Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
"Zibanejad, who will remain in Sweden for the season will still be eligible for the World Junior Hockey Championship."
Snälla, skjuta mig någon. Han borde inte få spela JVM.
Sen ska Zibbe prodcuera över 0,8 poäng/match, annars ska han till AHL snabbt som fan så att en fullgod center värvas istället.
Snälla, skjuta mig någon. Han borde inte få spela JVM.
Sen ska Zibbe prodcuera över 0,8 poäng/match, annars ska han till AHL snabbt som fan så att en fullgod center värvas istället.
Se där! Det var väl snällt gjort av sens? Även NHL-lag har ett hjärta. Eller vad säger du DIF-Soldier
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
jag tror ett varmt välkomnande på första hemmamatchen skulle vara en spark i rätt riktningJa-ke den andre skrev:""Murray asked Alfredsson to have a talk with Zibanejad after the news was broken to him."
Kid must be down right now."
Från HFBoards. Hoppas han inte är allt för knäckt nu bara. Tror nog bara detta kommer sporra honom att göra allt för att ta en plats nästa år i Ottawa.

glad att han är tillbaka. som några var inne på tidigare så är han en person som kan ändra en matchbild, men mer förstärkning krävs
Elva poäng på 34 Elitseriematcher. En poäng på åtta NHL-matcher.
Zibanejad är duktig och har bra fart. Men är han en spetsspelare i Elitserien? Absolut inte.
Zibanejad är duktig och har bra fart. Men är han en spetsspelare i Elitserien? Absolut inte.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jahapp, se där. Ett beslut till slut...
Blir oerhört intressant att se Mika, tror vissas övertro på honom kan rendera i enorma sågningar här dock. Men jag hoppas han blir en injektion till sköldpaddsligan på isen och Lille Skutt & co i båset.
Blir oerhört intressant att se Mika, tror vissas övertro på honom kan rendera i enorma sågningar här dock. Men jag hoppas han blir en injektion till sköldpaddsligan på isen och Lille Skutt & co i båset.
- Ja-ke den andre
Undra när han blir spelklar. Hinner inte bli det tills imorgon va?
Löjligt hur ni fortfarande klagar även fast Zibanejad är klar. Hur kul kan det vara att bevaka Djurgården, om det ända man gör dag ut och dag in är att klaga?
Kul som fan att han är tilllbaka.
Losing all hope was freedom.
Varför har du en bild när Jämtin slår Widing med blodiga knogar?Ja-ke den andre skrev:Undra när han blir spelklar. Hinner inte bli det tills imorgon va?
Losing all hope was freedom.
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Snacka om att vi är utsvultna på framgång. Det är ju typ inte Ovechkin vi fått hem. Är rädd att kraven på Mika kommer bli skyhöga att vända vår läckande skuta. Så jag är bara försiktigt optimistisk men är rädd att det inte blir den frälsare vi hoppas på...
-
Nej du vet ju hur Djurgården behandlar nyförvärv? De ska tränas in i systemet, och även fast han förmodligen är i sitt livs form så ska han träna i minst en månad innan har är redo att gå in i vårt Dump and fall(fail)-lag.Ja-ke den andre skrev:Undra när han blir spelklar. Hinner inte bli det tills imorgon va?
Ibland älskar jag verkligen våra tränare.......
100% DJURGÅRDSJ***L
Klart han ska spela JVM. Just JVM är sjukt jävla kul att se, framförallt när det går borta i Kanada. All annan landslagshockey skiter jag nästan i (förutom OS)..
Tror ändå det här var det bästa möjliga för oss. Vad hade hänt om Mikat stannat? Enqvist hade knappast kommit och Linkan verkar helt avskriven. Man hade ju då hoppats på en galen transatlant, men då vi har Järlan med ansvaret vet vi nog alla hur det hade slutat.. Typ Tomas Kollar eller något annat intressant. "Han passar perfekt in i lagbygget" - Hardy Nilsson.
Aja, hoppas Zibbe kan tillföra en jävla energi i laget, att han verkligen lyckas väcka laget med mönsterbrytande aktioner och aggressiv skridskoåkning. En del poäng borde han kunna göra också. Förhoppningsvis har han lärt sig mycket "där borta". Upp till bevis. Väl mött på Hovet, #93.
Aja, hoppas Zibbe kan tillföra en jävla energi i laget, att han verkligen lyckas väcka laget med mönsterbrytande aktioner och aggressiv skridskoåkning. En del poäng borde han kunna göra också. Förhoppningsvis har han lärt sig mycket "där borta". Upp till bevis. Väl mött på Hovet, #93.
Varför skulle man inte klaga? Zibanejad har knappast gjort sig berättigad till att bli respekterad av oss fans.Raus skrev:Löjligt hur ni fortfarande klagar även fast Zibanejad är klar. Hur kul kan det vara att bevaka Djurgården, om det ända man gör dag ut och dag in är att klaga?
Sen är han ingen toppspelare heller. Men stora krav ska han dock ha på sig, med den attityden som han har visat upp mot oss fans. Nu är det dags för Crosby Junior att visa upp att han är en världsstjärna, som han uppenbarligen verkar tro att han är.
- Ja-ke den andre
Därför att han ser ut som en gris på bilden.Raus skrev:Varför har du en bild när Jämtin slår Widing med blodiga knogar?Ja-ke den andre skrev:Undra när han blir spelklar. Hinner inte bli det tills imorgon va?
-
Jävligt sant... I mitt tycke har han pissat på oss supportrar och hela Djurgården precis lika mycket som Ottawa har gjort. Upp till bevis nu Mika!Salas skrev:Varför skulle man inte klaga? Zibanejad har knappast gjort sig berättigad till att bli respekterad av oss fans.Raus skrev:Löjligt hur ni fortfarande klagar även fast Zibanejad är klar. Hur kul kan det vara att bevaka Djurgården, om det ända man gör dag ut och dag in är att klaga?
Sen är han ingen toppspelare heller. Men stora krav ska han dock ha på sig, med den attityden som han har visat upp mot oss fans. Nu är det dags för Crosby Junior att visa upp att han är en världsstjärna, som han uppenbarligen verkar tro att han är.
100% DJURGÅRDSJ***L