Säsongen 2011/2012
Re: Säsongen 2011/2012
Det finns ett ganska bra sätt att markera sitt missnöje utan att bua och det är att man helt enkelt förutbestämmer att klacken är tyst under en 10 minutersperiod under matchen för att sedan ta i utav bara helvete...
- Jim Morrison
Med "VISA HJÄRTA DJURGÅRDEN" eller något. Skulle sitta fint.Kall-El skrev:Det finns ett ganska bra sätt att markera sitt missnöje utan att bua och det är att man helt enkelt förutbestämmer att klacken är tyst under en 10 minutersperiod under matchen för att sedan ta i utav bara helvete...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är inte det en bajenramsa? Är allergisk mot den där ramsan.Jim Morrison skrev:Med "VISA HJÄRTA DJURGÅRDEN" eller något. Skulle sitta fint.Kall-El skrev:Det finns ett ganska bra sätt att markera sitt missnöje utan att bua och det är att man helt enkelt förutbestämmer att klacken är tyst under en 10 minutersperiod under matchen för att sedan ta i utav bara helvete...
Montén om säsongen så här långt: http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... -none.html
-
- Säsongskort: Ja
Är våra tränare verkligen så korkade som de ger intryck av? I går var det Monténs snack om att taktiken var att få många puckar på mål. I dag släpper Micke följande insiktsfulla kommentar:
”- Vi vill gärna ha en trepoängare innan uppehållet. De lag som vinner tre poäng ligger i toppen. Det är bara att kolla på tabellen. Därför är det viktigt med tre poäng i morgon.”
Eller ska man vara snäll och tolka det som att ledarstaben till slut har insett att vi dels behöver en taktik, dels att man klättrar i tabellen om man vinner tre poäng? Är det något slags sjukdomsinsikt?
”- Vi vill gärna ha en trepoängare innan uppehållet. De lag som vinner tre poäng ligger i toppen. Det är bara att kolla på tabellen. Därför är det viktigt med tre poäng i morgon.”
Eller ska man vara snäll och tolka det som att ledarstaben till slut har insett att vi dels behöver en taktik, dels att man klättrar i tabellen om man vinner tre poäng? Är det något slags sjukdomsinsikt?
Avgå DJ Yes!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker som vanligt Montén ger riktigt vettiga svar. Vad skall han säga, liksom?hocki skrev:Montén om säsongen så här långt: http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... -none.html
Intervjun med Micke och kanske framförallt rubriken på förstasidan är dock skrattretande usel.

Jag vill ha en tränare så som vi har i fotbollen som är rak och ärligt och inte gömmer sig för frågorna utan går ut rakt och ärligt och säger vilka spelare som ska bort osv.
Tycker att hockeyns tränar trio har en del att lära där.
Tycker att hockeyns tränar trio har en del att lära där.
-
Ja, till exempel förtydliga och fördjupa taktiken från i går. Man kan fan inte ha som taktik att få många puckar på mål när det är hela spelets idé.-daniel- skrev:Tycker som vanligt Montén ger riktigt vettiga svar. Vad skall han säga, liksom?
Avgå DJ Yes!
- Doyle
Suck...
Handlar om att visa handling och inte bara klä lagets uselhet i ord...
Alla måste lyfta sig i håret och granska sig i spegeln och sen gå ut och köra så skenorna glöder. Vill inte se nått kladd, kladd med pucken utan Timråkross i kubik.
Förlust i morgon...då blir det debreefing hela helgen..
Handlar om att visa handling och inte bara klä lagets uselhet i ord...
Alla måste lyfta sig i håret och granska sig i spegeln och sen gå ut och köra så skenorna glöder. Vill inte se nått kladd, kladd med pucken utan Timråkross i kubik.
Förlust i morgon...då blir det debreefing hela helgen..
HAHAHA. Fyfan vilken jävla intervju med micke j.
"- Vi vill gärna ha en trepoängare innan uppehållet. De lag som vinner tre poäng ligger i toppen. Det är bara att kolla på tabellen. Därför är det viktigt med tre poäng i morgon."
God dag yxskaft.
Tycker inte intervjun med Montén är bra heller. Dåliga frågor och dåliga svar.
Och det här skrämmer:
"Om sex veckor försvinner förmodligen Åberg, Zibanejad och kanske även Claesson till JVM?
– Ja, [m]en till dess ska vi ha vänt skeppet hoppas jag."
Ta in Linkan för fan era sopor. Ett tryout-kontrakt till årsskiftet - kirrat. Bra. Tack och hej.
Linkan nobbar modoh:
"Under tiden tränar han vidare med Djurgårdens juniorlag, och han säger själv att han fortfarande vill hitta en ny klubb.
- Jag vet att många experter har dömt ut mig, och jag inser att jag inte är lika het på marknaden längre. Men jag brinner fortfarande för det här och är inte beredd att sluta än."
Vilken revanschlusta han skulle ha om han kom hem till DIF. Ojoj, det skulle slå gnistor.
Men nej, det nuvarade laget ska ju vända på skeppet. UGH.

