MODO - Djurgårdens IF, 29/10 2011
Re: MODO - Djurgårdens IF, 29/10 2011
Halva matchen spelad. 21-6 i skott. Haha!
Ölvestad: "Vi måste sälja oss dyrare"
Var det vad vi gjorde på modo´s 1-0 mål??
Den ända som säljer sig dyrare är wesslan som än så längre räddar oss från total förnedring.
Var det vad vi gjorde på modo´s 1-0 mål??
Den ända som säljer sig dyrare är wesslan som än så längre räddar oss från total förnedring.
Nog för att spelet är under all kritik, men såna här inlägg är ta mig fan bara helt patetiska.Sjöwall skrev:Fyfan va tragiskt spel. HAHAHA 1 skott på mål i andra perioden??? Jävla nollor. AVGÅ NU för i helvete.
Förövrigt finner jag det intressant att alla sitter som hökar och bara väntar på att få skälla på Boumedienne, medan Tjärnqvist kan få gör 3-4 el tom 5 misstag utan att få ett enda inlägg mot sig.
Vad fan är det här?
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tim sluta dribbla bort pucken hela jävla tiden
- Lee Harvey Oswald
Det är det nya täta DIF, man har fokuserat på defensiven, bara ett insläppt på 21 skott är ok.kaminor skrev:Halva matchen spelad. 21-6 i skott. Haha!
Nu ska vi bara skjuta 15 skott till själva så spräcker vi kanske nollan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ser du ens på matchen? Finns inte det minsta engagemang av spelarna. Det är riktigt tragiskt att se på, mina ögon blöder.Beatin skrev:Nog för att spelet är under all kritik, men såna här inlägg är ta mig fan bara helt patetiska.Sjöwall skrev:Fyfan va tragiskt spel. HAHAHA 1 skott på mål i andra perioden??? Jävla nollor. AVGÅ NU för i helvete.
Förövrigt finner jag det intressant att alla sitter som hökar och bara väntar på att få skälla på Boumedienne, medan Tjärnqvist kan få gör 3-4 el tom 5 misstag utan att få ett enda inlägg mot sig.
Vi är inte ens femma på puckarna.
Börja skjut för fan och gå på mål.
Börja spela desperat någon gång.
Tränar vi ens PP på träningarna?
Mår illa av att se detta lag spela nu. Alla spelare och ledare pissar på klubbmärket. Ingen kämpar eller ens försöker göra något på isen.
Börja skjut för fan och gå på mål.
Börja spela desperat någon gång.
Tränar vi ens PP på träningarna?
Mår illa av att se detta lag spela nu. Alla spelare och ledare pissar på klubbmärket. Ingen kämpar eller ens försöker göra något på isen.
Det är dags att ngt händer i laget.
Va fan är det som inte de äckliga jävla gubbjävlarna Järlan och C:o inte begriper. har de ens tittat på matcherna?
16 matcher och inte ett enda skit stämmer i vårat spel. Vi lyckas med ingenting i vårat spel.
Vi är sönderlästa av varenda lag i Elitserien...
Va fan är det som vår ledning ser i vårat spel som säger att detta kommer vända. Hade ett annat lag spelat så här uselt så hade man antingen värvat, sparkat tränaren.
Man hade definitivt inte barar kört på och som Järlan resonerar hoppas på det bäst a tydligen...
Fan va besviken jag är på detta lag, Som man hade sett fram emot denna säsong.
Visst endast 16 omg spelade men det finns ju inga tecken alls på att det ska vända.
Va fan är det som inte de äckliga jävla gubbjävlarna Järlan och C:o inte begriper. har de ens tittat på matcherna?
16 matcher och inte ett enda skit stämmer i vårat spel. Vi lyckas med ingenting i vårat spel.
Vi är sönderlästa av varenda lag i Elitserien...
Va fan är det som vår ledning ser i vårat spel som säger att detta kommer vända. Hade ett annat lag spelat så här uselt så hade man antingen värvat, sparkat tränaren.
Man hade definitivt inte barar kört på och som Järlan resonerar hoppas på det bäst a tydligen...
Fan va besviken jag är på detta lag, Som man hade sett fram emot denna säsong.
Visst endast 16 omg spelade men det finns ju inga tecken alls på att det ska vända.
There is no I in TEAM!!!!
Tycker D. Tjärnqvist och Wesslau är våra klart bästa spelare den här matchen.Beatin skrev:Nog för att spelet är under all kritik, men såna här inlägg är ta mig fan bara helt patetiska.Sjöwall skrev:Fyfan va tragiskt spel. HAHAHA 1 skott på mål i andra perioden??? Jävla nollor. AVGÅ NU för i helvete.
- super djurgårn
Herregud vad håller grabbarna på med. Och där står Hardy och grinar utan att säga ett ord
Senast redigerad av super djurgårn den 2011-10-29 18:59:02, redigerad totalt 1 gånger.
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Är så trött på detta praktusla lag. Finns inte nånting som visar att laget tagit sig samman. Vi är sååå praktusla i försvaret så man skäms som Djurgårdare...
Härliga Djurgår'n!Magnutz skrev:Vi spelar upp pucken i anfallszon. Då åker vi och byter,. Vafan?!
Beatin skrev:Nog för att spelet är under all kritik, men såna här inlägg är ta mig fan bara helt patetiska.Sjöwall skrev:Fyfan va tragiskt spel. HAHAHA 1 skott på mål i andra perioden??? Jävla nollor. AVGÅ NU för i helvete.
Det där kan du väl själv fatta anledningen till. En spelare som spelar fläckfritt i 14 omgångar har den marginalen. Daniel Tjärnqvist får göra fel ibland. Med den speltid han drar är det fan ett under att han inte gör självmål eller somnar i båset.
Så, är du med nu? Josef är Daniel Tjärnqvist inverterad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varför spelar dem överhuvudtaget? Dem vill ju inte ens vara där