Wikegård tycker till

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Var det inte lite synd att Eklund försvann? Han kanske har sett sina bästa dagar, men han var ju ända en bra målskytt med RÄTT omgivning.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

ja var i globen i januari 97 då pelle eklund jorde ett hattrick mot gnaget samtlia mål kom genom handledare ock satt millimmetrar under ribban
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Et slutspel går vi till allt över det får väl ses som bonus men det är viktigt för den ekonomiska situationen...

...då kan vi skrapa till oss en lite bättre trupp till nästa år...
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

oswä0216 skrev:Et slutspel går vi till allt över det får väl ses som bonus men det är viktigt för den ekonomiska situationen...

Jag är inte alls så säker på att vi når slutspel med nuvarande lag. Känns som att vi kan hamna på allt från 7-12 plats ungefär.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Kall-El skrev:
oswä0216 skrev:Et slutspel går vi till allt över det får väl ses som bonus men det är viktigt för den ekonomiska situationen...

Jag är inte alls så säker på att vi når slutspel med nuvarande lag. Känns som att vi kan hamna på allt från 7-12 plats ungefär.
Nää det är sant, men kan man hoppas på nån mer än Fernholm? Axelsson är han så bra att det är nån man ska ha några förväntingar på?
Kommer Axelsson,Thoresen JR, och Fernholm tror jag på en 6-8 plats ialf, annars finns stor risk att du har rätt Kall-el
Skriv svar