Här är Sveriges bästa klack!
Sen undrar Nyllet varför folk skrattar åt honom...
Den "klack" som var i globen igår var ca 13 år i snitt och sjöng i stort sett ingenting.
Sen är hela texten nerlusad med horribla meningar och stavfel. Hur svårt kan det vara att korrekturläsa, tyvärr så tror jag att han gör det. Vilket är ännu mer skrämmande.
Först är det fakta, sen är det en övertygelse vilket är något helt annat. Hur ska du ha det?
Ger de oss en hyra? Vad snällt.
Osv... Orkar inte ta upp mer. Visst kan man slarva på ett forum som detta. Men på en halvofficiell sida som Svenska fans ändå är så får man väl fan ta sig i kragen eller be någon med i alla fall lite utbildning korrekturläsa och rättstava.
Den "klack" som var i globen igår var ca 13 år i snitt och sjöng i stort sett ingenting.
Sen är hela texten nerlusad med horribla meningar och stavfel. Hur svårt kan det vara att korrekturläsa, tyvärr så tror jag att han gör det. Vilket är ännu mer skrämmande.
Är en den? Va?Det finns en klar likhet med alla elitserielag idag, och det är en den sjungande klacken.
Klappa i händerna? Hur gör man det? Är att klappa händerna en melodi? Från Stockholms sett?Många arenor fylls ordentligt, men att bara sitta på baken och klappa i händerna är en melodi som syns mest ute i landet, från Stockholms sett.
Jaha, vad har det med klacken att göra? Eller menade du att han får energi av att klacken låter när de ger en tackling eller skapar lite tryck? Varför skrev du inte det i så fall?Jimmie Ölvestad i DIF sade efter matchen mot Frölunda förra torsdagen att det är störtskönt när man ger en tackling eller skapar lite tryck i anfallszon. Det ger energi till laget!
Det är ett enkelt faktum kapten Ölvestad pratar om och det är min och många andras övertygelse att med en stor sjungande klack så hjälper det till många poäng!
Först är det fakta, sen är det en övertygelse vilket är något helt annat. Hur ska du ha det?
I denna fråga vill jag rikta ett stort tack till arenabolaget som ger en väldigt bra hyra till DIF för varje match. Hyran är faktiskt riktigt bra så att, enligt uppgift, Djurgården tjänat så pass mycket på sålda säsongskort att inkomsterna från dessa redan täckt hyreskostnaden.
Ger de oss en hyra? Vad snällt.
Osv... Orkar inte ta upp mer. Visst kan man slarva på ett forum som detta. Men på en halvofficiell sida som Svenska fans ändå är så får man väl fan ta sig i kragen eller be någon med i alla fall lite utbildning korrekturläsa och rättstava.
Det jag tror Micke försöker få fram är att när klacken med JK i spetsen verkligen vill och satsar så finns det ingen i hela Sverige som kan mäta sig med oss.
Sakta men säkert går det framåt och intresset för hockeyn stiger, så jag tror att 1/3-kortet kommer bli en succé. Vilket på sikt borde innebära att snittåldern höjs i klacken och att "de äldre" kan lära de yngre förmågorna hur man sjunger ut ordentligt.
Sakta men säkert går det framåt och intresset för hockeyn stiger, så jag tror att 1/3-kortet kommer bli en succé. Vilket på sikt borde innebära att snittåldern höjs i klacken och att "de äldre" kan lära de yngre förmågorna hur man sjunger ut ordentligt.
Lycka är att vara djurgårdare
Jojje,
Du har rätt. Nu när jag tittar på de citat du skriver upp så ger jag dig rätt. Katastrofalt! TROTS att den blev korrekturläst av flera personer.
Jag är dock jävligt tacksam att de flesta som läst den förstått innebörden med den.
Men du har rätt Jojje. Man blir lite "ordblind" ibland och rent språkmässigt var den här krönikan det sämsta jag skrivit på jävligt länge.
Faktum är, att nu när jag skrivit klart detta inlägg, så går jag genast in och ändrar i texten. Tack för att du uppmärksammade mig på detta Jojje och hoppas nästa gång du uppmärksammar några brister att du på ett moget sätt berättar det!
Lite kul dock att "Inget" förstår vad jag menar...
God Natt.
Du har rätt. Nu när jag tittar på de citat du skriver upp så ger jag dig rätt. Katastrofalt! TROTS att den blev korrekturläst av flera personer.
Jag är dock jävligt tacksam att de flesta som läst den förstått innebörden med den.
Men du har rätt Jojje. Man blir lite "ordblind" ibland och rent språkmässigt var den här krönikan det sämsta jag skrivit på jävligt länge.
Faktum är, att nu när jag skrivit klart detta inlägg, så går jag genast in och ändrar i texten. Tack för att du uppmärksammade mig på detta Jojje och hoppas nästa gång du uppmärksammar några brister att du på ett moget sätt berättar det!
Lite kul dock att "Inget" förstår vad jag menar...
God Natt.
Kul att du tog det på rätt sätt. Som sagt, ingen är felfri. På ett forum som detta är det ok med ett slarvfel här och där. Men på en så pass "viktig" hemsida som Svenskafans ändå är så tycker jag att man ska ta sig lite tid att kontrollera att man inte slarvar.
Ett tips, skriv texten i Word först och kör en rättstavning.
Folk kanske undrar varför jag ens bryr mig. Jo det är enkelt. Jag är Djurgårdare, sidan handlar om Djurgården. Då vill jag att den ska vara så bra som det bara går.
Ett tips, skriv texten i Word först och kör en rättstavning.
Folk kanske undrar varför jag ens bryr mig. Jo det är enkelt. Jag är Djurgårdare, sidan handlar om Djurgården. Då vill jag att den ska vara så bra som det bara går.
-
ok
Jojje:
Även fast jag tycker att är tråkigt att 90% av dina inlägg här på forumet har en negativ mening. Så kan du ju för det mesta argumentera varför du tycker så och det är bra. Istället för visa(bl.a.) jag har svårt med det.
Även fast jag tycker att är tråkigt att 90% av dina inlägg här på forumet har en negativ mening. Så kan du ju för det mesta argumentera varför du tycker så och det är bra. Istället för visa(bl.a.) jag har svårt med det.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Rättelse,
Han säger sanningen ur sitt egna perspektiv
Men denna gång, när han anmärkte på min krönika, så var det jättesanning! För 13 timmar sedan när jag läste det så blev jag helt paff över att lyckats med någonting så katastrofalt.
Nog om det. Match ikväll och förhoppningsvis tre nya härliga poäng!
Han säger sanningen ur sitt egna perspektiv

Men denna gång, när han anmärkte på min krönika, så var det jättesanning! För 13 timmar sedan när jag läste det så blev jag helt paff över att lyckats med någonting så katastrofalt.
Nog om det. Match ikväll och förhoppningsvis tre nya härliga poäng!