Följ Papandreous exempel Järlefeldt/Nilsson. Era supportrar KRÄVER det!Mäklaren skrev:Det blir mer och mer patetiskt för varje dag som går att DIF tackat nej till Linkan.
Enligt de senaste rapporterna ville han verkligen spela i DIF och är just nu rejält bitter på föreningen.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Bra beslut ändå. Ironiskt nog kommer han spela i ett lag som sannolikt skulle slå DIF i nuläget.HockeyHovet skrev:Helt logiskt när resten av laget spelar så pass bra!
http://difhockey.se/nyhet.php?news=8741
Var har du hört det? Jag håller med om att det är ett barockt beslut. Det sjukaste är att hela tränartrojkan konstaterar att offensiven är problemet och att vi skapar för lite. Det är total inkompetens att inte ens erbjuda Linkan ett tryout-kontrakt. Jag kommer aldrig begripa det. Linkan är DIF. Hardy och Järlan har jag tyvärr helt tappat förtroendet för.Mäklaren skrev:Det blir mer och mer patetiskt för varje dag som går att DIF tackat nej till Linkan.
Enligt de senaste rapporterna ville han verkligen spela i DIF och är just nu rejält bitter på föreningen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, ta in Linkan nu. Linkan in och Hardy ut ar en bra start pa var uppryckning.
Jag skams for att leva och pa nagot satt vara del i den har tiden, da vi nekande Fredrik Bremberg att spela i DIFs A-lag.
Jag skams for att leva och pa nagot satt vara del i den har tiden, da vi nekande Fredrik Bremberg att spela i DIFs A-lag.
Kan bara hålla med.kaminor skrev:Var har du hört det? Jag håller med om att det är ett barockt beslut. Det sjukaste är att hela tränartrojkan konstaterar att offensiven är problemet och att vi skapar för lite. Det är total inkompetens att inte ens erbjuda Linkan ett tryout-kontrakt. Jag kommer aldrig begripa det. Linkan är DIF. Hardy och Järlan har jag tyvärr helt tappat förtroendet för.
Angående det här med att "vända skeppet", vad ser Järlan och tränarna i detta DIF som inte vi ser? Hade man haft några ess i rockärmen så tycker man ju att herrarna hade spelat dessa kort redan.
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3886898.ab
Blir så jävla förbannad när våra så kallade konkurrenter som redan är i toppen sitter och spetsar trupperna med den ena stjärnliraren efter den andra. Hade vi haft lite kuk i vår ledning så hade vi agerat som Färjestad gjort och på så sätt ta sig ur det här. Men vad gör vi? Jävla tjänstefel är vad det är och jag hoppas ni allesammans får den värsta vinterkräksjukan ni kan tänka er det här året...
Nu är jag förbannad!
Blir så jävla förbannad när våra så kallade konkurrenter som redan är i toppen sitter och spetsar trupperna med den ena stjärnliraren efter den andra. Hade vi haft lite kuk i vår ledning så hade vi agerat som Färjestad gjort och på så sätt ta sig ur det här. Men vad gör vi? Jävla tjänstefel är vad det är och jag hoppas ni allesammans får den värsta vinterkräksjukan ni kan tänka er det här året...
Nu är jag förbannad!
100% DJURGÅRDSJ***L
Förlorar vi på lördag mot Timrå så tror jag att något kommer hända i föreningen.
Då kommer även Järlan få upp ögonen..
Då tror jag det klassiska kommer ske som enbart sker i DIF då det går dåligt. Alla andra lag värvar men vi i DIF vi...
Tar ner Järlan till båset
Då kommer även Järlan få upp ögonen..
Då tror jag det klassiska kommer ske som enbart sker i DIF då det går dåligt. Alla andra lag värvar men vi i DIF vi...
Tar ner Järlan till båset

There is no I in TEAM!!!!
Även om DIF gjort flest mål i serien så borde det vara en ren självklarhet att ta hand om de sina och erbjuda Linkan ett värdigt avslut på sin karriär.
Listan över idiotbeslut inom "sporten" bara växer...
