-daniel- skrev:Jag förstår faktiskt inte riktigt att folk tycker Nilson ser ointresserad ut? Jag själv tycker han ser frustrerad ut att inte spelet stämmer...sen kan man kanske tycka att han skall ha en växel till att lägga i ibland.
Är det dock någon som epitetet "ointresserad" stämmer in på så är det M.Tjärnqvist. Herregud vilken glidare.
Nilson ser otroligt seg och trött ut , om Hardy inte gillar Brembergs glideri banan så kan man ju undra vad han tänker när han ser Nilson.
Ja, men är det samma sak som att se ointresserad ut? På hans kroppspråk så ser jag enbart frustration.
Kolla däremot på kroppspråket på en spelare som Mathias "jag är mer osynlig än Mållgan" Tjärnqvist. Inga kommentarer. Där har vi en glidare som verkar bry sig noll.
-daniel- skrev:Jag förstår faktiskt inte riktigt att folk tycker Nilson ser ointresserad ut? Jag själv tycker han ser frustrerad ut att inte spelet stämmer...sen kan man kanske tycka att han skall ha en växel till att lägga i ibland.
Är det dock någon som epitetet "ointresserad" stämmer in på så är det M.Tjärnqvist. Herregud vilken glidare.
Nilson ser otroligt seg och trött ut , om Hardy inte gillar Brembergs glideri banan så kan man ju undra vad han tänker när han ser Nilson.
Ja, men är det samma sak som att se ointresserad ut? På hans kroppspråk så ser jag enbart frustration.
Kolla däremot på kroppspråket på en spelare som Mathias "jag är mer osynlig än Mållgan" Tjärnqvist. Inga kommentarer. Där har vi en glidare som verkar bry sig noll.
Det är faktiskt rätt sjukt att den killen spelat ett par VM-turneringar som utpräglad skridskostark fysisk torped...
Det är faktiskt rätt sjukt att den killen spelat ett par VM-turneringar som utpräglad skridskostark fysisk torped...
Ja, det är helt ofattbart. Men det var länge sen han gjorde någon glad på hockeyrinken. Nu när han dessutom verkar för ömtålig för att gå in i hetluften framför mål (inte sett han i boxen en enda gång den här säsongen känns det som) är han mest en skrattretande figur på banan. Blir bara förbannad när jag tänker på det så droppar ämnet MT för stunden.
Det är faktiskt tränarnas ansvar att få faret på spelarna till stor del.
Och med tanke på att Mackan inte är den enda som ser ut som att han behöver ha rullator på isen är nog jag mer inne på att problemet ligger på Hardys bord snarare än någon annanstans.
Kall-El skrev:Det är faktiskt tränarnas ansvar att få faret på spelarna till stor del.
Och med tanke på att Mackan inte är den enda som ser ut som att han behöver ha rullator på isen är nog jag mer inne på att problemet ligger på Hardys bord snarare än någon annanstans.
Ja, och det är vi ju många som påtalat. Men eftersom han inte verkar lyckas med det (om det sen beror på att han inte bryr sig, inte orkar, bara är tjurig "spelarna vet vad de skall göra där ute", eller något annat låter jag vara osagt) så vore det ju fantastiskt om vissa spelare hade något bättre självinsikt.
Challen skrev:Vet inte om jag gillar att man bänkade Cehlin helt idag.
Det gillar jag. Han bidrar inte med ett skit. Tappade puckar och ramlande är vad jag tänker på när jag hör ''Patrick Cehlin''.
Cehlin tar ju pucken och försöker med något konstruktivt i varje fall, vissa andra lyckas ju knappt med så mycket trots en hel del speltid. Sen att Patrik borde höja sig rejält är en annan femma.