HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA +1 BjurreBjurre skrev:Du vet väl att Millwall är Englands Aik va?Millwall skrev:Ojdå! Det var inte min mening att trampa alla upprörda hooligans på tårna som verkligen gjort slag i saken och e-postat sin mening till DIF Hockeys Sportchef...
Jag ber ödmjukast om ursäkt!
Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Nope! Arsenal eller Man U beskriver nog AIK bättre. Stora. Ganska bra. Men har en tyst publik som går på matcherna för själva hypen.
Du missade bara den punkten att Millwalls fans bråkar mest som aiksMillwall skrev:Nope! Arsenal eller Man U beskriver nog AIK bättre. Stora. Ganska bra. Men har en tyst publik som går på matcherna för själva hypen.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Du missade bara den punkten att Millwalls fans bråkar mest som aiks och sen när vart Aik stora?Bjurre skrev:Millwall skrev:Nope! Arsenal eller Man U beskriver nog AIK bättre. Stora. Ganska bra. Men har en tyst publik som går på matcherna för själva hypen.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Milwall verkar vara en sådan som skiter fullständigt i hur det går på matcherna och hur laget spelar, bara han får gå på derbyna och skrika "hata ajk!!!!!!". Sen att klaga på folk som försöker få någonting att ändras är ju bara rent patetiskt. Millwall ta bort ditt account.Mjölner skrev:Måste man va huligan för att man inte vill betala 4000-8000 per säsong för att ledningen bara pissar på oss fans? fråga igen IQ?Millwall skrev:Ojdå! Det var inte min mening att trampa alla upprörda hooligans på tårna som verkligen gjort slag i saken och e-postat sin mening till DIF Hockeys Sportchef...
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
HAHAHA bästa idagChallen skrev:Milwall verkar vara en sådan som skiter fullständigt i hur det går på matcherna och hur laget spelar, bara han får gå på derbyna och skrika "hata ajk!!!!!!". Sen att klaga på folk som försöker få någonting att ändras är ju bara rent patetiskt. Millwall ta bort ditt account.Mjölner skrev:Måste man va huligan för att man inte vill betala 4000-8000 per säsong för att ledningen bara pissar på oss fans? fråga igen IQ?Millwall skrev:Ojdå! Det var inte min mening att trampa alla upprörda hooligans på tårna som verkligen gjort slag i saken och e-postat sin mening till DIF Hockeys Sportchef...
Du missade även den punkten att ajks fans inte går på matcherna.Bjurre skrev:Du missade bara den punkten att Millwalls fans bråkar mest som aiksMillwall skrev:Nope! Arsenal eller Man U beskriver nog AIK bättre. Stora. Ganska bra. Men har en tyst publik som går på matcherna för själva hypen.
Nu vill jag verkligen inte Sillen & CO ute på Stureplan imorgon. Det är dags för extraträning varje dag, ända in på småtimmarna.
Skäms de inte?
Skäms de inte?
Har nu också mailat herr sportchef, Janne Järlan. Inte acceptabelt någonstans.
Förlåt Wallmill, hoppas du inte blir arg på mig.
Förlåt Wallmill, hoppas du inte blir arg på mig.

Snart kan alla lag i allsvenskan göra en sån här låt
Går de på krogen och sabbar sina chanser ytterligare ska de sparkas. De måste prestera innan de belönar sig själva. Extra-träningar, annat, men ALDRIG krogen. Det är så jävla illa.FabbeK skrev:Nu vill jag verkligen inte Sillen & CO ute på Stureplan imorgon. Det är dags för extraträning varje dag, ända in på småtimmarna.
Skäms de inte?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Jag kommer mista mitt förstånd innan denna säsong är över, helt säkert nu.
Tycker grymt synd om spelare som Wesslau, Printz, D.Tjärnqvist, P.Åberg (och på senare tid även Nilson och Ottosson), dessa individer presterar enligt planerna medan resten av laget gång på gång i match efter match raserar alla möjligheter att ta 3p.
Hardy har fått ihop en helt oslagbar mix denna säsong.
Vi är totalt könslösa framför motståndarkassen och i andra änden skapar vi total förvirring i egen zon genom att ständigt spela fast oss själva med duttiga hopplösa studspuckar bakom eget mål.
Kyle & # 78 behöver knappt nämnas längre.
Men det är en annan oerhört irriterande detalj i 3:e periodens inledning som kanske avgör hela matchen.
Norman driver in pucken fint på HV:s vänsterkant och får ett utmärkt läge att lägga ett skott på mål mellan backens ben och klubba.
Men Norman kladdar fast både sig själv och pucken på äkta DIF2011/2012-manér, spelet vänder och HV gör 2-2.
