Men vad är lösningen efter otaliga matcher med låg karaktär av Boumediene... han verkar ju inte inneha självkritiken i ryggsäcken att knyta näven och komma igen. Han såsar vidare med hög lön och trycker ner vår kära förening i dyn. Vad ska vi göra... bara tiga och se på?-daniel- skrev:Här håller jag med fullt ut, så jävla patetiskt att bua åt sina egna spelare. Spelar ingen roll att #78 i sina sämsta stunder är seriens i särklass värsta back (Lassen framstår som rena Scott Gomez i jämförelse), men MAN BUAR INTE ÅT SINA EGNA SPELARE.Lee Harvey Oswald skrev:Håller med 100%Mash skrev: Samtidigt så finns det vissa som inte ska ha biljett och stå på läktaren, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SÄTT ATT BUA ÅT SIN EGNA SPELARE!? Ja visst, han gjorde en mega tabbe och gjorde så vi miste tre pinnar, men för i helvete, är det värt att bua åt honom när han får pucken !? Vad kommer sen? Stormning mot eget spelarbås? Ni kan, tillsammans med Bombom, AVGÅ!
Riktigt lågvattenmärke, skäms enormt att tillhöra samma förening som er (små individer med ännu mindre hjärnor)
Så mycket aik/göteborg över sånt där skitbeteende.
Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Douglas Murray and Dan Boyle go together like peanut butter and jelly...
Wikegård frågade vad som driver Hardy och då kom svaret: Ja, det é väl den 25:e varje månad, det ger ju mat på bordet medan han sen övergick till: Nä men det é väl passionen till sporten eller nåt liknande. Var nåt i den stilen iaf.kalle99 skrev:Det har jag missat vad sa han då ?xxwinniehxx skrev:Apropå löning så var det ju det Hardy nämnde i upptaktsträffen när han tillfrågades om drivkraften. Då trodde man att han skojade, men nu vettifan..
Senast redigerad av Struten den 2011-10-27 22:05:41, redigerad totalt 1 gånger.
Precis som jag trodde då.Millwall skrev:Den frågan är inte teoretisk, den är retorisk... Den kan inte besvaras. Frågan är lika dum som "Vill du vinna 1 miljon kr, eller vill du hellre att din bästa polare förlorar en miljon kr?"jensa85 skrev:Bara en vanlig teoretisk fråga nu.
Vad hade du valt:
Alt1: Att DIF förlorar samtliga 5 derbyn under en säsong men vinner övriga 50 matcher och tar guld.
Alt2: Att DIF vinner samtliga 5 derbyn under en säsong men förlorar övriga 50 matcher och åker ur elitserien.
?
Vid normala omständigheter ska AIK ha spö - ALLTID!
"Vilket lag håller du på?
- Jag håller inte på Aik"
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hans lön blir väl inte mindre för att man häcklar honom till ännu sämre på prestationer? Är det någonting Boumedienne alltid haft under sin karriär är det en stor portion självförtroende. Tappar han det... Vilket han ser ut att ha gjort, så har vi den där backen med lägst lägstanivå i ES varenda match.DrDyngrak skrev:Men vad är lösningen efter otaliga matcher med låg karaktär av Boumediene... han verkar ju inte inneha självkritiken i ryggsäcken att knyta näven och komma igen. Han såsar vidare med hög lön och trycker ner vår kära förening i dyn. Vad ska vi göra... bara tiga och se på?-daniel- skrev:Här håller jag med fullt ut, så jävla patetiskt att bua åt sina egna spelare. Spelar ingen roll att #78 i sina sämsta stunder är seriens i särklass värsta back (Lassen framstår som rena Scott Gomez i jämförelse), men MAN BUAR INTE ÅT SINA EGNA SPELARE.Lee Harvey Oswald skrev:Håller med 100%Mash skrev: Samtidigt så finns det vissa som inte ska ha biljett och stå på läktaren, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SÄTT ATT BUA ÅT SIN EGNA SPELARE!? Ja visst, han gjorde en mega tabbe och gjorde så vi miste tre pinnar, men för i helvete, är det värt att bua åt honom när han får pucken !? Vad kommer sen? Stormning mot eget spelarbås? Ni kan, tillsammans med Bombom, AVGÅ!
