Djurgårdens IF - Modo 24/10 2006
Tror (tyvärr) inte det blir samma sköna stämning vi hade under Frölunda matchen, men förhoppningsvis blir jag positivt överraskad!Boråsaren skrev:Snälla, skrik och sjung HELA matchen nu oavsett resultat! Det är första gången som Canal+ visar DIF i år och hela sverige måste få se att DIF inte e så dåligt som alla tycker!
Det blir 4-3 idag i sd.
Gillar inte att tippa, men ser man på tabelläget så bör vi vinna idag för att slåss om en slutspelsplats. Och framför allt nu när vi har svårt att vinna hemma.
Lycka är att vara djurgårdare
Seger är det ända möjliga för Djurgårn ikväll, annars blir det tungt i år.
Om publiken åker till Globen ikväll istället för att sitta framför canal+ och kollar på matchen där, tror jag att vi tar tre poäng. Jag tippar vinst för vår kära gamla Djurgår´n med 4-1.
Målskyttar:
Linkan, 2
Dragan, 1
Jimmie, 1
Om publiken åker till Globen ikväll istället för att sitta framför canal+ och kollar på matchen där, tror jag att vi tar tre poäng. Jag tippar vinst för vår kära gamla Djurgår´n med 4-1.

Målskyttar:
Linkan, 2
Dragan, 1
Jimmie, 1
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Större möjlighet att Ronnie P och Thomas J flippar än att firma Ericson/Liwing gör det...
Har tyvärr lite onda aningar inför kvällens match. Modo har gått dåligt ett par matcher och är nog j-vligt sugna ikväll. Att de sedan har elitseriens bästa målvakt och att Marcus Wienerbröd dömer gör inte saken bättre.
Tippar 2-5, men ingen är gladare än jag om det blir omvända siffror.
Har tyvärr lite onda aningar inför kvällens match. Modo har gått dåligt ett par matcher och är nog j-vligt sugna ikväll. Att de sedan har elitseriens bästa målvakt och att Marcus Wienerbröd dömer gör inte saken bättre.
Tippar 2-5, men ingen är gladare än jag om det blir omvända siffror.
Alla sitter inte hemma med fri vilja. Jag ligger febersjuk och snuvig. Första hemma jag inte går på idag. Jag känner mig som Askungen som sitter och trånar efter balen på slottet.Wedd skrev:Sarkasmdag idag? Nåja, Blir 4-1 idag iaf, Matchen skådas av 6700 Eldsjälar, resten sitter hemma framför TV:n och glor på Canal Plus.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Re: Nagelbitare!
Än så länge stämmer det...denizo skrev:Tror att det blir en nagelbitande match, där man nästan kissar på sig av spänning.
1:a perioden 0-0
2:a perioden 1-1
3:e perioden dunkar Dragan in 2-1 i 19:e minuten.

"Om det inte är meningen att vi ska äta djuren, varför är dom då gjorda av kött?"
-Homer J Simpson.
-Homer J Simpson.