Enda positiva med denna förlust är att fler kamrater på detta forum ÄNTLIGEN börjar fatta att detta lag presterar lika illa som fjolårets.
Skillnaden är att vi då hade spets framåt som med sin individuella kvalite kunde vinna några matcher åt oss.
Nu får det vara nog. Bristerna i spelet är så jävla självklara och jag har påpekat dessa hela denna säsong. Behövs ingen större hockeykunskap för att se att våra såelare inte klarar av nuvarande meningslösa system. Dessutom är lagbygget är ogenomtänkt (misstänker att lirare som Linkan undrar vad fan vi håller på med).
År det någon som fattar vad tränarna vill ha för spel?
Någon som förstår sig på varför vi värvar som vi gör?
Hur fan tänker Järlan?
SM-Guld? När då?
Fy fan, bästa publiksiffrorna på länge också detta spektakel.
Hur länge orkar publiken?
Ledningen (tränare och Järlan). Skämmes ta mig fan.
Ni får inte en spänn till från mig innan ni förklarar vad fan ni håller på med. Nu är det dags att ni förklarar vad som är er spelidé. Vad går den ut på? Varför vill ni inte ha in spetskvalité?
Varför har vi bara blivit sämre sedan silversäsongen? Almtorp och någon Mattias ska ersätta Hannula, Widing, Kruger mfl, hur fan tänkte ni här?
Förklara er snarast, förväntar mig en intervju med tränare och Järlan senast kommande vecka. För oss som lever, andas och älskar DIF är det hög tid att ni börjar bry er och fan ge något tillbaka i form av svar och prestation. Vad är er målsättning egentligen?
(det har bara gått 1/5 del av serien, det är små detaljer som avgör, ví stod på hälarna första .....KRÄKS......)
Så jävla less på en massa bortförklaringar.