Riktigt lågvattenmärke, skäms enormt att tillhöra samma förening som er (små individer med ännu mindre hjärnor)
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det spelar ingen roll om någon är sämre än självaste Gary Sundgren; man buar inte systematiskt ut en enskild spelare i sitt egna lag. Patetiskt och pinsamt. Börjas det med sådana fasoner mer frekvent på hockeyn så tänker åtminstone inte jag gå på en endaste match till.DrDyngrak skrev:Men vad är lösningen efter otaliga matcher med låg karaktär av Boumediene... han verkar ju inte inneha självkritiken i ryggsäcken att knyta näven och komma igen. Han såsar vidare med hög lön och trycker ner vår kära förening i dyn. Vad ska vi göra... bara tiga och se på?-daniel- skrev:Här håller jag med fullt ut, så jävla patetiskt att bua åt sina egna spelare. Spelar ingen roll att #78 i sina sämsta stunder är seriens i särklass värsta back (Lassen framstår som rena Scott Gomez i jämförelse), men MAN BUAR INTE ÅT SINA EGNA SPELARE.Lee Harvey Oswald skrev:Håller med 100%Mash skrev: Samtidigt så finns det vissa som inte ska ha biljett och stå på läktaren, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SÄTT ATT BUA ÅT SIN EGNA SPELARE!? Ja visst, han gjorde en mega tabbe och gjorde så vi miste tre pinnar, men för i helvete, är det värt att bua åt honom när han får pucken !? Vad kommer sen? Stormning mot eget spelarbås? Ni kan, tillsammans med Bombom, AVGÅ!
Den bistra sanningen är att vi som supportrar egentligen inte kan göra så mycket åt lagsituationen och om man är missnöjd.
-
En smiley får sammanfatta matchen:
Djurgården anno 11/12 är ett skämt. Ett stort mega skämt! Jag kan meddela att jag aldrig garvat åt mitt lag tidigare, men idag skrattade jag så att jag grät när våra isprinsessor spelade. Äntligen har vi fått svaret på den berömda frågan, hur skulle en konståkare klara en hockeymatch? Tadada, svaret är
Som jag skrivit tidigare, man får fan valuta för pengarna när man går på Djurgårdens matcher denna säsong det kan ingen klaga på. Ett gäng teaterfjollor på isen som apar sig och beter sig som pajaser det går hem, det har vi sett tidigare. Men förr kallade vi det Disney On Ice, nu heter det DIF Hockey! Trumslagare var är du?
Jag skojar inte, ge Mackan en Musse Pigg-dräkt så är vi hemma. Mathias Tjärnqvist behöver inte klä ut sig, där har vi Quasimodo livs levande, detsamma med Bom Bom som är Långben upp i dagen. För att inte tala om Hardy Nilsson som är häxan i Snövit!
På fullaste allvar, sparka ledningen innan det är för sent. Djurgården gräver just nu gladeligen sin egen grav, och jag skojar inte, jag personligen har aldrig sett ett så talanglöst lag spela i min tröja. Vafals liksom?
Ni som lever i någon sorts fantasivärld och tror att någon finnig spoilboy som heter Zibanejad kommer rädda kontraktet kan ta huvudet ur armhålan och inse fakta. Silkesvantarna är av, handväskan är kastad, naglarna är klippta och Hardy Nilsson är i garderoben. Detta är det enda som kan rädda DIF den här säsongen, och att någon fet programledare från Sportbladets karismalösa produktion After Ice står och visar sin okunnighet offentligt är inget nytt. Djurgården i SM-Final mot Färjestad, jo tjena, och Hitler bor i Norge, Tomten i min bakgård och Micke kommer sluta dumflina efter varje rövknullning DIF åker på.
Förresten, bra jobbat Norman. Ni andra kan suga mitt medlemskort!

Djurgården anno 11/12 är ett skämt. Ett stort mega skämt! Jag kan meddela att jag aldrig garvat åt mitt lag tidigare, men idag skrattade jag så att jag grät när våra isprinsessor spelade. Äntligen har vi fått svaret på den berömda frågan, hur skulle en konståkare klara en hockeymatch? Tadada, svaret är

Som jag skrivit tidigare, man får fan valuta för pengarna när man går på Djurgårdens matcher denna säsong det kan ingen klaga på. Ett gäng teaterfjollor på isen som apar sig och beter sig som pajaser det går hem, det har vi sett tidigare. Men förr kallade vi det Disney On Ice, nu heter det DIF Hockey! Trumslagare var är du?