Listan över idiotbeslut inom "sporten" bara växer...
Om det inte varit för att jag suttit här nästan dödsjuk av förkylning och så hes att jag knappt kan yttra mig alls så hade jag stått på hovet imorgon och skrikit "Fredrik Brembergs järnkaminer" hela jävla matchen, nu är den fan nog.
Järlan har gjort sitt drag. Blått matchställ kommer ju göra oss till vinnare på direkten! Även på bortaplan!Jockmaniac skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3886898.ab
Nu är jag förbannad!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
...och där agerade Timrå. Där är man missnöjda och har inte en övertro eller nöjdhet med sin egen organisation, trots att man har betydligt mindre pengar att röra sig med än DIF.
Blåa tröjor, yes!
Blåa tröjor, yes!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
För varje dag som går känner jag mer och mer avsmak för nuvarande förening/ledning och tränarna. Fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
Känner samma sak, de måste bort. Har inte rört ett finger för att försöka ordna det här fiaskot.Jim Morrison skrev:För varje dag som går känner jag mer och mer avsmak för nuvarande förening/ledning och tränarna. Fy fan.
- Christopher J
Fredrik Bremberg nobbar Modo. Kan meddela att han har sagt att han vill spela för Djurgården. Känner en kille som tränar med honom i juniorlaget. Dessutom så ska hans dotter tydligen börja i en skola i Stockholm nu vilket skulle göra det ännu mer passande för Linkan att spela för DIF(familjesituationen).
Alla lag spetsar med bra spelare. Presterar inte en spetsspelare så får han gå och ersätts då med en annan spetsspelare. Så funkar det i dem flesta lagen, men inte hos oss längre tyvärr.
Alla lag spetsar med bra spelare. Presterar inte en spetsspelare så får han gå och ersätts då med en annan spetsspelare. Så funkar det i dem flesta lagen, men inte hos oss längre tyvärr.
Dags att visa något. Se till att plocka in Omark eller Zuccarello
Senast redigerad av Glory1 den 2011-11-04 17:28:20, redigerad totalt 1 gånger.
-
Kommer in på sidan och det första man ser är Micke Johanssons gigantiska nuna med texten, "Vill gärna ha tre poäng", under. Skojar ni eller, är det här något sorts tema ledningen gått ut med:"Hur mycket skit tål fansen att höra?". Det ska fanimej stå minst: "Finns bara tre poäng", eller "Upp till bevis för grabbarna". Dags att ställa lite krav på våra överbetalda chipsmongon på isen!
Nog för att jag blir kräkfärdig när jag ser våra hjärtlösa korpspelare på isen, men inget går upp emot hatet mot fra individer för närvarande. Hardy Nilsson, Micke Johansson, Tomas Montén och Järlan. Är de ute efter någonting undermedvetet, eller är de bara dumma i huvudet? Är det brist på intelligens eller kunskap? Eller är det någon form av undercover Gozzis bitch dessa herrar så smidigt förrsöker uppnå? Jag förstår verkligen inte.
Frustrerande att maktlöst stå brevid och se ett fåtal idioter smutsa ner våran förening med sin skitiga dumhet.
Frågan jag vill ha ställd är helt enkelt: Saknar vår ledning en normal människas intelligens?
Nog för att jag blir kräkfärdig när jag ser våra hjärtlösa korpspelare på isen, men inget går upp emot hatet mot fra individer för närvarande. Hardy Nilsson, Micke Johansson, Tomas Montén och Järlan. Är de ute efter någonting undermedvetet, eller är de bara dumma i huvudet? Är det brist på intelligens eller kunskap? Eller är det någon form av undercover Gozzis bitch dessa herrar så smidigt förrsöker uppnå? Jag förstår verkligen inte.
Frustrerande att maktlöst stå brevid och se ett fåtal idioter smutsa ner våran förening med sin skitiga dumhet.
Frågan jag vill ha ställd är helt enkelt: Saknar vår ledning en normal människas intelligens?
100% DJURGÅRDSJ***L