Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Som sagt var. Spelar ingen roll hur bra man spelar eller hur många lägen man skapar, sätter man inte de lägen man skapar vinner man inga matcher.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
-
Fortfarande 7546 på Hovet ikväll? Haha!
- Jim Morrison
Daniel Tjärnqvist, vad gör du? Herregud.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Oh, en gammal klassiker tillbaka.. puckout med mindre än 5mins kvar av matchen, öken! 

- Lee Harvey Oswald
Perfekt.
En standard 3:e period av DIF...igen
En standard 3:e period av DIF...igen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Puck out av Tjärna Sr. Inte bra. Inte bra alls.
Otur där DT.. snopet. Slutet tredje, en man mindre.. cheezus...... deja vu
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Riktigt dåligt gjort av D. Tjärnqvist. Ofattbart. Rätt lustigt att det var just han också, han som pratat om att vi måste dra ner på misstagen.
AIK leder mot Solna i alla fall. Alltid nått...
Pucken flippade till på högkant för Tjärna, jävla otur. Och jag längtar JÄVLIGT mycket efter en seger som inte är på övertid.
Skapligt mycket otur. Om DT gör om det re fyra gånger till ska jag kalla honom klantig men det där var fan vara oflyt.pulverapa skrev:Riktigt dåligt gjort av D. Tjärnqvist. Ofattbart. Rätt lustigt att det var just han också, han som pratat om att vi måste dra ner på misstagen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
2-15 i skott hittills i tredje. Känns standard med DIF i år.
- Jim Morrison
Daniel Tjärnqvist har inte en särskilt bra tredjeperiod.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-11-01 21:08:06, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är ju jävligt tydligt hur rädda vi blir när vi har ledning hemma... fan vi behöver en match när vi har 4-0 inför sista perioden så grabbarna kan spela ut och lira lugnt!
Just nu känns det som de skiter på sig i samma sekund som de kommer ut med en ledning på hemmaplan i 3:e! :/
Just nu känns det som de skiter på sig i samma sekund som de kommer ut med en ledning på hemmaplan i 3:e! :/