Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

sensei skrev:Asg, nu missar Carlsson helt öppet mål också. Vad gör han ens på isen?!
Tom Hardy hade satt den där pucken.
http://www.imdb.com/name/nm0362766/ ?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Kentta »

Och nu börjar Tjärna tröttna, det syns. Men kan han inte visa det på något annat sätt?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Där ser vi ännu en anmälan. Daniel Tjärnqvist yxhugger ju ner en Brunolfare... *suck*
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Jag står inte ut längre!! ERA JÄVLA GROTT-MONGON, VAD I HELVETE GÖR NI?!
SebastianK

Inlägg av SebastianK »

o nu har dom dommarna med sig också, kolla på H E L A situationen för helvete. Blir så trött på allt och alla.

AVGÅ ALLA!(med några få undantag)
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Mindrocker
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mindrocker »

För övrigt var det riktigt intressant vad Montén sade om kvällens taktik i pausen på C+. I kväll är nämligen taktiken att få många puckar på mål ... Alltså, är inte det själva spelets idé? Ska man verkligen ha det som taktik?
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Såg lite av matchen Växjö-Hv. Den offensiva kreativitet som båda lagen visade är klasser bättre än vad vi kan.

Ser ut som om alla andra lag åker fortare, skjuter bättre, passar bättre, behandlar pucken skickligare, ja det är bättre i princip allt.

Att vi till detta år har ett klart sämre lag på papperet vet alla. Men att det skulle vara så här illa är värre än den sämsta mardrömmen.

Börjar på allvar ställa in mig på kvalserien.

Brynäs juniorer- Djurgårdens juniorer = klasskillnad

Hoppas alla snart slutar rosa vår juniorverksamhet. Visst får vi fram en hel drös som går rakt in i laget. Men det beror mest på bristande konkurrens. Verkar som Brodin, Cehlin mfl har fått vattenskallar av all beröm. (då menar jag inte bara denna match)

Snart 3-0....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
haak

Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/11 2011

Inlägg av haak »

Bombom intensitet på alla just nu!
Användarvisningsbild
jbknigts

Inlägg av jbknigts »

Tyvärr Hardy med du är helt slut. Nåt måste hända snart. Varför inte ta in Bremberg på ett try out kontrakt på 10 matcher!? Vad har vi att förlora? Det kan ju inte bli värre!!!
Senast redigerad av jbknigts den 2011-11-03 20:09:43, redigerad totalt 1 gånger.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
henka83

Inlägg av henka83 »

TACK FÖR MIG TILLS NÅGON TAR SITT ANSVAR FÖR DET SPORTSLIGA I DEN HÄR FÖRENINGEN!

Det här laget är så fruktansvärt dåligt. Inte bara hockeymässigt, utan även fysiskt tränade????? Om laget har bra värden så kan man knappast ha några hockeyhuvuden för fem öre...

Wesslau är den enda som kan kolla sig i spegeln efter den här inledningen, och de som säger Sr.Tjärnqvist har jävligt låga krav på mannen. Han lyfter skyhög lön och presterar sämre och sämre match för match.

VI HÖRS! Och nej, jag är inte medgångare, jag har varit på matcherna i vått och torrt, men nånstans går gränsen för vad jag accepterar. Det här är absolut inte spelarnas fel, då dom trotsallt fått jobbet av någon, det här är fel högre upp. USELT!!!!!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Magnutz skrev:Där ser vi ännu en anmälan. Daniel Tjärnqvist yxhugger ju ner en Brunolfare... *suck*
Korrekt gjort i det läget, han blir olagligt kidnappad/fasthållen i situationen innan. Nödvärn mao.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
spocksbeard

Inlägg av spocksbeard »

Mindrocker skrev:För övrigt var det riktigt intressant vad Montén sade om kvällens taktik i pausen på C+. I kväll är nämligen taktiken att få många puckar på mål ... Alltså, är inte det själva spelets idé? Ska man verkligen ha det som taktik?
Han sa inte vilket mål puckarna skulle? :roll: (sitt eget?)
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

spocksbeard skrev:
Mindrocker skrev:För övrigt var det riktigt intressant vad Montén sade om kvällens taktik i pausen på C+. I kväll är nämligen taktiken att få många puckar på mål ... Alltså, är inte det själva spelets idé? Ska man verkligen ha det som taktik?
Han sa inte vilket mål puckarna skulle? :roll: (sitt eget?)
Tyvärr, men jag tror att han menade Brynäs mål. Men man kan ju inte veta riktigt. :D
Avgå DJ Yes!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Lee Harvey Oswald skrev:
sensei skrev:Asg, nu missar Carlsson helt öppet mål också. Vad gör han ens på isen?!
Tom Hardy hade satt den där pucken.
http://www.imdb.com/name/nm0362766/ ?
Haha, du är onekligen ganska observant :)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

sensei skrev:
Magnutz skrev:Där ser vi ännu en anmälan. Daniel Tjärnqvist yxhugger ju ner en Brunolfare... *suck*
Korrekt gjort i det läget, han blir olagligt kidnappad/fasthållen i situationen innan. Nödvärn mao.
Menade mer att nån jävel kommer anmäla DT.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar