Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011
Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
SirDIFalot skrev:Härliga Honken. Kommer bara in när det är dags för PP. Annars blir det chips och pizza i båset under tiden.-daniel- skrev:Ja, det vore verkligen bra att ta Tjärnqvist & Honken i samma par - men tror inte det kommer bli så. Speciellt inte i kväll då jag har en känsla av att Holmqvist endast kommer spela PP.
Haha Mäklar'n in disguise?

Eller så gör du som jag gjort varje derbyn, köp av turkarna utanförJockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!

Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Trevligt. Hoppas den kedjan Mika spelar i åker 8:or runt fiskbenenSirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8724

Jag är inte arg, och inte besviken.
Mika gör hoppet för en vinst ännu större av någon anledning... detta blir islossning, nu blir det hockey a la 09/10SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8724

SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8724
Är ju en sanning med modifikation. Själv tror jag att det sitter ett papper i omklädningsrummet som har suttit där sedan försäsongen 10/11. Inför varje match kommer Montén ut och pekar på pappret och säger till spelarna att Mackan och Otto för välja fritt vem dom vill ha med sig i förstakedjan. I andra placeras de som är senast värvade (alt. har högst lön) och sen säger han till dom som är över att leka hela havet stormar om platserna i tredje och fjärde. Turbo som har för vana att linda sina klubbor när detta sker och missar allt som oftast det hela vilket resulterar i att han får sitta på läktaren. Ibland händer det dock att Kempe och Sillen håller på att varva Super Mario vilket medför att det blir en huggsexa mellan dom om vem som får den sista platsen. En gång ville dock Mackan och Otto vara snälla mot Fimpen och ta med honom i förstakedjan då dom vet hur mycket fansen gillar honom, dock pekade dom på fel kille och in på ett bananskal gled Turbo.Om, hur mycket och med vilka han spelar avgör som vanligt tränarna
- SirDIFalot
You have cracked the code!crike skrev:SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8724
Är ju en sanning med modifikation. Själv tror jag att det sitter ett papper i omklädningsrummet som har suttit där sedan försäsongen 10/11. Inför varje match kommer Montén ut och pekar på pappret och säger till spelarna att Mackan och Otto för välja fritt vem dom vill ha med sig i förstakedjan. I andra placeras de som är senast värvade (alt. har högst lön) och sen säger han till dom som är över att leka hela havet stormar om platserna i tredje och fjärde. Turbo som har för vana att linda sina klubbor när detta sker och missar allt som oftast det hela vilket resulterar i att han får sitta på läktaren. Ibland händer det dock att Kempe och Sillen håller på att varva Super Mario vilket medför att det blir en huggsexa mellan dom om vem som får den sista platsen. En gång ville dock Mackan och Otto vara snälla mot Fimpen och ta med honom i förstakedjan då dom vet hur mycket fansen gillar honom, dock pekade dom på fel kille och in på ett bananskal gled Turbo.Om, hur mycket och med vilka han spelar avgör som vanligt tränarna
Det skålar vi för!

Expert.
Haha, där har vi ännu en klassisk bild, som lär dyka upp ett antal gånger i framtiden..
-
Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.
Järnkaminerna medgångare? Don't think so....
Frågan vi ställer oss inför ikväll är om grabbarna är värda stödet?
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac skrev:Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.
Wohaaaa....
Sjung för Djurgår'n!
Starkt jobbat! Sveriges bästa fans och näst sämst hemmastatistik i ES, hur den ekvationen går ihop förstår jag dock inte.Jockmaniac skrev:Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.
Nyfiken, hur mycket fick du betala för en biljett?Raus skrev:Eller så gör du som jag gjort varje derbyn, köp av turkarna utanförJockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
Dom som går runt med "Biljetter köpes" säljer dom biljetter eller köper dom biljetter? Har aldrig fattat det..Mash skrev:Nyfiken, hur mycket fick du betala för en biljett?Raus skrev:Eller så gör du som jag gjort varje derbyn, köp av turkarna utanförJockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
Båda... köper först (typ en bra bit innan matchstart) och sen springer och säljer för svindyrt till de som panikar när matchen är på g att börja!Sjöwall skrev:Dom som går runt med "Biljetter köpes" säljer dom biljetter eller köper dom biljetter? Har aldrig fattat det..Mash skrev:Nyfiken, hur mycket fick du betala för en biljett?Raus skrev:Eller så gör du som jag gjort varje derbyn, köp av turkarna utanförJockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!