Jag skojar inte, ge Mackan en Musse Pigg-dräkt så är vi hemma. Mathias Tjärnqvist behöver inte klä ut sig, där har vi Quasimodo livs levande, detsamma med Bom Bom som är Långben upp i dagen. För att inte tala om Hardy Nilsson som är häxan i Snövit!
På fullaste allvar, sparka ledningen innan det är för sent. Djurgården gräver just nu gladeligen sin egen grav, och jag skojar inte, jag personligen har aldrig sett ett så talanglöst lag spela i min tröja. Vafals liksom?
Ni som lever i någon sorts fantasivärld och tror att någon finnig spoilboy som heter Zibanejad kommer rädda kontraktet kan ta huvudet ur armhålan och inse fakta. Silkesvantarna är av, handväskan är kastad, naglarna är klippta och Hardy Nilsson är i garderoben. Detta är det enda som kan rädda DIF den här säsongen, och att någon fet programledare från Sportbladets karismalösa produktion After Ice står och visar sin okunnighet offentligt är inget nytt. Djurgården i SM-Final mot Färjestad, jo tjena, och Hitler bor i Norge, Tomten i min bakgård och Micke kommer sluta dumflina efter varje rövknullning DIF åker på.
100% DJURGÅRDSJ***L
-
http://www.elitserienplay.se/#/video.1146815661001 2 minuter in.kalle99 skrev:Det har jag missat vad sa han då ?xxwinniehxx skrev:Apropå löning så var det ju det Hardy nämnde i upptaktsträffen när han tillfrågades om drivkraften. Då trodde man att han skojade, men nu vettifan..
Jag går inte på en match till om master disaster 78 finns med i laguppställningen
- -daniel-
Du glömde att Elvis lever, och han bor i Härnösand!Jockmaniac skrev:Djurgården i SM-Final mot Färjestad, jo tjena, och Hitler bor i Norge, Tomten i min bakgård och Micke kommer sluta dumflina efter varje rövknullning DIF åker på.
Ja det låter ju klockrent att det är en Freudiansk "felsägning"Struten skrev:Wikegård frågade vad som driver Hardy och då kom svaret: Ja, det é väl den 25:e varje månad, det ger ju mat på bordet medan han sen övergick till: Nä men det é väl passionen till sporten eller nåt liknande. Var nåt i den stilen iaf.kalle99 skrev:Det har jag missat vad sa han då ?xxwinniehxx skrev:Apropå löning så var det ju det Hardy nämnde i upptaktsträffen när han tillfrågades om drivkraften. Då trodde man att han skojade, men nu vettifan..
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Katastrof.
"handväskan är kastad" måste fan vara det roligaste jag läst på grymt länge! (skrattar så jag gråter här, tack jock)Jockmaniac skrev:En smiley får sammanfatta matchen:![]()

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hardy sade även detta under upptaktsträffen :
"Vi har ett nästan onödigt bra försvar."
Hardy om sitt backbestånd.
Eller vad säger vi om "Mackans uttalande :
"Jag var värdelös helt enkelt."
Djurgårdens nya lagkapten Marcus Nilson tar inte till några ursäkter när han beskriver sitt fjolår.
Jag är värdelös borde han ha som kvällsbön varje dag.
"Vi har ett nästan onödigt bra försvar."
Hardy om sitt backbestånd.
Eller vad säger vi om "Mackans uttalande :
"Jag var värdelös helt enkelt."
Djurgårdens nya lagkapten Marcus Nilson tar inte till några ursäkter när han beskriver sitt fjolår.
Jag är värdelös borde han ha som kvällsbön varje dag.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson
Bra att du stannar hemma! Antingen så står du där alltid oavsett eller så sitter du framför TVn, du går inte till Hovet när det går bra... Du går dit VARJE GÅNG, oavsett vad. Framförallt när du är säsongare...Donkels skrev:Jag går inte på en match till om master disaster 78 finns med i laguppställningen