Printz-Blomdahl känns mer troligt/lämpligt den 14:e. Det är bara att hålla tummarna att det blir en het match.android skrev:Vadå Nilson har ju varit en katastrof i år, visst? Blomdahl är ju ändå +3.-daniel- skrev:Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Jag tror samma som dig. Glömmer aldrig Printz livrädda blick i "fighten" mot Goren på JK-dagen(?).
Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag håller med dig att inte #4 varit så praktusel som många ger sken av, bara hoppas han får vara frisk framöver så tror jag han kommer komma igång som 09/10 efter jul någongång (hoppas kan man ju i varje fall).android skrev:Vadå Nilson har ju varit en katastrof i år, visst? Blomdahl är ju ändå +3.-daniel- skrev:Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Jag tror samma som dig. Glömmer aldrig Printz livrädda blick i "fighten" mot Goren på JK-dagen(?).
Japp, att se Printz småskrämd är ju inte direkt något man ser varje dag... Blomdahl hade han ju dock som sagt kunnat puckla på den 14:e. Men jag föredrar att ha David kvar på isen i derbyt trots allt.
-
Har hellre kvar Printz i matchen än Mackan, den saker är säker.
100% DJURGÅRDSJ***L
Printz och Mackan är trots allt båda viktiga för oss och de får ge fan i att börja svinga. Bombom däremot, övertänd som en tjackad bergsgorilla hoppas jag han ger Rosén en präktig hjärnskakning redan i första bytet i derbyt - Disciplinnämnden ser sig nödgade att markera mot våldshockeyn och ger Josef en rekordlång avstängning på 128 matcher. Win-win-situation som jag ser det.
- Lee Harvey Oswald
Shitkicker skrev:Printz och Mackan är trots allt båda viktiga för oss och de får ge fan i att börja svinga. Bombom däremot, övertänd som en tjackad bergsgorilla hoppas jag han ger Rosén en präktig hjärnskakning redan i första bytet i derbyt - Disciplinnämnden ser sig nödgade att markera mot våldshockeyn och ger Josef en rekordlång avstängning på 128 matcher. Win-win-situation som jag ser det.
Haha..
Han kan väl köra en favorit i repris från förra säsongens premiär mot Hv då självaste Herr Bremberg fick smaka på näshyvling.
Om vi dessutom vinner derbyt så kan detta bli en svårslagen afton...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Känns som en matchtråd för derbyt är på sin plats.
Off topic (matchtråden därefter). Vi slipper Sanny Lindström mot Färjestad.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3905294.ab
Det är 6 dagar kvar. Derby-matchtråden väntar vi med ett tag. //Mod
Off topic (matchtråden därefter). Vi slipper Sanny Lindström mot Färjestad.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3905294.ab
Det är 6 dagar kvar. Derby-matchtråden väntar vi med ett tag. //Mod
- Daniel942
Varför ska ni modar vänta med matchtråd för derbyt? Det är vår nästa match och det är uppehåll - låt oss snacka hockey!
DIF!
Håller med.Daniel942 skrev:Varför ska ni modar vänta med matchtråd för derbyt? Det är vår nästa match och det är uppehåll - låt oss snacka hockey!
Be nån öppna en matchtråd då.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Gjorde jag inte det lite indirekt?Magnutz skrev:Be nån öppna en matchtråd då.
DIF!
Biljetter inköpta. Tycker derbyna har vart lite för snälla. Det gäller att passa på att nita gnaget ordentligt nu medan de är kvar i ES. Ser gärna en fight etc.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel