Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Inlägg av Kentta »

Lite OT, men det är väl typ så här dom flesta här inne beter sig i dessa tider? :P

http://www.youtube.com/watch?v=i-pqYLKdM-g
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Zibbe la ett gäng riktigt fina mackor idag, synd att vi har träben som Carlsson och Tjärna JR som ska ta vara på chanserna. Då blir det inte många mål. Han har potential den killen, men låt honom lira med några andra än lagets sopor, snälla.
Användarvisningsbild
Jokester
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jokester »

Kentta skrev:Lite OT, men det är väl typ så här dom flesta här inne beter sig i dessa tider? :P

Underbart! :lol:
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Jokester skrev:
Kentta skrev:Lite OT, men det är väl typ så här dom flesta här inne beter sig i dessa tider? :P

Underbart! :lol:
Precis som någon kommenterar på klippet, fan vilken grym imitation av Lasse Brandeby han gör då :lol: Påminner som fan om Rolf-rollen i Rena Rama Rolf....
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Tycker iof den här passar bättre när det gäller Djurgården. Man går på en Djurgårdsmatch = man tror att man köpt en påse Polly. Men det visar sig att man blivit lurad, det är inte Djurgården som spelar, utan ett gäng äckliga nollor istället = en påse Djungelvrål. Glasklart! Där har du min reaktion efter en Djurgårdsmatch...

Djurgården, mesta mästarna, kungarna, krigarna, Järnkaminerna = Polly

Nollorna, överbetalda divorna, Hardy, tjockisarna, Södertälje = Djungelvrål
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Tycker så här i efterhand att det är lite lustigt hur jag reagerade vid kvällens två DIFmål. Vid Kempes mål blev knappt berörd. Tänkte mest "jahapp. Sen då?" När sen DT nätade, då tändes det där förhatliga hoppet igen. Lågan som lyser upp men som också plågar. Den där känslan man får när DIF lirar och man sitter som på nålar. Den känslan infann sig när DT kvitterade. Kändes märkligt. Kanske kommer jag att vara nervös på lördag. Kanske.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
gurra

Inlägg av gurra »

Vem fan valde straffskyttarna? Visst är det lätt att påstå att man är efterklok men att varken Carlsson eller Mackan skulle sätta sina straffar visste man på förhand. Var är fingertoppskänslan?

Att inte sätta Kempe på straff samt att låta Åberg ta två straffar tycker jag var rätt, resten var fel och det kände man innan de ens utfört sina straffar för att känslan sa helt enkelt "nej han kommer inte att sätta den"....Hur faaan kan tränartrion sakna denna känslan?

Nu är jag osäker på hur bra jimmy är på straffar men hade jag valt straffskyttar hade jag valt åberg, jimmy, norman, zibbe (kanske inte stensäker) och sen kanske otto. Vem vet , kanske dessa också hade missat men för fan. Lite fingertoppskänsla tack!

Carlsson?????????????
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Boorken twittrar om det jag var orolig för förut. Han ville ha matchstraff på DT för dennes "yxhugg".... J*%&$ gubbe
Användarvisningsbild
Jokester

Inlägg av Jokester »

Magnutz skrev:Boorken twittrar om det jag var orolig för förut. Han ville ha matchstraff på DT för dennes "yxhugg".... J*%&$ gubbe
Verkar vara fler som tycker att en tvåa var för lite. Hur fan tänker dem? Det är en solklar slashing, ja. Men mer än 2 minuter är det absolut inte, aldrig, någonsin, never. Vad fan håller på att hända med vår hockey?
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Magnutz skrev:Tycker så här i efterhand att det är lite lustigt hur jag reagerade vid kvällens två DIFmål. Vid Kempes mål blev knappt berörd. Tänkte mest "jahapp. Sen då?" När sen DT nätade, då tändes det där förhatliga hoppet igen. Lågan som lyser upp men som också plågar. Den där känslan man får när DIF lirar och man sitter som på nålar. Den känslan infann sig när DT kvitterade. Kändes märkligt. Kanske kommer jag att vara nervös på lördag. Kanske.
Precis samma märkliga känsla hade jag också. Har kommit till det läget att man knappt vet hur man ska förhålla sig under matcherna.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Matchen mot Timrå kommer bli en rysare imorgon. Nu såg jag inte deras match mot Skellefteå igår men tydligen var TImrå det bättre laget av dom båda.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Personligen är det ju verkligen ångestläddnadsvrål när vi gör mål och är i den här utsatta situationen. Påminner lite om gamla goda tiden när varje mål (Linkan inblandad i 95% kändes det som) kändes som skillnad mellan kvalserie och ingemansland...
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

DTs yxhugg var ju verkligen inte fint, och kom ur ren desperation utan närmare eftertanke. Det var verkligen inte bara en vanlig slashing, om man tycker det så är man ju i det närmsta galen. Men tyvärr kan det ju brista för vem som helst, men avstängning tycker jag inte det bör bli dock. Men det var inte en vanlig slashing.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Stulle skrev:Matchen mot Timrå kommer bli en rysare imorgon. Nu såg jag inte deras match mot Skellefteå igår men tydligen var TImrå det bättre laget av dom båda.
Vad är grejen med att matchtrådarna ska komma upp så sent inpå match?

Nu blir det att folk skriver i fel tråd, se ovan.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Henkos skrev:
Stulle skrev:Matchen mot Timrå kommer bli en rysare imorgon. Nu såg jag inte deras match mot Skellefteå igår men tydligen var TImrå det bättre laget av dom båda.
Vad är grejen med att matchtrådarna ska komma upp så sent inpå match?

Nu blir det att folk skriver i fel tråd, se ovan.
Ber om ursäkt.
Skriv svar