DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Chibsah klar för tre år. Han var riktigt bra mot oss i sista matchen.
Är det verkligen en central mittfältare som behövs?Enbom skrev:Chibsah klar för tre år. Han var riktigt bra mot oss i sista matchen.
Är Kasper eller Daja på väg bort månne... Annars låter det väl iofs bra.
Får lite obehagliga Prince Ipke Ekong-vibbar dock.
Sen verkar vi jaga Keene och Nordfeldt, låter väl ganska bra.
Edit: Chibsah som Bosman är ju bra iaf.
Detta skriver Alfelt på AB: "Djurgården kan slåss om guldet – om de värvar smart..." (rubrik ur en artikel som kostar $$$)
Nu är jag ingen fotbollsfantast men kommentarer som dessa får mig alltid att le lite extra
Nu är jag ingen fotbollsfantast men kommentarer som dessa får mig alltid att le lite extra

Jag är inte arg, och inte besviken.
Känns bra än så länge i denna silly season, vi behöver bredd och spets så får vi dem det ryktas om så känns det lovande 

Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
Ingen av de är ursprungligen från DIF så jag har väldigt svårt att se varför de överhuvudtaget skulle göra det, om inte DIF pungar ut rejält med lön dvs.zOscaR skrev:Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
Jokester skrev:Ingen av de är ursprungligen från DIF så jag har väldigt svårt att se varför de överhuvudtaget skulle göra det, om inte DIF pungar ut rejält med lön dvs.zOscaR skrev:Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
Nej, när man aldrig ens verkar kunna få hem Andreas Johansson eller Mikael Dorsin känns det ju osannolikt, minst sagt.
Kim kommer aldrig tillbaka. Han var väldigt besviken på hur DIF hanterade situationen när han bytte till Rennes.kaminor skrev:Jokester skrev:Ingen av de är ursprungligen från DIF så jag har väldigt svårt att se varför de överhuvudtaget skulle göra det, om inte DIF pungar ut rejält med lön dvs.zOscaR skrev:Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
Nej, när man aldrig ens verkar kunna få hem Andreas Johansson eller Mikael Dorsin känns det ju osannolikt, minst sagt.
Avgå Jocke.
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
där får han ju skylla sig själv så satans jävla pengakåt han var, han tyckte att DIF skulle släppa honom för ett jävla skambudB.I.B.A skrev:Kim kommer aldrig tillbaka. Han var väldigt besviken på hur DIF hanterade situationen när han bytte till Rennes.kaminor skrev:Jokester skrev:Ingen av de är ursprungligen från DIF så jag har väldigt svårt att se varför de överhuvudtaget skulle göra det, om inte DIF pungar ut rejält med lön dvs.zOscaR skrev:Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Tänkte eftersom det var här deras "stora" genombrott var. Om man kan säga så.Jokester skrev:Ingen av de är ursprungligen från DIF så jag har väldigt svårt att se varför de överhuvudtaget skulle göra det, om inte DIF pungar ut rejält med lön dvs.zOscaR skrev:Finns det någon chans att Kim Källström och Andreas Isaksson skulle kunna komma tillbaks? Inte till nästa säsong alltså, i slutet av deras karriärer eller något? Skulle ju vara rätt så bra om de kunde spela en sista säsong i DIF.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Expert.
Är damernas alla mål med i samma omröstning? Det verkar ju inte riktigt klokt.SirDIFalot skrev:http://www.fotbollskanalen.se/1.2344396 ... _arets_mal
In och rösta fram Joona Toivios balja.
U21 finalen avgörs idag mellan DIF och Elfsborg kl 17:00, för er som inte uppfattat detta.
http://dif.se/2011/10/31/infor-u21-fina ... -elfsborg/
http://dif.se/2011/10/31/infor-u21-fina ... -elfsborg/
Jag är inte arg, och inte besviken.
12 minuter kvar, Elfsborg fick nyss ett mål bortdömt för offside. Djurgårn byter in Kuzmanovic. Nu ska det säkras bakåt...
Snart SM-guld!
Snart SM-guld!