Jim Morrison skrev:Verkar som att Djurgårdsmatchen nu har utgått. Hittar den inte i listan under Elitserien på csports.se och "felmeddelandet" på sidan är borttaget.
Uselt.
Såg ett antal matcher via csport förra säsongen. Aldrig mer. Sämsta tjänsten någonsin. Fick inte en enda match ordentligt utsänd trots fiber-lina på 100mbit. Jag har helt slutat köpa deras matcher.
Jim Morrison skrev:Verkar som att Djurgårdsmatchen nu har utgått. Hittar den inte i listan under Elitserien på csports.se och "felmeddelandet" på sidan är borttaget.
Uselt.
Jag kan dock bekräfta att det inte utgått utan pågår för fullt. Du behöver dock inte vara ledsen du missar inte mycket.
Uselt.
Jag kan dock bekräfta att det inte utgått utan pågår för fullt. Du behöver dock inte vara ledsen du missar inte mycket.
Utgått som i utgått på hemsidan csports.se alltså. Att dom inte kan sända den
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Där blev Fimpen utvisad för "Håller egen klubba i hand". Ny regel. Den andra nyheten fick Almtorp känna på då han fick 2 minuter för "Tackling"... herregud.
Magnutz skrev:Där blev Fimpen utvisad för "Håller egen klubba i hand". Ny regel. Den andra nyheten fick Almtorp känna på då han fick 2 minuter för "Tackling"... herregud.
Magnutz skrev:Där blev Fimpen utvisad för "Håller egen klubba i hand". Ny regel. Den andra nyheten fick Almtorp känna på då han fick 2 minuter för "Tackling"... herregud.
Magnutz skrev:Jag har sett en hel del matcher denna säsong och detta kan vara det segaste jag sett så här långt. Håller ni med eller har jag sirap på ögonloberna?!
Och Utvisningsbåset säger: "Hej på dig Fredrik Claesson"...
Frölunda borta var betydligt segare, som jag minns det.
"På grund av tekniska problem utgår matchen Djurgården - HV71. För kunder som köpt matchbiljett: Mer information om ersättning för den uteblivna matchen kommer att skickas ut inom kort."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.