Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Tänkt på att vi inte drar på oss lika mycket utvisningar längre?
Kan va så att vi spelar bättre och det är sånt vi har vunnit överitdsvinster på tror.
Har vart en negativ spiral innan med utvisningar som jag tycker är det som säkerligen har sabbat tidigare.
Kan va så att vi spelar bättre och det är sånt vi har vunnit överitdsvinster på tror.
Har vart en negativ spiral innan med utvisningar som jag tycker är det som säkerligen har sabbat tidigare.
Han har mörkt hår, kraftiga ögonbryn och rätt välbyggd för en 18åring!snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.
OT: Sett ganska OK ut, tappade en indianare i egen zon som höll på att bli mål men han har bra fart och verkar vilja mycket. Tror dock han behöver nån match till i benen innan han kan slappna av lite i spelet och komma igång på allvar!
Du glömde att han tror på JesusCapcash skrev:Han har mörkt hår, kraftiga ögonbryn och rätt välbyggd för en 18åring!snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.
OT: Sett ganska OK ut, tappade en indianare i egen zon som höll på att bli mål men han har bra fart och verkar vilja mycket. Tror dock han behöver nån match till i benen innan han kan slappna av lite i spelet och komma igång på allvar!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Rätt seg. Verkar stretcha ljumskarna (?) vid varje chans han får. Grimaserar illa hela tiden.snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.
Expert.
Seg? såg du inte det han gjorde innan han passade Obbe?SirDIFalot skrev:Rätt seg. Verkar stretcha ljumskarna (?) vid varje chans han får. Grimaserar illa hela tiden.snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han försöker trycka ner spyan i knänaSirDIFalot skrev:Rätt seg. Verkar stretcha ljumskarna (?) vid varje chans han får. Grimaserar illa hela tiden.snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.

Jag är inte arg, och inte besviken.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Visst, han har blixtrat till två-tre gånger. Men klart seg överlag.Bjurre skrev:Seg? såg du inte det han gjorde innan han passade Obbe?SirDIFalot skrev:Rätt seg. Verkar stretcha ljumskarna (?) vid varje chans han får. Grimaserar illa hela tiden.snoddas skrev:Hur ser zibbe ut?Stulle skrev:Vilken macka av Zibbekotten skrev:Fan att inte Åberg fick styra in Zibbes puck i slut-minuterna.
Expert.
Klart att Mika är seg. När landade han? Det tar väl 3-4 dagar att bli helt återställd ifrån jetlag när man reser "mot" tiden.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
ok.. nu kan jag hålla med om att vi tappat spelet totalt... undra om de börjar bli lite nervis med 1 puck ledning och spelar på resultatet? 

- Jim Morrison
HAHA, va?Lee Harvey Oswald skrev:Totalt överkörda i 2:a.
Som sagt, frölunda kunde bättre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hardy kör väl Luleå taktik nu
Den där Olimb är så jäkla hal, blir alltid nervös när han har trissan 

Jag är inte arg, och inte besviken.
7546 på Hovet ikväll, riktigt bra publiksiffra!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Kändes helt väntat. Skit.
Hmm.. nu kan jag hålla med LHO, fuck vad vi tappade allt. Nu ser det precis ut som "vanligt" igen.. fyfan, vakna nu igen grabbar för faaan!