kaminor skrev:Gött mos än så länge. Låter som en jämn match, på radio.
Tänkte inte på att Brodin inte lirar förrän nu. Är han petad? Ingen skada vad jag vet.
Hoppas han är petad. Inget har ju stämmt för den killen iår.
Han är Petad
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tycker DIF krigar riktigt bra i denna match. De bästa två första perioderna vi gjort på länge. Det som är riktigt bra med är att vi inte blir stressade trots att Frölunda periodvis får tryck på oss utan att vi reder ut situationerna.
Daniel Tjärnqvist är kung, känns som att han är på isen hela tiden, frågan är bara om karln verkligen orkar att snitta 30 min per match en hel säsong. Hardy verkar ge honom hur mycket istid som han själv vill. Men visst han är vår absolut mest meriterade back och han är som bäst när han får mycket istid-
Mika har sett pigg ut och kan vara en injektion vi behöver. Synd att fimpen missade sitt rena läge men har slitit på bra för övrigt.
Spännande i sista nu! Håll undan DIF!
Senast redigerad av DIF 4 EVER den 2011-11-01 20:27:48, redigerad totalt 1 gånger.
"Underbart spel" är väl att ta i när mittzon liknar Autobahn. Täpp till mittzon snälla.
Tycker mig ändå se ett bättre driv i laget än för fyra matcher sedan. Låt oss hoppas att det inte är en kortvarig Zibanejad-effekt utan att man fattat allvaret.
Sanningens ögonblick stundar - ska man vända trenden måste man även kunna spela tredjeperioder.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2011-11-01 20:28:17, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
DIF_Soldier skrev:"Underbart spel" är väl att ta i när mittzon liknar Autobahn. Täpp till mittzon snälla.
Tycker mig ändå se ett bättre driv i laget än för fyra matcher sedan. Låt oss hoppas att det inte är en kortvarig Zibanejad-effekt utan att man fattat allvaret.
Sanningens ögonblick stundar - ska man vända trenden måste man även kunna spela tredjeperioder.
Ja och ni kan juh gå och läsa mina scenarion hur jag tänkte inför matchen