Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Spelar man som sista man på blå och under press en pass bakom ryggen ska man fan gå och duscha, han ska inte spela mer den här matchen!
Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Är det bara för mig csports strular fortfarande? Fy fan vad trött jag är på den skiten.
Bom-Bom i ett nötskal. Briljant i matchinledningen, gör sedan ett misstag man knappt har ord för. Sådana spelare håller inte att ha i ett lag. Även mitt långa tålamod med Josef börjar nu ta slut. Det HÅLLER INTE att göra tre-fyra hyfsade matcher för att sedan göra så grova individuella misstag som detta.
För övrigt är Järlans Linkan-kommentar om att vi runt laget är överens om att han inte skulle höja detta laget på väg att redan nu bli hela 2000-talets största floskel.
Kolla noggrant på vårat PP så förstår samtliga vad jag menar. Det är verkligen helt fantastiskt uruselt. BRUTALT lågt tempo, inga backskott, ingen som kan slå de avgörande passningarna.
MEN snart så kommer ju Mika Zibanejad hem och frälser oss och vi vinner både SM-Guld, Stanley Cup och Fotbolls-VM på samma gång.
Nu tycker nog många att det verkligen sett bra ut i första perioden. Och det sjuka är att om man jämför med tidigare matcher så gör det ju verkligen det. Man är så lättlurad.
Dessutom redan släppt till tvåfrilägen trots att HV inte ens försökt anfalla. Avd. "Försvarsspelet är bra"
Så less....
För övrigt är Järlans Linkan-kommentar om att vi runt laget är överens om att han inte skulle höja detta laget på väg att redan nu bli hela 2000-talets största floskel.
Kolla noggrant på vårat PP så förstår samtliga vad jag menar. Det är verkligen helt fantastiskt uruselt. BRUTALT lågt tempo, inga backskott, ingen som kan slå de avgörande passningarna.
MEN snart så kommer ju Mika Zibanejad hem och frälser oss och vi vinner både SM-Guld, Stanley Cup och Fotbolls-VM på samma gång.
Nu tycker nog många att det verkligen sett bra ut i första perioden. Och det sjuka är att om man jämför med tidigare matcher så gör det ju verkligen det. Man är så lättlurad.
Dessutom redan släppt till tvåfrilägen trots att HV inte ens försökt anfalla. Avd. "Försvarsspelet är bra"
Så less....
Ligger man delad sist i Elitserien när det gäller +/- så ska man fan ha sparsamt med istid också.
Undrar om han är så jävla dålig eller det är bara att han inte är intresserad utan enbart för pengarna han får varje månad?
Märkligt att ingen tränare ser alla hans misstag eller de är som han, skiter i vilket för de får sina pengar oavsett den 25:e...
Undrar om han är så jävla dålig eller det är bara att han inte är intresserad utan enbart för pengarna han får varje månad?
Märkligt att ingen tränare ser alla hans misstag eller de är som han, skiter i vilket för de får sina pengar oavsett den 25:e...
There is no I in TEAM!!!!
VI HAR TILLFÄLLET PROBLEM MED (DJURGÅRDENMATCHEN)
OCH VI ARBETAR MED ATT LÖSA PROBLEMET. @csports.

- Jim Morrison
Alltid HV-matcherna som strular verkar det som
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Att Hovet buade ut Bom-Bom efter deras mål så fort han hade pucken är det lägsta vi sjunkit på länge. Bra taktik. Att bua ut en enskild spelare pga dålig prestation. Patetiskt. Chanserna att han gör något vettigt med pucken när halva hovet buar åt honom är väl ganska små? Brutalt pinsamt och det pissar på vårt goda rykte från de senaste säsongerna. Usel reklam för ev. framtida värvningar.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Då var det bevisat en gång till för alla - Alla bajare är losers.
DIF!
Jim Morrison skrev:Alltid HV-matcherna som strular verkar det som
3:e gången jag får förlängt abonemang nu

Lever på 1kr länge

Ironi i det hela

Senast redigerad av lefflan den 2011-10-27 18:43:58, redigerad totalt 1 gånger.
Kan väl hålla med om att första perioden är godkänt, men långt ifrån bra. Alldeles för splittrat lag och för mycket felpassningar för att det ska vara bra. Sista TIO tar bort betyget bra..
Sen så känns det som att Wesslaus "flumhet" gör laget virrigt, han kan bara göra "bra" räddningar..
Fö. varför spelar SSK-flopparna i PP och även Claesson? :S
Sen så känns det som att Wesslaus "flumhet" gör laget virrigt, han kan bara göra "bra" räddningar..
Fö. varför spelar SSK-flopparna i PP och även Claesson? :S
- Jim Morrison
Du är verkligen en Djurgårdensapologist. Du VÄGRAR att kritisera Djurgården, laget, men SÅ FORT VI PUBLIKEN gör NÅGONTING negativt så är du på som en jävla rabieshund och skäller. Patetiskt? Vet du vad som är patetiskt? Djurgårdens IF denna säsong.SirDIFalot skrev:Att Hovet buade ut Bom-Bom efter deras mål så fort han hade pucken är det lägsta vi sjunkit på länge. Bra taktik. Att bua ut en enskild spelare pga dålig prestation. Patetiskt. Chanserna att han gör något vettigt med pucken när halva hovet buar åt honom är väl ganska små? Brutalt pinsamt och det pissar på vårt goda rykte från de senaste säsongerna. Usel reklam för ev. framtida värvningar.
Efter alla Boumediennes missar och hans kontinuerliga skitspel så förtjänar han det fan. Hoppas det funkar då Hardy Nilsson vägrar skälla på honom eller bänka sopan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Att bua ut en spelare är inte speciellt genomtänkt, det kan jag hålla med om, men samtidigt kan jag förstå reaktionen. Man får nästan känslan att han inte tar sina misstag på allvar, och om så är fallet så förtjänar han ett riktigt wakeup call.SirDIFalot skrev:Att Hovet buade ut Bom-Bom efter deras mål så fort han hade pucken är det lägsta vi sjunkit på länge. Bra taktik. Att bua ut en enskild spelare pga dålig prestation. Patetiskt. Chanserna att han gör något vettigt med pucken när halva hovet buar åt honom är väl ganska små? Brutalt pinsamt och det pissar på vårt goda rykte från de senaste säsongerna. Usel reklam för ev. framtida värvningar.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Det är så mycket vi inte gör rätt på så många olika ställen i banan. Pratade lite snabbt med en logisk herre efter 1-3-moset mot Luleå. Han var uppgiven och sa att "inte en enda position såg bra ut" ingen var på rätt ställe någonsin..
Det saknas något grundläggande just nu. Det enkla, smarta.
Det saknas något grundläggande just nu. Det enkla, smarta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Jag tycker fan att buandet är befogat när den riktar sig mot just Boumedienne efter ett sådant misstag. Vilken annan spelare som helst i Djurgården så hade jag hållt med att det skulle vara riktigt dumt. Men när till och med Hovetpubliken buar så vet man att det är risigt alltså.
Kvalserien känns ganska trolig just nu. Pontus Åberg är nog det enda positiva jag sett hittills under denna säsong.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!