Om Honken är tillbaka ska han självfallet spela. Holm har varit vår minst dåliga back efter Kyle och Tjärna såhär långt och ska således spela även han. Att bänka någon av dessa vore pinsamt.
Metal Machine skrev:Om Honken är tillbaka ska han självfallet spela. Holm har varit vår minst dåliga back efter Kyle och Tjärna såhär långt och ska således spela även han. Att bänka någon av dessa vore pinsamt.
Metal Machine skrev:Om Honken är tillbaka ska han självfallet spela. Holm har varit vår minst dåliga back efter Kyle och Tjärna såhär långt och ska således spela även han. Att bänka någon av dessa vore pinsamt.
Kyle har varit sämsta back om du frågar mig.
Håller verkligen med, speciellt senaste 5 matcherna.
När det gäller Holm handlade det ju knappast om en bänkning; han gick ju av isen skadad i lördags.
När det gäller Holm handlade det ju knappast om en bänkning; han gick ju av isen skadad i lördags.
Kyle var enligt mig bäste back mot Modo. Matcherna innan har han dock varit jävligt medioker! Att Tjärnqvist varit överlägset bäste back hittils är det inget tvivel om däremot.
Över 7000 sålda, om jag ska åka så åker jag vid tretiden, och är således uppe 16:15/16:30 om trafiken är någolunda lugn. Kan man hoppas att det finns biljetter kvar då?
Tycker Kyle i alla fall varit bra första matcherna. BomBom har hållit sin absolut lägsta nivå hela den här säsongen. Men visst, båda har underpresterat.
Tycker Kyle i alla fall varit bra första matcherna. BomBom har hållit sin absolut lägsta nivå hela den här säsongen. Men visst, båda har underpresterat.
Jag tycker Kyle var bra, riktigt bra t.om på försäsongen. Sen har det blivit sämre & sämre. Han ser så fruktansvärt klen ut i närkamperna och ser ut att ta väldigt konstiga beslut i praktiken varje byte. Något bättre var det dock mot Modo i lördags men långt i från godkänt.
Boumedienne visste man ju ungefär vart man hade så kan ju inte säga man är så speciellt förvånad.
Jag tycker Kyle var bra, riktigt bra t.om på försäsongen. Sen har det blivit sämre & sämre. Han ser så fruktansvärt klen ut i närkamperna och ser ut att ta väldigt konstiga beslut i praktiken varje byte. Något bättre var det dock mot Modo i lördags men långt i från godkänt.
Boumedienne visste man ju ungefär vart man hade så kan ju inte säga man är så speciellt förvånad.
Japp, förväntningarna gör väl Kyle till en större besvikelse, men tycker ändå BomBom varit sämre. Intressant att Claesson leder vår +/- rätt överlägset.
Vill bara snälla se lite kontinuitet i backparen nu. Spela Honken med DT så får vi den Honken som spelade med Ragge. Och spela Kyle och Printz kontinuerligt så kanske vi får ut det samarbetet de båda hade sist.
Ja, det vore verkligen bra att ta Tjärnqvist & Honken i samma par - men tror inte det kommer bli så. Speciellt inte i kväll då jag har en känsla av att Holmqvist endast kommer spela PP.
-daniel- skrev:Ja, det vore verkligen bra att ta Tjärnqvist & Honken i samma par - men tror inte det kommer bli så. Speciellt inte i kväll då jag har en känsla av att Holmqvist endast kommer spela PP.
Härliga Honken. Kommer bara in när det är dags för PP. Annars blir det chips och pizza i båset under tiden.
Rent spelmässigt har nog Kyle varit lite bättre än Bombom sett över hela säsongen, men skillnaden är ju den att mina krav på Kyle är duktigt mycket högre än på JOsef så därför är jag tyvärr tvungen att hävda att Kyle faktiskt är en större besvikelse så här långt än Bombom.
Hoppas dock innerligt att Hardy börjar lira Honken - DT och Sedan Printz - Kyle för då inbillar jag mig att vi borde få till två fungerande backpar vilket är betydligt bättre än att knappt ha något.
I övrgit är jag rädd för att det blir duktigt med pisk idag. Vi är väl aldrig så svaga som efter en vinst tyvärr.
Just de formationerna/backparen ser fan inte så dumma ut. Det måste bara fungera... Gärna lite kontinuitet också även om det inte funkar första matchen.