Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Suddenstraffarna drar bara ett löjets skimmer över hockeyn.
Antingen spelar man sudden till dess ett lag gör mål oavsett om det tar en minut, eller hundra minuter, eller så slutar matchen oavgjort efter 60 effektiva spelminuter.
Som det är nu är det bara showbiz.
Antingen spelar man sudden till dess ett lag gör mål oavsett om det tar en minut, eller hundra minuter, eller så slutar matchen oavgjort efter 60 effektiva spelminuter.
Som det är nu är det bara showbiz.
"Vi fick ju en pinne, det får vi vara glada för"Sline skrev:SÅ JÄVLA LACK PÅ DESSA FÖRBANNADE ÖVERBETALDA DIVOR
Och Micke Johansson verkar bry sig minst av alla. Avgå din jävla sopa!
Härlig inställning efter fjärde raka nederlaget på hemmais.
AvgåBiaas skrev:VA?! Gjorde inte Mika Hat-trick? Jag kan inte tro det!!!
Jag är inte arg, och inte besviken.
HAHAHAHAHAHAHA! Dessa isprinsessor är inte värda mer....
Att vi får 1 poäng hemma mot VF, när vi dessutom har en domare som är så hemmadomare så det inte finns är bara så patetiskt genom uselt. Gör inte ledningen nåt nu så är det här godnatt!
Att vi får 1 poäng hemma mot VF, när vi dessutom har en domare som är så hemmadomare så det inte finns är bara så patetiskt genom uselt. Gör inte ledningen nåt nu så är det här godnatt!
- Christopher J
Straffar är trots allt underhållande. Pumpen och adrenalinet går upp.
Suck. Aldrig får man då vara glad som Djurgårdare nu för tiden.
Matchens inledning påminde om 09/10 bara för att i dess senare hälft övergå till säsongen 11/12 sedvanliga misär.
Wesslau står som vanligt ut och räddar en pinne åt oss.
Matchens inledning påminde om 09/10 bara för att i dess senare hälft övergå till säsongen 11/12 sedvanliga misär.
Wesslau står som vanligt ut och räddar en pinne åt oss.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Kassa djurgården åå vad vi är bra 

Fan också!!!
Sen skulle jag inte sagt det där med att vi tar få utvisningar och vinner därför fler övertidsavgöranden!!! Säger ju att man inte ska säga för mycket..
Räckte med mina jävla scenarion i början!
Sen skulle jag inte sagt det där med att vi tar få utvisningar och vinner därför fler övertidsavgöranden!!! Säger ju att man inte ska säga för mycket..
Räckte med mina jävla scenarion i början!
Vi är inte så bra som vi tror.
FAKTUM.
FAKTUM.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
- Lee Harvey Oswald
Hahahaha
Straffläggningen får mig att längta till sommaren redan nu.
Fan vad amatörmässiga ni är DIF.
Härliga november,
Frölunda gör en dålig första period, en hyfsad 2:a och en bra 3:e.
Det räcker givetvis till vinst på Hovet.
Tyvärr uppträder DIF redan som det bottenlag man är, finns ingen på isen som ens tror att man ska vinna när 3:e perioden drar igång.
Straffläggningen får mig att längta till sommaren redan nu.
Fan vad amatörmässiga ni är DIF.
Härliga november,
Frölunda gör en dålig första period, en hyfsad 2:a och en bra 3:e.
Det räcker givetvis till vinst på Hovet.
Tyvärr uppträder DIF redan som det bottenlag man är, finns ingen på isen som ens tror att man ska vinna när 3:e perioden drar igång.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Frågan är om inte målburarna måste bli större ändå? Skulle bli roligare för alla som vill se mycket mål, men straffläggningarna skulle också vara över snabbare för oss som vill se laget vinna till varje pris.
För övrigt: Avgå någon som är problemet, det här håller inte. I fotbollen tog man in Magnus Pehrsson när det sket sig med den gamla tränaren, varför går inte det i hockeyn?
För övrigt: Avgå någon som är problemet, det här håller inte. I fotbollen tog man in Magnus Pehrsson när det sket sig med den gamla tränaren, varför går inte det i hockeyn?
Nej, men vi är nog aaaningen bättre än elfte plats.kalle99 skrev:Vi är inte så bra som vi tror.
FAKTUM.
Edit: Nionde plats
Senast redigerad av Biaas den 2011-11-01 21:49:13, redigerad totalt 1 gånger.
HV71 har gjort 61 mål på samma mått på burarna som DIF som gjort 38.JIIR skrev:Frågan är om inte målburarna måste bli större ändå? Skulle bli roligare för alla som vill se mycket mål, men straffläggningarna skulle också vara över snabbare för oss som vill se laget vinna till varje pris.
Så nog går det göra mål, om man har talang för det vill säga. Vi har ju, hmmm. Eh..... Mattias Carlsson till det?
Är vi det ?Biaas skrev:Nej, men vi är nog aaaningen bättre än elfte plats.kalle99 skrev:Vi är inte så bra som vi tror.
FAKTUM.
Man brukar säga att tabellen aldrig ljuger. Men visst faan måste vi vara bättre än så här i alla fall.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson
Såg hyfsat ut idag, bra fart på de flesta.
Kan inte säga att jag hade blivit skitförbannad om frölunda hade hängt en i slutet, hade alla andra rätt i oddset powerplay...
Kan inte säga att jag hade blivit skitförbannad om frölunda hade hängt en i slutet, hade alla andra rätt i oddset powerplay...