Att han var en sagolikt bra människa har ju ingenting med skämten att göra. Stefan hade ett sinne för humor vad det verkade så han skulle väl fatta om nån. Det kallas skämt av en anledning, och gör man det snyggt och att det blir kul så är ingenting bättre än ett bra skämt.Jockmaniac skrev:Man har det mest färska i bakhuvudet och hans bjudning mot Luleå håller inte ens knatteklass. Kempe kämpar men får inget utträttat till skillnad från exempelvis Tim. Sen tacklar Mario betydligt mer än både Ölvestad och Brodin nuförtiden vilket både är kul och skamligt.DIF_Soldier skrev:Förstår inte varför Kempe får sågen nu? Han är väl en av få som åtminståne är närmst godkänt.Jockmaniac skrev:Byter dem(i deras prime) gladeligen mot Kempe, M.Tjärnqvist, Cehlin och Carlsson i nuläget. Med det laget vi hade då var vi iallafall inte sämst i serien...Mäklaren skrev:Haha, hälsar gladeligen Longstaff välkommen tillbaka till DIF. En riktig klasslirare... varför inte göra klart med Forsander, Joenvärrä och Nordin Harfaoui medan vi ändå håller på?
Han och Tim E är enligt mig de bästa forwards hittills på säsongen, vilket förstås är tragiskt.
Tack för garvet om Liv btw. Hoppas på fler Liv-skämt nu när kvällspressen slutat säga åt oss att vi ska bry oss.
Undrar om Breivik tyckte det var värt? Jag menar, alla har ju glömt det redan eftersom det inte står i tidningarna.
Tycker inte Liv-skämten är alls roliga faktiskt. Ser fortfarande hans lilla son med rosen i handen så fort hans namn nämns. En sak är säker och det är att jag aldrig kommer skämta om den mannen. Stefan var en hockeyspelarna jag respekterade allra mest, och jämför man honom med de flesta moderna spelare, även i Djurgården(kanske tom främst i DIF), så var han en lojal, talangfull och stor människa.
Fortfarande lika tragiskt som när det precis hänt!
Vila i frid
Hatar begravningar med deppad stämning. När jag dör ska ingen sitta och tycka synd om sig själv - då ska det supas och de som stod mig nära ska snacka om vilken idiot jag var, och ha kul.
Jag lovar att meddela er om jag får någon obotlig sjukdom - då vore det en ära om varenda en av er med Mäklaren i spetsen drog fram stora sågen och tore me a new asshole.