Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
-
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Lägg ner alla onyanserade och osmakliga påhopp på våra spelare nu!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Håller med. Mer nyanserade och smakliga påhopp tack!jensa öhling skrev:Lägg ner alla onyanserade och osmakliga påhopp på våra spelare nu!

Expert.
http://video.senators.nhl.com/videocent ... catid=1141
Intervju med Zibanejad, kortfattat så vill han stanna men litar på att Ottawa gör det som är bäst för honom...
Intervju med Zibanejad, kortfattat så vill han stanna men litar på att Ottawa gör det som är bäst för honom...
2014-04-07, vad hände?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilka j-la svin alltså. Om de behåller honom någon vecka extra bara för att jävlas kommer jag hata Ottawa för resten av mitt liv. Seriöst, ni har fått nio matcher. Ta honom eller skicka hem honom, men sluta pissa på oss. Sopgäng.Jim Morrison skrev:Några citat angående Zibanejad-situationen;Murray just said he is not sure Zibanejad is NHL ready and not skating the way he's capable....but he will play tomorrow and a decision will be made.Det sista är så sjukt drygt bara. Dom driver med oss. Det är ju STORA Ottawa och LILLA Djurgården. Så sjukt jävla drygt hur mycket skit vi får slängt på oss och vi bara fortsätter att be om ursäkt. Hur många löften har inte vi fått kring detta?! Beslut då och då, jag stannar, bla bla jävla bla.Bryan Murray says he could let Zibanejad play his 9th game and then let him sit for a game or two before they make decision.
Så jävla tröttsamt.. Tittade lite på intervjuerna med GM och headcoach, och det är verkligen inga raka svar. Men just nu verkar det ju handla om han orkar en hel säsong, både fysiskt och psykiskt. Vilket jag tror att han skulle göra, lätt.Jepe skrev:http://video.senators.nhl.com/videocent ... catid=1141
För en vecka sedan trodde jag att han skulle komma hem, nu är det inte alls lika säkert.
Lär väl bli samma röra med Åberg nästa år, hoppas att DIF är bättre förberedda då..
Hur ska man förbereda sig menar du?Sjöwall skrev:Lär väl bli samma röra med Åberg nästa år, hoppas att DIF är bättre förberedda då..
Värva en ersättare redan innan det är klart hur det blir?
Man får helt enkelt vara bestämda med att man vill ha ett besked innan säsongsstart annars värvar man en ersättare. Det förstör ju så sjukt mycket detta. Mika har redan misstat 14 matcher..AMMC skrev:Hur ska man förbereda sig menar du?Sjöwall skrev:Lär väl bli samma röra med Åberg nästa år, hoppas att DIF är bättre förberedda då..
Okej, skulle vilja säga att det mer är att ta ett principbeslut än att det har med förberedelse att göra. Detta eftersom jag tror att DIF är och har varit väl förberedda på att just detta kunde hända.Sjöwall skrev:Man får helt enkelt vara bestämda med att man vill ha ett besked innan säsongsstart annars värvar man en ersättare. Det förstör ju så sjukt mycket detta. Mika har redan misstat 14 matcher..AMMC skrev:Hur ska man förbereda sig menar du?Sjöwall skrev:Lär väl bli samma röra med Åberg nästa år, hoppas att DIF är bättre förberedda då..
Men jag håller med dig att detta kan vara vägen att gå. Det och att vara sjukt hårda och jobbiga i förhandlingar mot hockeyligan/svenska hockeyförbundet för att förändra NHL-avtalet.
Shit vad härligt att se Linkan i vår tröja!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3832784.ab
Inte lika härligt att läsa detta:
Ros kedja låter suverän, fan vad kassar Åberg skulle göra.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3832784.ab
Inte lika härligt att läsa detta:
Jag kan inte smälta det här. Kommer aldrig kunna.Djurgården?
– Nej, de har tydligt sagt i media att jag inte är välkommen.
Ros kedja låter suverän, fan vad kassar Åberg skulle göra.
Men Hardy, Monty och Micke har väl nån annan briljant plan. Not.– Djurgården. Vilken skönt mottagande han skulle få av fansen. Kedjan är ju given; Bremberg-Ottosson-Åberg.

Så vacker syn!!
Vakna nu Järlefelt och tränarstaben. Jag är den första att erkänna att jag hade fel om Linkan skulle floppa hos oss.
Jag tror effekten av hans comeback i DIF skulle vara mål, roligare spel och mer publik och fansens hyllningar. Inse att de flesta vill se Linkan på isen!!
Helt underbar bild!
Jag skulle vilja ha en gångbar förklaring till varför Linkan inte är välkommen tillbaka.
Berätta för oss vart felet ligger och sluta pissa på alla oss betalande medlemmar som inget hellre vill än att ge en av tidernas största hockeyspelare chansen att avsluta sin karriär på ett värdigt sätt i klubben som han gjort så mkt för genom åren och som han älskar!
Och det är ingen jävla välgörenhet för Linkans skull utan han behövs!
Jag skulle vilja ha en gångbar förklaring till varför Linkan inte är välkommen tillbaka.
Berätta för oss vart felet ligger och sluta pissa på alla oss betalande medlemmar som inget hellre vill än att ge en av tidernas största hockeyspelare chansen att avsluta sin karriär på ett värdigt sätt i klubben som han gjort så mkt för genom åren och som han älskar!
Och det är ingen jävla välgörenhet för Linkans skull utan han behövs!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det känns det inte som om Mika missat 14 matcher med Djurgården. Utan att Djurgården har missat 14 matcher med MikaSjöwall skrev:Man får helt enkelt vara bestämda med att man vill ha ett besked innan säsongsstart annars värvar man en ersättare. Det förstör ju så sjukt mycket detta. Mika har redan misstat 14 matcher..AMMC skrev:Hur ska man förbereda sig menar du?Sjöwall skrev:Lär väl bli samma röra med Åberg nästa år, hoppas att DIF är bättre förberedda då..
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
-
Sätt upp en stor, fet banderoll mot Hv på torsdag med budskapet att vi kräver Linkans återkomst.
- Christopher J
Vackraste bilden på länge. Borde trycka upp den i stort format och ha den på nästa hemmamatch.