Asg, tänkte också på det. Borde sparas ner som den ultimata definitionen på motsägelsefullt inlägg.Metal Machine skrev:"Fega äckeltjecken" - Hahaha. Fight fire with fire. Du bjuder på stor humor just nu, Jockmaniac.Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...
Elitserien 2011/2012
Re: Elitserien 2011/2012
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...
....Inga kommentarer.

-
Tänkte att jag skulle bjuda på densensei skrev:Asg, tänkte också på det. Borde sparas ner som den ultimata definitionen på motsägelsefullt inlägg.Metal Machine skrev:"Fega äckeltjecken" - Hahaha. Fight fire with fire. Du bjuder på stor humor just nu, Jockmaniac.Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...

100% DJURGÅRDSJ***L
Media gör en höna utav en fjäder då de politiskt korrekta sk jounalisterna slänger sig som hökar över incidenten. "Mörkret sänker sig över Sverige", vad fan!
Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Och jag fortsätter citera detta;Magnutz skrev:Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!
lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Haha rätt skön kommentar.Jim Morrison skrev:Och jag fortsätter citera detta;Magnutz skrev:Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar![]()
clowns to the left of me, jokers to the right
Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.
Saviano som hade en månadslön på 120k kr i AS.... visserligen en 6 månaders kontrakt men ändå...borde tjäna det dubbla nu i ES. Han var en av få som tjänade riktigt bra.
Aftonbladet = Dif supporter = Aftonbladet
Er favorittidning uppenbarligen
Saviano som hade en månadslön på 120k kr i AS.... visserligen en 6 månaders kontrakt men ändå...borde tjäna det dubbla nu i ES. Han var en av få som tjänade riktigt bra.

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Jag måste hittat mannen bakom nicket "lakers11".lakers11 skrev:Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

DIF!
Du får ta allt med en nypa saltlakers11 skrev:Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

Jag är inte arg, och inte besviken.
Daniel942 skrev:Jag måste hittat mannen bakom nicket "lakers11".lakers11 skrev:Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
+1kBuford skrev:Media gör en höna utav en fjäder då de politiskt korrekta sk jounalisterna slänger sig som hökar över incidenten. "Mörkret sänker sig över Sverige", vad fan!
Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.
Oerhört ful tackling av Karlsson på Kahnberg, fyfan!
Hoppas på en lång avstängning. Den såg riktigt ful ut.Kentta skrev:Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.
Karlsson ska ha en lång avstängning. Snacka om att inte visa respekt för en motståndare.Kentta skrev:Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.
Hoppas allt är väl med Kahnberg trots allt.