Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Josef är dålig, Kyle är dålig. Så är det just nu!
Visst Boumedienne har höjt sig lite, men konstigt vore väl annars, kunde han ens bli sämre en innan är ju frågan?
Men han börjar faktiskt skjuta mer, vilket jag är glad över. Kan han börja visa lite inställning och utstråla (Varje match i DIF-tröjan är underbar att spela) istället för tvärtom så kommer det höja mitt förtroende för honom, han måste kriga lite mer och ge fan i att vara/se så lat ut!
Kyle ser ju enbart skakig ut, tvekar i allt och vägrar skjuta! Skärpning förfan. Men när det gäller uppspelen från egen zon så tror jag inte Kyle inividuellt gör fel att vänta eller tveka.
Snarare så att våra forwards är alldeles för stillastående, eller att motståndarna tvingar oss att bli stillastående med tanke på att alla vet exakt hur vi ska spela!
Claesson borde ta för sig mycket mer, 90kg defensiv back. Visa det! Va jobbig i egen zon för motståndarna, det får gärna göra lite ont för dom också, behöver inte alltid stöta med klubban.!
Tjärna är stjärna på allt
Printz också bra.
Holm perfekt 7:e back när Honken är tillbaka, både Holm och Gustafsson ombytta känns sådär!
Wesslau är kung och för mig en stabil elitseriemålvakt, glad att vi har honom!
Visst Boumedienne har höjt sig lite, men konstigt vore väl annars, kunde han ens bli sämre en innan är ju frågan?
Men han börjar faktiskt skjuta mer, vilket jag är glad över. Kan han börja visa lite inställning och utstråla (Varje match i DIF-tröjan är underbar att spela) istället för tvärtom så kommer det höja mitt förtroende för honom, han måste kriga lite mer och ge fan i att vara/se så lat ut!
Kyle ser ju enbart skakig ut, tvekar i allt och vägrar skjuta! Skärpning förfan. Men när det gäller uppspelen från egen zon så tror jag inte Kyle inividuellt gör fel att vänta eller tveka.
Snarare så att våra forwards är alldeles för stillastående, eller att motståndarna tvingar oss att bli stillastående med tanke på att alla vet exakt hur vi ska spela!
Claesson borde ta för sig mycket mer, 90kg defensiv back. Visa det! Va jobbig i egen zon för motståndarna, det får gärna göra lite ont för dom också, behöver inte alltid stöta med klubban.!
Tjärna är stjärna på allt
Printz också bra.
Holm perfekt 7:e back när Honken är tillbaka, både Holm och Gustafsson ombytta känns sådär!
Wesslau är kung och för mig en stabil elitseriemålvakt, glad att vi har honom!
Spela fult
-
Uppspelsfasen är dålig och det är Hardys fel. Han är så envis att han vägrar ändra (inse?) detta.
Det där med utlänningar ut var naturligtvis bara ett skämt. Mest för att Kyle råkar vara vår enda utlänning.
Det där med utlänningar ut var naturligtvis bara ett skämt. Mest för att Kyle råkar vara vår enda utlänning.
Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Bombom är finne.Metal Machine skrev:Uppspelsfasen är dålig och det är Hardys fel. Han är så envis att han vägrar ändra (inse?) detta.
Edit:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Svensk-finne. Han har ju spelat i svenska landslaget otroligt nog.Magnutz skrev: Bombom är finne.
Edit:
Hehe, jorå, jag vet att han är delad.Soulsic skrev:Svensk-finne. Han har ju spelat i svenska landslaget otroligt nog.Magnutz skrev: Bombom är finne.
Edit:

Skandal att matchtrådarna dröjer så länge... 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jaa! Helvette moddar, kåm ijenn nu!Edin skrev:Skandal att matchtrådarna dröjer så länge...

- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja det är riktigt dåligt att det inte kommer upp en ny tråd som man kan ordbajsa och såga laget i, dags för någon att avgå!Edin skrev:Skandal att matchtrådarna dröjer så länge...
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klart matchtrådarna är till för det.Frasse skrev:Ja det är riktigt dåligt att det inte kommer upp en ny tråd som man kan ordbajsa och såga laget i, dags för någon att avgå!Edin skrev:Skandal att matchtrådarna dröjer så länge...

Hoppas verkligen att även laget och ledarna diskuterar bristerna i spelet, annars är det illa. Vi supportrar får hålla till på forum för att göra våra röster hörda (även om det till stor del handlar om att få skriva av sig sina känslor).
Sedan att en del går för långt i sina sågningar är en annan sak. Antingen bemöter man det eller så skiter man i det. Vid övertramp får väl modsen gå in och säga ifrån.
Välbetalda hockeyspelare som inte sköter sitt jobb ska självklart kunna utstå kritik.
Så som laget spelar nu blir det inget sm-guld.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm