Elitserien 2011/2012

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
sensei
Kontakt:

Re: Elitserien 2011/2012

Inlägg av sensei »

Metal Machine skrev:
Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...
"Fega äckeltjecken" - Hahaha. Fight fire with fire. Du bjuder på stor humor just nu, Jockmaniac.
Asg, tänkte också på det. Borde sparas ner som den ultimata definitionen på motsägelsefullt inlägg.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...

....Inga kommentarer. :|
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

sensei skrev:
Metal Machine skrev:
"Fega äckeltjecken" - Hahaha. Fight fire with fire. Du bjuder på stor humor just nu, Jockmaniac.
Asg, tänkte också på det. Borde sparas ner som den ultimata definitionen på motsägelsefullt inlägg.
Tänkte att jag skulle bjuda på den :wink: Fast ska man hårddra det så säger jag att det inte hör hemma i elitsport... Jag säger ingenting om att den inte hör hemma på difhockeys forum!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Media gör en höna utav en fjäder då de politiskt korrekta sk jounalisterna slänger sig som hökar över incidenten. "Mörkret sänker sig över Sverige", vad fan!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Magnutz skrev:Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!
Och jag fortsätter citera detta;
lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar
:lol: :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:Växjö värvar Koivisto?! De fortsätter att göra inköp. Farligt lag det här!
Och jag fortsätter citera detta;
lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar
:lol: :lol:
Haha rätt skön kommentar.
clowns to the left of me, jokers to the right
lakers11

Inlägg av lakers11 »

Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

Saviano som hade en månadslön på 120k kr i AS.... visserligen en 6 månaders kontrakt men ändå...borde tjäna det dubbla nu i ES. Han var en av få som tjänade riktigt bra.

Aftonbladet = Dif supporter = Aftonbladet

Er favorittidning uppenbarligen :lol:
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

lakers11 skrev:Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

Saviano som hade en månadslön på 120k kr i AS.... visserligen en 6 månaders kontrakt men ändå...borde tjäna det dubbla nu i ES. Han var en av få som tjänade riktigt bra.

Jag måste hittat mannen bakom nicket "lakers11".

Bild
DIF!
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

lakers11 skrev:Nu vet jag inte riktigt om ni bara leker dumma eller om ni bara är det, men läste ni ens artikeln? Nu hoppas jag att inget av det stämmer men de skriver att Växjö försöker göra sig av med Saviano för Koivisto.

Du får ta allt med en nypa salt :)
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Daniel942 skrev:

Jag måste hittat mannen bakom nicket "lakers11".

Bild
:lol:
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Buford skrev:Media gör en höna utav en fjäder då de politiskt korrekta sk jounalisterna slänger sig som hökar över incidenten. "Mörkret sänker sig över Sverige", vad fan!
+1k
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.

Oerhört ful tackling av Karlsson på Kahnberg, fyfan!
ConZzz

Inlägg av ConZzz »

Kentta skrev:Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.

Hoppas på en lång avstängning. Den såg riktigt ful ut.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Kentta skrev:Och ännu en omgång där en spelare kommer bli avstängd.

Karlsson ska ha en lång avstängning. Snacka om att inte visa respekt för en motståndare.
Hoppas allt är väl med Kahnberg trots allt.
Skriv svar