På allvar-daniel- skrev:Har hört ryktesvägen att fru Ölvestad (på allvar nu alltså) tyckte böterna var så saftiga att hon "förbjudit" Jimmie att åka på fler.Kall-El skrev:
Tyvärr tror jag att Ölvestad lider rätt mycket av de nya sjuka bedömningarna på tacklingar. Tror helt enkelt inte att han vågar tacklas för han är rädd för böter och avstängningar. Problemet är bara det att en Ölvestad som inte tacklar har vi inte så mycket nytta av.
Säsongen 2011/2012
-
Jockmaniac
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongen 2011/2012
100% DJURGÅRDSJ***L
Haha, ''den nuvarande truppen skall lösa detta''. Den sociala verksamheten fortsätter att sätta sin prägel på denna helt sjuka förening.
Åh Janne Janne, Janne Janne Janne Janne Järfelt!
Åh Janne Janne, Janne Janne Janne Janne Järfelt!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
För sent. Fernholm fick kontrakt i Finland.rikkard skrev:Förslag på krisåtgärder:
Sparka Bombom och ersätt med annan back. Fernholm kanske. PRIO 1
Längtar nästan till nästa säsong när vi slipper Dumbom/Bom-igen och han ersätts med Fernholm/Timmy P/Oscar E./(Kronwall).
Enligt Janne J jobbar tränarna på att få ut mer av truppen. Det syntes ju väldigt klart framförallt på Hovet igår hur mycket de jobbar med spelarna.
AVGÅ!
AVGÅ!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Ja, men det var ett rykte som sipprade ner till mitt öra från en god vän till mig. Jag kan således inte bedöma äktheten, men tydligen någon som jobbar på samma arbetsplats som fru Ölvestad.Jockmaniac skrev:På allvar-daniel- skrev:Har hört ryktesvägen att fru Ölvestad (på allvar nu alltså) tyckte böterna var så saftiga att hon "förbjudit" Jimmie att åka på fler.Kall-El skrev:
Tyvärr tror jag att Ölvestad lider rätt mycket av de nya sjuka bedömningarna på tacklingar. Tror helt enkelt inte att han vågar tacklas för han är rädd för böter och avstängningar. Problemet är bara det att en Ölvestad som inte tacklar har vi inte så mycket nytta av.
Den bättre halvan har alltså sagt åt Jimmie att inte göra sitt jobb? Bakom varje framgångsrik kvinna står en tofflande Jimpa
Vad som dock inte är ett rykte utan helt sant är att Hardy i praktiken aldrig satt sin fot i spelarnas omklädningsrum sen han kom till klubben. Schysst ledarstil att inte "synas med patrasket". Ger nog bra sammanhållning.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Haha, strålande. Modo behöver egentligen inte förstärka, det är bara en tidsfråga innan det lossnar för deras spelare. Sundström, Skröder, Schremp, Hannula, Axelsson, Danielsson. Och så ska de ha in Linkan på det, herregud vilket lag.
Och här står vi med... Mattias Carlsson och Mackan Nilson. Hurrá!
Angående Hardy. Titta från 0:12 och några sekunder framåt. Är det ens samma människa som står i båset idag?
Då är det bevisat att Järlefelt inte har alla hästar hemma när han raljerar om att vår nuvarande starka trupp ska fixa det här. Avgå avgå avgå!!!
Visst nuvarande trupp kan säkert lösa problemen, men frågan är om nuvarande trupp gör det med de nu tillgängliga tränarna?
Tränare som har haft över en säsong på sig samt två somrar på sig att få ihop ett lag och misslyckats kapital.
Skall man satsa vidare på samma trupp tror i alla fall jag att det krävs nya ledare annars kommer det bara att rulla på som det ser ut nu.
Hur långt det sedan kan räcka återstår att se, men allt från 7e till 12e plats torde vara möjligt.
Tränare som har haft över en säsong på sig samt två somrar på sig att få ihop ett lag och misslyckats kapital.
Skall man satsa vidare på samma trupp tror i alla fall jag att det krävs nya ledare annars kommer det bara att rulla på som det ser ut nu.
Hur långt det sedan kan räcka återstår att se, men allt från 7e till 12e plats torde vara möjligt.
För att svara väldigt kort och bestämt. NEJ!Mäklaren skrev:Angående Hardy. Titta från 0:12 och några sekunder framåt. Är det ens samma människa som står i båset idag?
Det är ju dock inte hans fel att han blivit dement. Man tycker ju bara att DIF-ledningen borde se detta och skicka honom till långvården istället för att låta honom måla ankor på sitt favoritblock i Djurgårdens spelarbås med sina vårdare Micke och Tomas jämte sig.
Hallå DIF-ledningen! Kejsaren är naken, eller är det bara vi som ser det?
Det är så man ska agera... Det är så man väcker ett sovande lag. Om Hardy gör på det här viset och vi ändå torskar köper jag situationen. Inte annars.Mäklaren skrev:Angående Hardy. Titta från 0:12 och några sekunder framåt. Är det ens samma människa som står i båset idag?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Jockmaniac
Bara faktumet att han står FRAMFÖR spelarna, i ansiktet, på det klippet och dirigerar är en väsentlig skillnad. Minns ni fotbollstränaren Siggi Jonsson? Slutet mot Elfsborg på Stadion för ett par år sedan, vi ligger under med 0-1, Siggi kastar kostymen, kavlar upp ärmarna på skjortan och kliver ut mot sidlinjen. Dirigerar tamefan i varje situation, hoppar, skriker och vrålar. Behöver jag säga att vi vände och vann med 2-1.
Så SKA en tränare agera
Så SKA en tränare agera
100% DJURGÅRDSJ***L
- swallat
Jockmaniac skrev:Bara faktumet att han står FRAMFÖR spelarna, i ansiktet, på det klippet och dirigerar är en väsentlig skillnad. Minns ni fotbollstränaren Siggi Jonsson? Slutet mot Elfsborg på Stadion för ett par år sedan, vi ligger under med 0-1, Siggi kastar kostymen, kavlar upp ärmarna på skjortan och kliver ut mot sidlinjen. Dirigerar tamefan i varje situation, hoppar, skriker och vrålar. Behöver jag säga att vi vände och vann med 2-1.
Så SKA en tränare agera
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt