Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011

Inlägg av Stulle »

Enbom skrev:Målkåt Åberg? :wink:
Jag tycker det är fantastiskt att han är där och hinner trycka in den, inte alla i laget som har den viljan kan man tycka..
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Lite bättring blev det väl i den andra perioden iaf. Kul att Ottosson höjt sig så mycket match för match, var ska det här sluta?! 8)
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Åberg är en riktig "måltjuv"... :wink:
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
henka83

Inlägg av henka83 »

Skönt med 1-1, men långt ifrån bra spel. Viktiga poäng på spel, känns som den här matchen är nyckeln för vår säsong ska bära av på nåt sätt. Torsk och vi får nog slåss om 6-10 och vinst så kan man ju iaf hoppas på top4 i slutändan. Men mycket att önska i denna upplaga.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

SkönaDjurgårn skrev:Lite bättring blev det väl i den andra perioden iaf. Kul att Ottosson höjt sig så mycket match för match, var ska det här sluta?! 8)
Ja Otto ser ruskigt bra ut. Inte Mackan dock som verkligen inte kan åka rör.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jim Morrison skrev:Jag vill inte vara den som är den, men klacken är väldigt tyst idag.
Men vi spelar dock riktigt bra hockey, om än lite långsamt powerplay.
Jag vet inte, du kan ha rätt, det kanske är så.

Själv hade jag innan säsongen klart högre kvar på DIF:s hemmaspel.
I denna match där man borde gå in och bestämma och pressa luleå till misstag, då är man bara nästan lika bra som luleå.......och dom känns ändå bara som en dag på jobbet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Lee Harvey Oswald skrev:
Jim Morrison skrev:Jag vill inte vara den som är den, men klacken är väldigt tyst idag.

I denna match där man borde gå in och bestämma och pressa luleå till misstag, då är man bara nästan lika bra som luleå.......och dom känns ändå bara som en dag på jobbet
Jag tycker faktiskt vi spelar bra hockey. Långa anfall, många farliga chanser, folk åker skridskor. Tycker vi är bättre än Luleå som knappt har ett skott på mål i andra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Mäklaren skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Lite bättring blev det väl i den andra perioden iaf. Kul att Ottosson höjt sig så mycket match för match, var ska det här sluta?! 8)
Ja Otto ser ruskigt bra ut. Inte Mackan dock som verkligen inte kan åka rör.
Nej precis, hans skridskoåkning är under all kritik. Eller alltså, han tar ju inte ens några skär?! Men så har det varit ett par år nu. Helt klart märklig spelstil...
henka83

Inlägg av henka83 »

Lee Harvey Oswald skrev:

Kan bara hålla med. Vi är inte bättre än Luleå änns på hemmaplan när dom gör en halvmedioker insats. Att vi spelar bra kan ju inte vara någonting annat än humor. Jag hade HÖGA förhoppningar på säsongen och så ser det ut såhär.
Användarvisningsbild
DanneG

Inlägg av DanneG »

Bilden borttagen. Se till att ha små bilder när ni postar dem här. De sabbar hela trådsidan annars. //Mod.

Goooo!!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

henka83 skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:

Kan bara hålla med. Vi är inte bättre än Luleå änns på hemmaplan när dom gör en halvmedioker insats. Att vi spelar bra kan ju inte vara någonting annat än humor. Jag hade HÖGA förhoppningar på säsongen och så ser det ut såhär.
Men nu får du lägga av. Tycker du verkligen att den andra perioden visar på ett DÅLIGT spel från oss? Vi ser ju mycket bättre ut än Luleå. Du verkar vara förblindad av tidigare skitspel.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

Konstig bild.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jim Morrison skrev: Jag tycker faktiskt vi spelar bra hockey. Långa anfall, många farliga chanser, folk åker skridskor. Tycker vi är bättre än Luleå som knappt har ett skott på mål i andra.
Tjaa
Bara tillfälligheter att inte luleå vänt på oss, dom har varit på G några gånger med ett flertal 2-1, 3-2-lägen som så när gett utdelning.
Långt ifrån nån dålig match av DIF givetvis, men det känns ändå 50-50 inför 3:e.

Jobba!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
henka83

Inlägg av henka83 »

Printz han är bäst i stan!
henka83

Inlägg av henka83 »

Upp i plan om vi ska vinna detta!!!!
Skriv svar