Hovet, alla ES-lags favoritarena.
1.Hyfsat drag på läktaren (men bara ett tag till, hörde många muttra efter matchen att -nu blir det faan paus ett tag)
2.Absolut ingen hemmadomare
3.Garanti på minst 4st gratis frilägen
4.Minst 1p med sig hem, oftast 3
Har grymt svårt att just nu se nåt annat scenario än att DIF spelar i kvalserien i vår.
I det sista matcherna ser man faktiskt att DIF gör sitt yttersta, men vi är helt enkelt alldeles för oskickiga, i samtliga moment på isen.
Det finns så mycket okunskap i årets trupp att jag kräks blod på mina bästa gå-bort-byxor.
Spelare som snubblar, spelare som passar nån som inte är där, spelare som åker i 180 blås men får inte med sig pucken, spelare som tacklar bara sarg tills den bågnar osv osv.
Men det är ju såna spelartyper "Den Grå" vill ha
Tycker grymt synd om spelare som Wesslau, Printz, D.Tjärnqvist, P.Åberg (och på senare tid även Nilson och Ottosson), dessa individer presterar enligt planerna medan resten av laget gång på gång i match efter match raserar alla möjligheter att ta 3p.
Hardy har fått ihop en helt oslagbar mix denna säsong.
Vi är totalt könslösa framför motståndarkassen och i andra änden skapar vi total förvirring i egen zon genom att ständigt spela fast oss själva med duttiga hopplösa studspuckar bakom eget mål.
Kyle & # 78 behöver knappt nämnas längre.
Men det är en annan oerhört irriterande detalj i 3:e periodens inledning som kanske avgör hela matchen.
Norman driver in pucken fint på HV:s vänsterkant och får ett utmärkt läge att lägga ett skott på mål mellan backens ben och klubba.
Men Norman kladdar fast både sig själv och pucken på äkta DIF2011/2012-manér, spelet vänder och HV gör 2-2.
Hovet, alla ES-lags favoritarena.
1.Hyfsat drag på läktaren (men bara ett tag till, hörde många muttra efter matchen att -nu blir det faan paus ett tag)
2.Absolut ingen hemmadomare
3.Garanti på minst 4st gratis frilägen
4.Minst 1p med sig hem, oftast 3
Har grymt svårt att just nu se nåt annat scenario än att DIF spelar i kvalserien i vår.
I det sista matcherna ser man faktiskt att DIF gör sitt yttersta, men vi är helt enkelt alldeles för oskickiga, i samtliga moment på isen.
Det finns så mycket okunskap i årets trupp att jag kräks blod på mina bästa gå-bort-byxor.
Spelare som snubblar, spelare som passar nån som inte är där, spelare som åker i 180 blås men får inte med sig pucken, spelare som tacklar bara sarg tills den bågnar osv osv.
Men det är ju såna spelartyper "Den Grå" vill ha
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bänka det där dampbarnet Boemedienne nu
Pensionera Hardy
Ta in Linkan
Pensionera Hardy
Ta in Linkan
HAHAHAHA.
Pinsam insats - igen. Tredjeperioden det sämsta jag sett. 2 skott på mål!? HAHAHA!
Kassa ingripanden vid alla mål. Obeskrivligt uselt. Men DIF:s ledning och tränarstab är nog skitnöjd.
Seriöst. Jag tänker inte betala en enda biljett till innan nåt händer. Jag betalar inte för att lida på ett sätt som kan liknas vid att få naglarna utdragna med tång och penis penetrerad av tandpetare. 5 matcher av 7 på Hovet = torsk. Kanske är jag tillbaks på derbyt innan jul.
Kicka dumbom och Hardy. Ja, snart känns det som den enda lösningen.
Hej kvalserien!
Pinsam insats - igen. Tredjeperioden det sämsta jag sett. 2 skott på mål!? HAHAHA!
Kassa ingripanden vid alla mål. Obeskrivligt uselt. Men DIF:s ledning och tränarstab är nog skitnöjd.
Seriöst. Jag tänker inte betala en enda biljett till innan nåt händer. Jag betalar inte för att lida på ett sätt som kan liknas vid att få naglarna utdragna med tång och penis penetrerad av tandpetare. 5 matcher av 7 på Hovet = torsk. Kanske är jag tillbaks på derbyt innan jul.
Kicka dumbom och Hardy. Ja, snart känns det som den enda lösningen.
Hej kvalserien!
Ja, vad ska man säga?
Kyle, Norman och Boumedienne. Varför spelar ni ishockey?
Kyle, Norman och Boumedienne. Varför spelar ni ishockey?