"- Vi vill gärna ha en trepoängare innan uppehållet. De lag som vinner tre poäng ligger i toppen. Det är bara att kolla på tabellen. Därför är det viktigt med tre poäng i morgon."
God dag yxskaft.
Tycker inte intervjun med Montén är bra heller. Dåliga frågor och dåliga svar.

Och det här skrämmer:
"Om sex veckor försvinner förmodligen Åberg, Zibanejad och kanske även Claesson till JVM?
– Ja, [m]en till dess ska vi ha vänt skeppet hoppas jag."
Ta in Linkan för fan era sopor. Ett tryout-kontrakt till årsskiftet - kirrat. Bra. Tack och hej.
Linkan nobbar modoh:
"Under tiden tränar han vidare med Djurgårdens juniorlag, och han säger själv att han fortfarande vill hitta en ny klubb.
- Jag vet att många experter har dömt ut mig, och jag inser att jag inte är lika het på marknaden längre. Men jag brinner fortfarande för det här och är inte beredd att sluta än."
Vilken revanschlusta han skulle ha om han kom hem till DIF. Ojoj, det skulle slå gnistor.
Men nej, det nuvarade laget ska ju vända på skeppet. UGH.
-
Det handlar inte om ekonomi, det garanterar jag. En tryout med Linkan skulle bara ha fördelar, det fattar nog Järlan också om han nu har något bakom pannbenet. En revanschsugen Bremberg skulle bidra med spets i framförallt powerplay och även i detaljer såsom straffläggning samt att slå den där avgörande klasspassningen i rätt lägen. Det här handlar inte om att höja eller sänka laget. Det handlar om att Djurgården Hockey är någon form av Bananrepublik där Hardy är diktator. Järlan, Micke och Tomas springer Hardys ärenden som de små ryggradslösa djur de är. Torkar gubbskrällets ändtarm med sin slips och klipper hans gula tånaglar med sina tänder.
Bara jag som ser vad som håller på att hända? Det här läget är förbannat skarpt och det är dags för oss att agera. Korruptheten hos dem som har betalt för att lösa detta är på tok för allvarlig i nuläget.
AVGÅ HARDY
Bara jag som ser vad som håller på att hända? Det här läget är förbannat skarpt och det är dags för oss att agera. Korruptheten hos dem som har betalt för att lösa detta är på tok för allvarlig i nuläget.
AVGÅ HARDY
100% DJURGÅRDSJ***L
TA IN LINKAN FÖR I HELVETE 

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- DIF_Soldier
Nån som vet hur länge Järlan jobbat som sportchef?
Nån mer än jag som känner att han är untouchable....
Nån mer än jag som känner att han är untouchable....
Hahaha, ibland är detta forum bättre än sprit!DIF_Soldier skrev:ALL MAKT ÅT TENGIL VÅR BEFRIARE.