Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
-
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Engqvist besitter inte heller de kvalitéer som saknas i dagens Djurgårn, eller den offensiva spets som så många efterlyser. Förvänta er därmed inte att han kommer att återvända hem och frälsa oss.
Vi behöver en Linkan/Robert Nilsson eller liknande.
- Jim Morrison
Tror nog Engqvist kan bli en Rickard Wallin i Elitserien.Metal Machine skrev:Engqvist besitter inte heller de kvalitéer som saknas i dagens Djurgårn, eller den offensiva spets som så många efterlyser. Förvänta er därmed inte att han kommer att återvända hem och frälsa oss.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Finns inte många spelare i världen som kan komma hit och frälsa oss. Jag tycker ändå att man ska kolla om det finns möjlighet att få hem Ante ASAP så att säga. Krydda det med Zibanejad och Linkan och vi är med i matchen igen. Och självklart - kicka gråsparven.Metal Machine skrev:Engqvist besitter inte heller de kvalitéer som saknas i dagens Djurgårn, eller den offensiva spets som så många efterlyser. Förvänta er därmed inte att han kommer att återvända hem och frälsa oss.
Bra luskat, Morrison.
Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
-
Ett nytt spelsystem som är skräddarsytt för våra killar... Finns dock inget namn för det än men jag personligen vill kalla det för: "Dump and fall!"JIIR skrev:Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
100% DJURGÅRDSJ***L
"Dump and Fail"?Jockmaniac skrev:Ett nytt spelsystem som är skräddarsytt för våra killar... Finns dock inget namn för det än men jag personligen vill kalla det för: "Dump and fall!"JIIR skrev:Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varför kan de inte bara spela torpedhockey? Hela grejen med att dumpa pucken är ju att man inte har något annat val... Konstigt.Jockmaniac skrev:Ett nytt spelsystem som är skräddarsytt för våra killar... Finns dock inget namn för det än men jag personligen vill kalla det för: "Dump and fall!"JIIR skrev:Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
- Jim Morrison
Tror att Hardy försöker spela torpedhockey hela tiden, men vi är helt enkelt sönderlästa.JIIR skrev:Varför kan de inte bara spela torpedhockey? Hela grejen med att dumpa pucken är ju att man inte har något annat val... Konstigt.Jockmaniac skrev:Ett nytt spelsystem som är skräddarsytt för våra killar... Finns dock inget namn för det än men jag personligen vill kalla det för: "Dump and fall!"JIIR skrev:Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
Torparhockey, här har vi Mackan och Lill-Tjärna på bild: http://www.hjle.se/svart_vita_bilder/torpare.jpg
Ser inte att vi har någon så kallad "libero" i laget... kanske är det det som behövs.Jim Morrison skrev:Tror att Hardy försöker spela torpedhockey hela tiden, men vi är helt enkelt sönderlästa.JIIR skrev:Varför kan de inte bara spela torpedhockey? Hela grejen med att dumpa pucken är ju att man inte har något annat val... Konstigt.Jockmaniac skrev:Ett nytt spelsystem som är skräddarsytt för våra killar... Finns dock inget namn för det än men jag personligen vill kalla det för: "Dump and fall!"JIIR skrev:Spelar Djurgården ens torpedhockey längre? Vad har vi för spelsystem egentligen?
Bara för att drömma iväg ett kort ögonblick: tänk er att både Ante och Zibanejad skulle komma tillbaka. Vips har vi oss en mycket angenäm konkurrenssituation.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
6 klubbar i KHL är intresserade av Robban Nilsson. Avangard Omsk ligger närmast. Vi kan nog tyvärr glömma Lill-Magic.
jag tror inte att den här har postats tidigare, so there you go: http://www.hockeysverige.se/article/124 ... na-montral
Frågan är: Hur sugen är Engqvist på ännu ett år i AHL utan några nämnvärda chanser att bli ordinarie i NHL? Vet inte hur stora chanserna är att han återvänder till Djurgården men man kan alltid hoppas!
Frågan är: Hur sugen är Engqvist på ännu ett år i AHL utan några nämnvärda chanser att bli ordinarie i NHL? Vet inte hur stora chanserna är att han återvänder till Djurgården men man kan alltid hoppas!
Off topic:
Ajk säljer Videll till Ryssland för att klara av polisfakturorna vid högriskmatcher.
Ajk säljer Videll till Ryssland för att klara av polisfakturorna vid högriskmatcher.
Eller är det för de har typ 5000 färre än budgeterat på sina matcher?
Nu blir det kvalserien för aih nu när fasth inte får fuska så länge till heller!
Får väl hoppas vi skärper till oss lite så vi inte gör de sällskap!
Nu blir det kvalserien för aih nu när fasth inte får fuska så länge till heller!
Får väl hoppas vi skärper till oss lite så vi inte gör de sällskap!