Daniel942 skrev:Håller med -daniel- (ja, det är inget skämt ).
Behöver inte vara så skitnödigt, låt alla säga vad man vill så är det bra.
Det enda kravet som bör finnas är att man ska kunna stå för sin åsikt.
Det är enkelt. Matchtrådarna är inte forumets allmänna diskussionsdel. Vi har ju många platser här för allmänna diskussioner. Använd dessa.
Det blir automatiskt diskussioner i matchtrådarna. Dessa diskussioner lär fortsätta tills nästa matchtråd kommer upp och det finns en ny match att prata om (vilket sker typ 2 timmar innan nedsläpp).
Låt det vara bara, en mod behöver bara rycka in när nån kommer in och skapar en tråd "JAG VAR PÅ HOCKEY IGÅR OCK DE VA JÄTECOOOLLLT". Inte bryta diskussioner.
Daniel942 skrev:Håller med -daniel- (ja, det är inget skämt ).
Behöver inte vara så skitnödigt, låt alla säga vad man vill så är det bra.
Det enda kravet som bör finnas är att man ska kunna stå för sin åsikt.
Det är enkelt. Matchtrådarna är inte forumets allmänna diskussionsdel. Vi har ju många platser här för allmänna diskussioner. Använd dessa.
Det blir automatiskt diskussioner i matchtrådarna. Dessa diskussioner lär fortsätta tills nästa matchtråd kommer upp och det finns en ny match att prata om (vilket sker typ 2 timmar innan nedsläpp).
Låt det vara bara, en mod behöver bara rycka in när nån kommer in och skapar en tråd "JAG VAR PÅ HOCKEY IGÅR OCK DE VA JÄTECOOOLLLT". Inte bryta diskussioner.
Tack, precis det jag menar.
EDIT: Sen väntar jag fortfarande på svar från dig Magnutz på följande fråga:
--- Får jag fråga vad din senaste post i "Ishockey - vad är det som händer med vår sport?" har med någonting alls att göra?
Skall du moderera kan du kanske börja med dig själv.
---
Jag har sjukt svårt för dubbelmoral i sådana här sammanhang.
En sak som jag undrar över är publiksiffrorna. Räknas det antal sålda biljetter eller hur många som är på matchen? Finns ju nämligen en hel del säsongskortsplatser (Speciellt på AS) som är tomma ganska ofta.
Mattias_87 skrev:En sak som jag undrar över är publiksiffrorna. Räknas det antal sålda biljetter eller hur många som är på matchen? Finns ju nämligen en hel del säsongskortsplatser (Speciellt på AS) som är tomma ganska ofta.
Jag lurade på detta också så jag frågade en kollega som jobbar extra som publikvärd för några veckor sen. Han sa att de räknar in säsongare oavsett om de är på plats eller ej.
Ny på forumet här.
Vi är ett gäng som ska gå på derbyt på måndag och har köpt plåtar på långsidan bredvid klacken...
Undrar om man kan gå från entre 6-9 alltså utvändigt? tänkte om det är avstängt nu när stockholmsarenan byggs osv. Brukar alltid stå i klacken och då har det ju varit entre 6 som gällt.