta och hoppas
DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Expert.
Nä, vi ska inte göra det. Men ledningen för tex JK och BA kan ju gemensamt göra en manifestation, likt den våra klubbdirektörer har gjort. Detta är ju inte ett problem enbart för aik eller DIF utan ett gemensamt problem som garanterat uppkommit tack vare att aik gick upp i Elitserien.
En del av oss vill ju ha aik i Elitserien eftersom derbyna är det roligaste och hetaste som går att få inom svensk hockey, andra vill ju ha ner aik till division 4. Så åsikterna om åtgärd inför detta kommer ju såklart gå isär, men detta var i alla fall min åsikt
En del av oss vill ju ha aik i Elitserien eftersom derbyna är det roligaste och hetaste som går att få inom svensk hockey, andra vill ju ha ner aik till division 4. Så åsikterna om åtgärd inför detta kommer ju såklart gå isär, men detta var i alla fall min åsikt

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jag vill helst inte ha aik alls. Konkurs för hela skiten vore trevligt.
- SirDIFalot
Samma.Enbom skrev:Jag vill helst inte ha aik alls. Konkurs för hela skiten vore trevligt.
Expert.
Var det idag 08-hockey skulle släppas eller hur var det?
Losing all hope was freedom.
http://www.svenskafans.com/fantv/program/133.aspxRaus skrev:Var det idag 08-hockey skulle släppas eller hur var det?
Svårt att hitta.
- SirDIFalot
Expert.
Hoppas bara han (Åberg) inte blir draftad av något jävla skitlag
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Wow! Skont att fa det "bekraftat" aven om det inte ar det rent tekniskt. Det ar ju precis de har vibbarna typ hela forumet haft angaende Hardy. Hoppas styrelsen suger at sig och kickar gubben sa fort det gar.Stocky skrev:Spelarna less på Hardy enligt AB
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3928891.ab
DIF i Media
Om det finns grund till artikeln, och det inte bara Aftonbladet som ännu en gång snickrat ihop en story, så måste styrelsen agera. Struts-metoden fungerar aldrig i längden, och finns inte förtroendet från spelarna lär laget aldrig höja sig under Hardys ledning.
Men jag tror det är AB bara vill piska upp sensationsrubriker samma dag som det är derby...
Men jag tror det är AB bara vill piska upp sensationsrubriker samma dag som det är derby...
- Remy Lebeau
Det är väl inga nyheter?
Sedan kan man väl alltid argumentera över hur smart det är att gå ut med sådant precis innan ett derby..
Sedan kan man väl alltid argumentera över hur smart det är att gå ut med sådant precis innan ett derby..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Å andra sidan - ställ frågan till varje klubb så finns det alltid en handfull spelare i varje som inte gillar tränaren. Även om jag tycker att Hardy har börjat tappa gnistan så kan ju ingen ifrågasätta hans kunnande.
Det är mer än så där, om ni vill veta.
Hardy snäser omkring i korridorerna på Hovet, hälsar inte på J20-spelare, är aldrig och ser deras träningar och pratar egentligen inte med någon utanför a-laget. Han sprider en enormt dålig stämning.
I en normal förening hade han fått foten redan efter förra säsongen.
Hardy snäser omkring i korridorerna på Hovet, hälsar inte på J20-spelare, är aldrig och ser deras träningar och pratar egentligen inte med någon utanför a-laget. Han sprider en enormt dålig stämning.
I en normal förening hade han fått foten redan efter förra säsongen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.