Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/11 2011

Inlägg av Jockmaniac »

Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:Ja, det vore verkligen bra att ta Tjärnqvist & Honken i samma par - men tror inte det kommer bli så. Speciellt inte i kväll då jag har en känsla av att Holmqvist endast kommer spela PP.
Härliga Honken. Kommer bara in när det är dags för PP. Annars blir det chips och pizza i båset under tiden.

Haha Mäklar'n in disguise? :wink:
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Jockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
Eller så gör du som jag gjort varje derbyn, köp av turkarna utanför :roll:
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Expert.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Trevligt. Hoppas den kedjan Mika spelar i åker 8:or runt fiskbenen :lol:
Jag är inte arg, och inte besviken.
Mash

Inlägg av Mash »

Mika gör hoppet för en vinst ännu större av någon anledning... detta blir islossning, nu blir det hockey a la 09/10 8)
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Om, hur mycket och med vilka han spelar avgör som vanligt tränarna
Är ju en sanning med modifikation. Själv tror jag att det sitter ett papper i omklädningsrummet som har suttit där sedan försäsongen 10/11. Inför varje match kommer Montén ut och pekar på pappret och säger till spelarna att Mackan och Otto för välja fritt vem dom vill ha med sig i förstakedjan. I andra placeras de som är senast värvade (alt. har högst lön) och sen säger han till dom som är över att leka hela havet stormar om platserna i tredje och fjärde. Turbo som har för vana att linda sina klubbor när detta sker och missar allt som oftast det hela vilket resulterar i att han får sitta på läktaren. Ibland händer det dock att Kempe och Sillen håller på att varva Super Mario vilket medför att det blir en huggsexa mellan dom om vem som får den sista platsen. En gång ville dock Mackan och Otto vara snälla mot Fimpen och ta med honom i förstakedjan då dom vet hur mycket fansen gillar honom, dock pekade dom på fel kille och in på ett bananskal gled Turbo.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

crike skrev:

Om, hur mycket och med vilka han spelar avgör som vanligt tränarna
Är ju en sanning med modifikation. Själv tror jag att det sitter ett papper i omklädningsrummet som har suttit där sedan försäsongen 10/11. Inför varje match kommer Montén ut och pekar på pappret och säger till spelarna att Mackan och Otto för välja fritt vem dom vill ha med sig i förstakedjan. I andra placeras de som är senast värvade (alt. har högst lön) och sen säger han till dom som är över att leka hela havet stormar om platserna i tredje och fjärde. Turbo som har för vana att linda sina klubbor när detta sker och missar allt som oftast det hela vilket resulterar i att han får sitta på läktaren. Ibland händer det dock att Kempe och Sillen håller på att varva Super Mario vilket medför att det blir en huggsexa mellan dom om vem som får den sista platsen. En gång ville dock Mackan och Otto vara snälla mot Fimpen och ta med honom i förstakedjan då dom vet hur mycket fansen gillar honom, dock pekade dom på fel kille och in på ett bananskal gled Turbo.
You have cracked the code!

Det skålar vi för!
Bild
Expert.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Haha, där har vi ännu en klassisk bild, som lär dyka upp ett antal gånger i framtiden..
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.

Järnkaminerna medgångare? Don't think so....

Frågan vi ställer oss inför ikväll är om grabbarna är värda stödet?
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash

Inlägg av Mash »

Jockmaniac skrev:Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.

Wohaaaa....

Sjung för Djurgår'n!
Användarvisningsbild
sthlm19

Inlägg av sthlm19 »

Jockmaniac skrev:Fixade en klackbiljett via en kontakt uppe i Sthlm. Kan meddela att när min biljett inhandlades fanns det endast 30(!) stycken kvar.

Starkt jobbat! Sveriges bästa fans och näst sämst hemmastatistik i ES, hur den ekvationen går ihop förstår jag dock inte.
Mash

Inlägg av Mash »

Raus skrev:
Jockmaniac skrev:Bestämt mig för att ringa DIF Shopen precis innan jag åker och se om det ens är värt. Fan om man ska få pröjsa det dubbla för att se matchen från rad 2!
Nyfiken, hur mycket fick du betala för en biljett?
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Mash skrev:
Raus skrev:
Dom som går runt med "Biljetter köpes" säljer dom biljetter eller köper dom biljetter? Har aldrig fattat det..
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Sjöwall skrev:
Mash skrev:
Raus skrev:
Dom som går runt med "Biljetter köpes" säljer dom biljetter eller köper dom biljetter? Har aldrig fattat det..
Båda... köper först (typ en bra bit innan matchstart) och sen springer och säljer för svindyrt till de som panikar när matchen är på g att börja!
Skriv svar